Salkkarit

Tasoa parannettava

Salkkareissa on tosielämälle mahdottomia juttuja. Onko se suunnattu tietämättömille ihmisille? Esimerkkejä: Miten mukamas Pirkoksi tekeytynyt Liisa tosielämässä onnistuisi esittämään eri henkilöä läheiselle ihmiselle. Nuori neiti puolestaan oli kaivossa kaksi yötä ja selvisi hengissä. Tosielämässä hän olisi paleltunut. Isabella teetti raskaustestin verestä. Ainakin ennen se tehtiin virtsasta, mutta en ole varma, voiko sen tehdä verestäkin. Toivoisin vähän realistisempaa tekstiä.

8

443

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YÄK salkkarit

Yritin joskus tuota sarjaa katsella mutta ei oikein kiinnostanut!Joittenkin näyttelijöitten roolityöt todella ala-arvoisia,eikä käsikirjoituksen "juonenkäänteet" oikein vakuuta.
      Tuntuu että tätä hömppä sarjaa on tehty jo vähän liian pitkään,voisko keksiä jo jotain muuta vähän älykkäämpää ohjelmaa parhaaseen katseluaikaan?

• tuijottaja

Monikaan telkkariohjelma ei ole totta. Salkkarit on viihdettä ja viihteessä kaikki on mahdollista. Itse en kyllä kyseistä sarjaa seuraa vaan keskityn enemmänkin dokkareihin ja elokuviin mutta senkin tiedän että ainakaan elokuvat eivät ole totta.

• Hahhah!!!

Hahhah!!! Etpä ole paljoa tainnut elokuvia/muita sarjoja katsella jos nuo asiat häiritsevät sinua.

• satunnainen ohikulki

Perinteisesti raskaustesti tehdään yleensä virtsasta, mutta onnistuu myös verikokeella labrassa. Sarjaa seuraan hyvin harvoin, joten en tiedä, missä hän teki sen verestä. Mutta yleisesti ottaen olen samaa mieltä, että aina joskus, kun sarjaa seuraan, niin siinä näkee sellaisia juttuja, joita ei tosielämässä voi oikeasti tapahtua.

• 11+8

Se on saippuasarja. Ei ole tarkoitus, että se olisi todenmukainen. Johan siellä on nähty kaikenlaista, mitä tuskin käy samassa rapussa asuvilla naapureilla

• jk

vai niin

• dbgsh et6y45n

Kasvavathan ne mukulatkin puolessa vuodessa vauvasta teiniksi. Samoja asioita siis käydään läpi monen monta vuotta.

Plus sekin vielä että tällä periaatteella Seppo ja Ismokin ovat varsin hyvin säilyneitä 100 vuotiaita teräsvaareja.

Huhhuh...

• ismoliini

Salatut elämät on kyllä menneet huonoiksi ja tylsiksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      84
      3359
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2797
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2336
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2298
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2231
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2216
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2033
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2027
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1944
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      106
      1863
    Aihe