Hei,
Miten voin opiskella itseni enkeliksi? Haluan auttaa ihmisiä ja tulla pyhimykseksi.
Miten oppia enkeliksi?
3
270
Vastaukset
- DivineLight
Sinä olet jo enkeli. Riittää kun vaan muistat tämän ja kaikki loksahtaa paikalleen jos ei tässä elämässä niin ehkä sitten seuraavassa. Kiirettä ei sen suhteen ole. Aikakin on vain illuusio.
Enkelimäisiä hetkiä elämääsi!- vapaasti viisas
Hyvin nähty lävitseni. En ollut peikkoilija tällä kertaa, vaan juurikin se mitä kysyin. Eilen sain ensimmäiset kokemukset arkimaailmaani kuinka toimin toisaalla paremman maailman puolesta. Pyhimykseksi en halua tulla etkä siihen vastannutkaan.
Samoin sinulle! - DivineLight
vapaasti viisas kirjoitti:
Hyvin nähty lävitseni. En ollut peikkoilija tällä kertaa, vaan juurikin se mitä kysyin. Eilen sain ensimmäiset kokemukset arkimaailmaani kuinka toimin toisaalla paremman maailman puolesta. Pyhimykseksi en halua tulla etkä siihen vastannutkaan.
Samoin sinulle!Mielenkiintoista ja hauskaa matkaa sinulle!
Tarvitsemme Sinua. Olet tärkeä ja arvokas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175