Etenkin heidän seksuaalisuutensa kiinnostaa ja minulla on siitä runsaasti empiiristä tutkimustulosta. Olen tiedemies ja suhtaudun työhöni äärimmäisen vakavasti, tämä ei ole mitään leikkiä. Kuten Kinsey laitan itseni likoon, en voisi vaatia ketään toista suorittamaan kenttäkokeita.
Siksi en voi ymmärtää miksi naiset suhtautuvat tutkimustyöhöni hyvin penseästi kun huomaavat että joudun tutkimaan useita naisia. He eivät ymmärrä ettei yhdestä naisesta saadut tutkimustulokset merkitse mitään, otoksen on oltava tilastollisesti merkittävä. Miksi naiset eivät ymmärrä tieteen tekemisestä yhtään mitään?! Miksi jopa feministit joitten luulisi olevan valveutuneita sortuvat pikkuporvarilliseen moralismiin?
Yritä tässä nyt sitten pysyvämpää parisuhdetta rakentaa kun joudun pitämään tutkimukseni salassa naisten ymmärtämättömyyden takia. Tässä ei ole kyse henkilökohtaisesta nautinnosta vaan vakavasta tieteellisestä työstä mutta eivät he sitä ymmärrä. Onko teillä mitään neuvoja, tahtoisin olla rehellinen mutta silloin joutuisin lopettamaan tutkimustyöni ja se on ajatuksena aivan mahdoton.
Olen naisten tutkija
Miesbiologi
1
182
Vastaukset
- Tutkija minäkin
Olen huomannut saman asian, naiset eivät ymmärrä tiedemiestä, eivät kannusta vaan haukkuvat. Onko naisilla jokin handicappi, onko asiaa tutkittu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931382
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253647Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584