Juuri paikallisradio täällä haastaa ongelmista, kun pitäisi kasvispäivänä kerran viikossa syörä, niin yläluokkien pojat on ongelmallisia. Pistävät hanttiin, ettei kasvista suuhun.
Sitten toinen sota syntyi, että on kielletty omien eväitten tuonti kouluun viikolla ja se tarkoittaa sitä, että ei energiajuomia kouluun, koska se aiheuttaa ylimääräistä vilkkautta oppilaisiin.
Repikääs siellä Turuus siitä oppia, että ongelmia on muuallakin.
Sitten gbussit käyvät sotaan pientensä puolesta, pitäähän sitä läskiä saada, että syvän saadaan rasvaseksi ja poika on isänsä näkönen, vyö 130 senttiä.
Niin, saapi nährä, alko avoin soitto paikallisradioon, että mittee ne hauastoo.
valtaväestöjen kouluongelma syömisessä.
1
109
Vastaukset 1
Ruokaremontit ottavat aikaa ja motivaatio pitää olla itsellä.
On hyvin loukkaavaa arvostella toisen syömisiä, ei usko syömistä ja juomista ole.
Ihan terveysasioiden ymmärtämistä.
A-kirkossa on sekasyöjiä ja olen tavannut vain yhden vegaanin 5000 joukossa.
Aate onkin lähinnä nuorten eläinsuojeluun liittyvä.
Kasvisvoittoista syöntiä on semivegetaristi joka syö hiukan valkoista lihaakin munat ja maitotuotteet, lakto-ovo-vegetaristi joka käyttää myös munia ja maitotuotteita.
Kyse ko kirkossa on terveyskasvatuksesta ja syy on yksin lopun ajan eläintaudit ja saasteet sekä terveys.
Karjala projekti jo totesi että Suomen urhot delaa sydiksiin kovien rasvojen vuoksi.
Kyllä kasvisruoasta tukevaa saa. kasvisöljy on 100% rasvaa eli energiaa ja sokerit päälle, hiilihudraatit muuttuvat rasvaksi kun ne ensin syö.
Valmistamalla saa tuftia ettei heiniä ja porkkanaa järsiä tarvitse koko ajan. Pulska poikakin siis sen kun vaan patvii, mutta on siirtynyt käyttämään terveellisiä rasvoja.
Jos kaveri innostuu sianihrasta porkkanaan ja heiniin niin hän itse hissunkissun motivoituu.
Ruokaremontti voi kestää monta vuotta.
Ei määräyksiä ole missään kirkosskaan.
Ravinto on iso asia ja laaja- en tässä enempää.
jari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän51971Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15858Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42664
- 37609
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170546Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487