Palstan naiset!!!!!

Wilmastiina

45

1382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+17

Ei onneksi tarvitse tehdä kumpaakaan :)))

• tuolla hytkytyksellä kukaan laihdu. Miehiltä voi, jos joku moisesta läiskimisestä pitää, niin jotkut vehkeet kyllä keventyä. :)))

Oikeasti..täysin naurettava nainen ja turhuuksien julkkis.

• Wilmastiina

Joo, en ole yleensä häntä seurannut ja nyt sain tämän sähköpostiini. Siksi laitoin jakeluun, kun tämä on mielestäni tyhmääkin tyhmempää....Mitähän miehet ovat mieltä tästä?

• "Jonnin joustava"
        Wilmastiina kirjoitti:

Joo, en ole yleensä häntä seurannut ja nyt sain tämän sähköpostiini. Siksi laitoin jakeluun, kun tämä on mielestäni tyhmääkin tyhmempää....Mitähän miehet ovat mieltä tästä?

tyhmyydetkin, tiedetään missä mallissa maailma makaa.
        Itselle tuli myötähäpeä ja raju tunne, mitä niin pahaa syntiä olen tehnyt elämässäni jos joutuisin oikeasti pakkokatsomaan moista taikinan vetkutusta. Yhtä kiihottavaa kuin lumiukko tai tässä tapauksessa lumiakka. Siis ei piiruakaan kiihottavaa.

• tyhmä tyhmää auttaa
        Wilmastiina kirjoitti:

Voi että ihmisen pitää olla tyhmä, kun levittää toisen tyhmyyttä.
        eikös tätä lajia ole liikaa muutenkin. Jos ei ole muuta sanottavaa, on paras olla hiljaa.

• kuus kaks
        tyhmä tyhmää auttaa kirjoitti:

Voi että ihmisen pitää olla tyhmä, kun levittää toisen tyhmyyttä.
        eikös tätä lajia ole liikaa muutenkin. Jos ei ole muuta sanottavaa, on paras olla hiljaa.

niin ja entäs jos sitä tehdään vielä tietoisesti tarkoituksella, hmm?

• perheenäiti

Näin kerran Livillä ohjelman hiirulaisesta hottis. Siinä muutettiin tavallinen perheenäiti seksikkääksi ja opettiin tanssimaan miehelleen vähän samantapaisesti. Silloin jo mietin, että taitais oma ukko hoitoon passittaa, jos rupeisin samalla tavalla läiskimään. :)))))))

• Putkivalo

Minusta hienoa että hän näyttää meille että vähän isompikin tyttö voi olla sensuelli :)
      Niin että älkääs naurako! Se vaan tahtoo olla niin, että ihminen joka kerran mokailee, on aina tuomittu. Antakaa sille uusi yritys. Vaan onko niin ettei kukaan teistä ole koskaan tehnyt mitään hävettävää?

• kerran, mutta kun jatkuvasti. Nytkin sitä odottaa tietääkseni yksi pahoinpitely syyte kun kävi erään toimittajan kimppuun kännipäissään.

• Putkivalo
        Nittaminax kirjoitti:

kerran, mutta kun jatkuvasti. Nytkin sitä odottaa tietääkseni yksi pahoinpitely syyte kun kävi erään toimittajan kimppuun kännipäissään.

Aika monta kertaa minäkin oon elämäni aikana mokannut, ainut mikä erottaa Tuksun meistä muista, on että Seiskaa ei kiinnosta meidän toilailut pätkän vertaa.

Eihän se oli oikein että toimittajia muksitaan, mutta millä oikeudella ne sitten kärjistää tilanteita sellaisiksi että toisell on tarvetta siihen?

• Putkivalo kirjoitti:

Aika monta kertaa minäkin oon elämäni aikana mokannut, ainut mikä erottaa Tuksun meistä muista, on että Seiskaa ei kiinnosta meidän toilailut pätkän vertaa.

Eihän se oli oikein että toimittajia muksitaan, mutta millä oikeudella ne sitten kärjistää tilanteita sellaisiksi että toisell on tarvetta siihen?

nyt oikein muistan niin tuksu kyllä suuttu toimittajalle täs viimesessä jupakassa siitä, kun sille ei maksettu hotelliyötä. Ihan sama, mutta minulta ei heru säälipisteitä kyseiselle naiselle muutenkaan. Hävettää päinvastoin sen horinat julkisuudessa. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.

• Putkivalo
        Nittaminax kirjoitti:

nyt oikein muistan niin tuksu kyllä suuttu toimittajalle täs viimesessä jupakassa siitä, kun sille ei maksettu hotelliyötä. Ihan sama, mutta minulta ei heru säälipisteitä kyseiselle naiselle muutenkaan. Hävettää päinvastoin sen horinat julkisuudessa. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.

mitä se on tehnyt tai sanonut milloinkin. Voi hyvinkin olla että se on omaa typeryyttään ansainnut ihmisten oksennusreflexejä, mutta eikä ihminen ole toisen mahdollisuuden arvoinen vaikka olisi kuinka julkkis? Me tavikset saamme toisen mahdollisuuden.

En sääli Tuksua, tuntuu vaan pahalta tällainen selän takana nauraminen. Ja se varsinkin äimistyttää, kuinka nopeasti ihmiset tuomitsevat koko henkilön joidenkin toilailujen perusteella, mistä me tiedetään miten ihana ihminen tuo noin muuten on?

Tuli mieleen kakarat ja maksalaatikko. Kerran maistettu ja sitten sitä vihataan loppuelämän. Ootteko kakaroita vai aikuisia? Vai maksalaatikoita :))

Mitä jos kansa teille nauraisi selän takana, vain ja yksinomaan vain sen perusteella mitä joku seiskalehti teistä kertoo? Jos joku latelisi susta kaikki huonot puolet vaikka tänne, luuletko että kukaan tykkäisi susta enää sen jälkeen?

Lynkkaukset on perseestä.

• Putkivalo kirjoitti:

mitä se on tehnyt tai sanonut milloinkin. Voi hyvinkin olla että se on omaa typeryyttään ansainnut ihmisten oksennusreflexejä, mutta eikä ihminen ole toisen mahdollisuuden arvoinen vaikka olisi kuinka julkkis? Me tavikset saamme toisen mahdollisuuden.

En sääli Tuksua, tuntuu vaan pahalta tällainen selän takana nauraminen. Ja se varsinkin äimistyttää, kuinka nopeasti ihmiset tuomitsevat koko henkilön joidenkin toilailujen perusteella, mistä me tiedetään miten ihana ihminen tuo noin muuten on?

Tuli mieleen kakarat ja maksalaatikko. Kerran maistettu ja sitten sitä vihataan loppuelämän. Ootteko kakaroita vai aikuisia? Vai maksalaatikoita :))

Mitä jos kansa teille nauraisi selän takana, vain ja yksinomaan vain sen perusteella mitä joku seiskalehti teistä kertoo? Jos joku latelisi susta kaikki huonot puolet vaikka tänne, luuletko että kukaan tykkäisi susta enää sen jälkeen?

Lynkkaukset on perseestä.

on kaikki haukkumasanat täällä kerrottukin joten ei haittaa. Olen vain kertonut oman mielipiteeni kyseisestä naisesta enkä viitti mokomasta edes riitelemään.

• 17+9

Sääliksi käy tukiaista.

• öhtöne

Tukiaisessa, kun herättää suuria tunteita ja agressioita? Kyllä hän on ihminen siinä kuin me muutkin, vai mitä?

• Putkivalo
        öhtöne kirjoitti:

Tukiaisessa, kun herättää suuria tunteita ja agressioita? Kyllä hän on ihminen siinä kuin me muutkin, vai mitä?

Hyvä öhtöne, sä oot ainakin inhimillinen. Vaikkei nikin puolesta voi arvatakaan että olet ihminen :))) Tosin ei minunkaan nikistä ;)

• Heikunkeikku

Tanssi jos mikä on maan mainiota laihdutusjumppaa. Tanssi on vieläpä niin mukavaakin, että tavallaan sivutuotteena tulee se laihdutus, kun nautiskelee tanssin ilosta.
      Tosin en alkaisi miehen edessä keikistelemään yksistäni, mutta jos olis joku riikinkukkomainen mies, joka tahtoisi osallistua yhteiseen tanssiin, niin se tietysti olis jotakin se :)
      Intensiivistä tanssimista kahden, mutta tunne olis, kuin olis vaan yksi klimppi siinä liuenneena yhteen. Heh :)

• Katselin eilen tuon "tanssiesityksen" ja valehtelematta voin sanoa pystyväni parempaan. Miten joku voi olla noin sutturan näköinen, en lakkaa ihmettelemästä.
      No minulla ei nyt ole sitä ukkoa tässä ja treenailen lähinnä tuolla ulkosalla, tosin sielläkin säästä riippuen on otettava jokunen tanssiaskel muuten voi saada häntäluunsa kipeäksi. Siitä seuraa sitten se, ettei pitkään aikaan pääse nettiin:)

• tanj a

Kiitos Wilmastiina! Pelastit päiväni, vaikka h-hetki onkin jo ohitse :DDD

Ihastuin etenkin peffan läiskimiseen ja vastaava asuste onneksi löytyy jo vaatelaatikoista, joten eikun treenaamaan :DDD

• vaatii plondilta myöskin hääkutsukorttien tekokin. :))

• Wilmastiina

Nythän voitais isukin kanssa ottaa kumpikin mallia ;DDDDDDDDDD

• Wilmastiina kirjoitti:

Nythän voitais isukin kanssa ottaa kumpikin mallia ;DDDDDDDDDD

kanssa et ukko vois tanssia mulle tota hetkutusta ja varmaan olis mielenkiintosempaa katseltavaa. :))))

• Heikunkeikku

Hauska, niin hauska.:) Hyväntuulista leikittelyä just tuohon sopivalla musiikilla.
        Tämä mies iski rytmin ihan kohdilleen ja kovin eläväisesti peppukin heiluskeli.:)

• Nyt kun on ton nähnyt kehtaa sitten itsekin rohkeasti. Ei muuta kuin pyytää vaav ukkoa asentamaan sellaisen lattiastakattoon-tangon keskelle olohuonetta...ja pistää paremmaksi. Saavat sitten vieraat arvuutella mihin tarkoitukseen...heh heh

• tetäydelliset

tyttärenne, hukkuisitteko noin räkään nauraessanne?
      Jonkun tytär hänkin lienee?

• mutta häpeisin silmät päästäni jos yksikään mun tytöistä heittäytyisi noin pelleksi ja joka ei edes raukka huomaa mitä ympärillä tapahtuu.

• ''''''

Luulen, että nämä palstojen naiset, jotka ivaavat Tuksua, ovat niin kauniita, sopusuhtaisia ja älykkäitä.
        (ainakin omasta mielestään)

• ma

Ollaan silti armollisia Tuksua kohtaan. Jos kerran on ollut ministerinkin himon kohde, niin mitä sitä itseään häpeämään :D

Hyvä Tuksu, tsemmpiä!

• sa
        '''''' kirjoitti:

Luulen, että nämä palstojen naiset, jotka ivaavat Tuksua, ovat niin kauniita, sopusuhtaisia ja älykkäitä.

Tuksu on kaunis ja älykäs nainen. Minä ainakaan ivaa. Nostan hattua Tuksulle, että yritystä piisaa.

• t-tä
        Nittaminax kirjoitti:

mutta häpeisin silmät päästäni jos yksikään mun tytöistä heittäytyisi noin pelleksi ja joka ei edes raukka huomaa mitä ympärillä tapahtuu.

meitä on moneksi.
        Kaikki eivät ole yhtä hyviä.
        Jotenkin vain korvaan sorahtaa tämä meidän pilkkakulttuurimme.
        Pellejä pitää olla, ja niistä kai jopa maksetaan, mutta sitten nille nauretaan.

Kai se on jotain heikkojen omanarvonnostatusta?

• t-tä
        sa kirjoitti:

Tuksu on kaunis ja älykäs nainen. Minä ainakaan ivaa. Nostan hattua Tuksulle, että yritystä piisaa.

oli kymmenen vuotta sitten juuri esillä olleet kuvansa.
        Mitä sitten seurasi?
        Kansan ahmiminen.
        "Matti Nykäs"-ilmiö.
        Kaikki vaan kasaan, että kansa saa hirnua ja purra.

• t-tä
        ma kirjoitti:

Ollaan silti armollisia Tuksua kohtaan. Jos kerran on ollut ministerinkin himon kohde, niin mitä sitä itseään häpeämään :D

Hyvä Tuksu, tsemmpiä!

kauhalla vaatia, jne.
        Onko se oma vika?

• ha
        t-tä kirjoitti:

oli kymmenen vuotta sitten juuri esillä olleet kuvansa.
        Mitä sitten seurasi?
        Kansan ahmiminen.
        "Matti Nykäs"-ilmiö.
        Kaikki vaan kasaan, että kansa saa hirnua ja purra.

Mitä sitä, jos kansa maksaa huvista...

• t-tä
        ha kirjoitti:

Mitä sitä, jos kansa maksaa huvista...

huvittaa?????
        Se kai se armottominta onkin.
        Nauretaan, kuin hovinarreille, ja sitten päivitellään silmät suurina, vaikkapa täällä.

• '''''' kirjoitti:

mutta en myöskään julkisesti itseäni nolaa. Olisikin todella kaunis nainen kyseessä eroottisessa ammatissaan oleva tanssija ja fiksu, niin en moittisi yhtään. Tuksu menee alta riman ja helposti.

• t-tä kirjoitti:

huvittaa?????
        Se kai se armottominta onkin.
        Nauretaan, kuin hovinarreille, ja sitten päivitellään silmät suurina, vaikkapa täällä.

Ei minnuu yhtään huvita :D

• :((
        kirjoitti:

Ei minnuu yhtään huvita :D

ihmiset kehtaa ruveta.

• - sama.........
        :(( kirjoitti:

ihmiset kehtaa ruveta.

män väärään osotteeseen. ;)

• rules puksu
      • 19+6

Loistava parodia

• Sori, en lukenu noita lähes 40 viestiä, mutta kyllä tuolla tahdilla saa aika pitkään tanssahdella, jotta kilot karisee, ehkä sitkeys palkitaan?)
      Mulla otti silmään trikoot, jotka oli pudota päältä, eikä tosiaan liian ison koon vuoksi!
      Jotta että kyllä siinä uko(i)lle vois tässä mielessä silmänruokaa ollakin, kuka mistäkin pitää ;))

• on mätkitty toisiaan turpiin. Onneksi olkoon tuleva aviopari.

• Anjaniina.

varsinkin heikompien ivaaminen, on ...persiist.
      Kokeilisitte itte elää koko kansan sylkykuppina, ei kukaan ole sellaista ansainnut, vai?
      Vaikken tykkääkkään Tuksusta, en silti jasa ymmärtää näin verenhimoista ajojahtia...

• Mahtava peräsin ja

söpö koira!!!:)Muuten koko homma oli ihan perseestä. Persettähän liinä läimittiinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      606
      2436
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      413
      1945
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1780
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1458
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1426
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1301
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1194
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      960
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      948
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      853
    Aihe