Pelit ei tue Vistaa, ja ku omalla koneella on Vista, niin onko täysi mahdottomuus asentaa pelejä Vistasta huolimatta...?
Pelien asennus Vistalle mahdotonta!?
6
360
Vastaukset
- kdlsksakaslökasl
jos besalla kulkeva auto ei ohjekirjan mukaan kulje dieselillä, niin...?
Windows XP:lle tehdyt pelit saattavat usein toimia yhteensopivuustilassa, mutta sitäkään toimivuutta ei välttämättä luvata, että toimit silloin perävalotakuulla.
- vg568789
Vistalla meillä pelataan mm. gta:ta, need for speediä, ms flight simulatoria, simssejä, prince of perciaa, että xp pelit kyllä toimii vistassa aivan bueno. Tehoja pitää vista pelikoneella vähintaan 2.4 ghz dualcore ja säädyllinen näytönohjain, jotta pelien näkymän päivitys olisi jouhevaa.
- Visva?
mikä se on?
- asfsgg
Ihan ku et tietäis. Tietokoneen (miten sen sanoo yhdellä viisaalla sanalla...) ns. ohjelmisto, johon rakentuu koko tietokone. Vista, XP, Windows 7...
- sdhd
Kyllä ainakin minä olen voinut XPn pelejä pelata, ihan vanhimpia lukuunottamatta.
P.S Viesti ylläpidolle, nimimerkit alkaa loppumaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066