Mistä saisi sellaisen REALISTIC (aidon näköinen ja aidon tuntuinen) dildon pienillä mitoilla ja mieluiten vibralla?
Löytyy vain isoja realistic dildoja ja sellaista EN halua!
Eli siis pituus 10 - 16 cm ja halkaisija 2,0 - 2,5 cm. :)
Dildo ongelma!
9
2704
Vastaukset
- Kaikkea kyselet:D
niin etsivä löytää....sinäkin löydät jotakin rojua sieltä itsellesi:D....heh, heh, heeeeeeeeeeee
- joopa joo
OLIPA TYPERÄ VASTAUS KIRPPARI KAVERI HÖLMÖ
- runkku-ukko
Hyvä kertakäyttödildo on grillimakkara.Se vain kortsun sisään.Se on pehmeä ja jopa aidon tuntuinenkin ja kaupassa on helppo katsella sopivan kokoinen,sillä makkaroitakin on eri paksuisia ja pituisia.Itse käytän nykyisin atrian punaista lenkkiä,hk-sinistäkin olen kokeillut,mutta ainakin mun anuksessa se tuntuu liian suurelta.
- Vinjoli
Kysy tuota kautta http://erotiikkakeskus.fi/yhteystiedot-palaute
Tuossa Erotiikkakeskuksen etusivulla oli äskettäin mainos, että he etsivät mitä kukakin toivoo, eli jos jokin lelu on kadoksissa, he etsivät sen jne...- Vinjoli
Itseasiassa tuossa etusivulla on näköjään joku tarjous vastaavanlaisesta tuotteesta http://erotiikkakeskus.fi/
- ????????????????
Aidon tuntuinen vibralla ? Olelko nussinut joku jolla on ollut kova kankkunen ?
Ei ne kyrvät muuten tärise! - joku tyyppi
Voiko dildon tehdä itse. Jos voi niin miten?
- Armaksen DildopajaKy
Vaikka sorvaamalla puusta, siihen voi sitten kaiverrella verisuonia, jne. Sorvaan asiakkaan mittoill puudildoja, ne tosin eivät sisällä vibraa, vaan se pitää olla omassa kädessä.
- Armas Isokyrpänen
Mikä realistinen on 2-2,5cm halkaisijataan oleva kyrpä? siitähän tulee ympärysmitaksi 6-7 cn, ja mullakin on 16cm ympärysmitta!
Tollanen mini juttu on joku anustappi tai mikä lieneekään. etsi niistä sopiva.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122