Neitsyyden vieminen

ei kysyvä tieltä eks

Olen hiljattain aloittanut seurustelemaan nuorehkon naisen kanssa, ja nyt on käynyt niin että hän on vielä neitsyt.

En ole itse ollut neitsyen kanssa, vaikka ajatus sinänsä onkin kiehtova. Olen kuitenkin murehtinut, että mitä asioita minun tulisi ottaa huomioon seksissä? Miehenä ei ole oikein hajua mitä ko asia naiselle tarkoittaa. Toki ymmärrän, että ihminen on yksilö ja saattaa haluta eriasioita ja toki keskustelu kumppani kanssa olisi varmasti se paras informaation lähde, mutta harva asia tappaa seksin yhtä tehokkaasti kuin sen epämääräinen suunnittelu. Toki aion antaa naikkoselle oman tilansa ja rauhan edetä, en tosissaan aio painostaa häntä mihinkään mitä hän ei halua se nyt olisi typerää.

Lähinnä siis kysynkin miltä teistä neitsyyden menetys on aikanaan tuntunut, miten koette että sen olisi voinut tehdä paremmin?

12

8066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hopsistavaan

      Miltä neitsyyden menetys tuntui? Parin tunnin kuluttua vieläkin hyvältä ajatukselta. En vielä aamulla uskonut että uskallan mennä miehen kanssa näin pitkälle. Mutta se tuntui todella hyvältä. Varsinkin kun mies ei ollut ensimmäistä kertaa asialla.

      Ole hellä ja kysy mistä naisesi tykkää. Ei se puhuminen mitään tapa. Et suunittele mitään etukäteen. Onko ensimmäisen kerran pakko johtaa ihan loppuun saakka. Hyväilkää vain toisianne ja jos tuntuu niin menkää sitten loppuun asti.

    • 13 + 14

      Et kertonut ikää, mutta uskoisin tytön olevan täysin valmis seksiin. Itse olin 17 ja oli ihan hyvä kokemus, mutta olisin ollut valmis aikaisemminkin, jos sopiva mies olisi kohdalle tullut. Itse en oikein tiennyt mitä olisin tehnyt, joten miehen varmuus oli todella hyvä. Ja se, että mies tietää mitä haluaa. Nainen ei siis välttämättä osaa epävarmuutensa takia edetä omaan tahtiinsa vaan voi toivoa, että sitä edesautat tapahtumaa. Ole siis hellä, mutta päättäväinen. Ja välittävä. Ja työnny mielummin aivan liian hitaasti sisälle kuin vähän liian nopeasti! Kysy myös välillä, että sattuuko. Menee fiilis, jos sattuu paljon. Lisäksi kannattaa painottaa vaikka miten hyvältä toinen näyttää ja tuntuu :)

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi tehdä jotain sisään survomista?


    • nuppu81

      Neitsyyden menetys tuntui hämmentävältä. Olin täyttänyt juuri 17 ja seurustellut poikaystävän kanssa muutaman viikon. Kerta oli ensimmäinen miehellekkin. Muistan että olo oli seksin jälkeen hieman pettynyt. Yhdyntä ei tehnyt kipeää, muttei tuntunut muutenkaan juuri miltään.

      Seurustelin tämän saman miehen kanssa useita vuosia, eikä seksi koskaan oikein meillä toiminut...

    • FAERAERGE2523

      Neitsyyttä EI VOI TODISTAA.

      Immenkalvo ei ole aukkoa kokonaan peittävä kalvo. Se voi revetä yhdynnässä ja vuotaa verta mutta ei aina. Immenkalvo voi repeytyä myös ilman neitsyyden menettämistä. Immenkalvo joustaa ja sen aukon koko vaihtelee ihmisillä, eli se voi hyvin pysyä ehjänä yhdynnöistä huolimatta.

      Joillekin ensimmäinen seksikerta on todella kivulias ja mahdottomalta tuntuva ja joillakin penis työntyy emättimen sisään ilman mitään ongelmaa.

      Jotkut miehet ovat valmiita maksamaan suuria summia päästäkseen sänkyyn neitsyen kanssa. Valitettavasti heille ei voi kukaan 100 prosentin varmuudella todistaa neitsyyttä. Monissa maissa pienet tyttölapset on naitettu aikuisille miehille siitä syystä että se on ainut lähes varma keino taata tytön/naisen neitsyys.

      Neitsyys on yliarvostettu ominaisuus. Seksi neitsyen kanssa ei ole sen kummempaa kuin kokeneenkaan naisen kanssa. Emätin joustaa, venyy ja palautuu aina takaisin samoihin mittoihinsa yhdyntöjen jälkeen.

    • tsykolooko

      Ei neitsyyttä menetetä. Ei neitsyyttä voi todistaa. Se on vaan eka kerta. Itse olen mies, ja joku nainen joskus sanonut, että eka kerta kannataa olla muun kuin jonkin oikean kanssa. Kun se eka kerta on mennyt, niin se oikea ihminen on sitten aivan omaa luokkaansa.

    • Neitsytkorkattu

      Itse aloin seurustella syksyllä tytön kanssa, joka oli neitsyt. Olin heti innoissani, että pääsisin olemaan hänen ensimmäisensä ja viemään hänen neitsyytensä ja oletin, että tämä tapahtuisi pian, kun ei tyttökään ole mikään nuori, vaan samanikäinen kuin minä (20-v) ja olin jo ekana iltana päässyt vähän sormettamaan (jolloin heti tuo neitsyys tulikin ilmi). Kuitenkin hän ei kokenut olevansa valmis, vaan pysyttiin pussailu ja koskettelu osastolla. Parin kuukauden seurustelun jälkeen oli edetty jo siihen, että nukuttiin yhdessä alasti ja olin kiihotuksesta turhautunut, kun makoiltiin päällekkäin ja kaluni jo hipaisi hänen haarojaan, muttei sen pidemmälle saanut mennä. Viime sunnuntaina kuumottavan yön jälkeisenä aamuna totesin, etten pysty enää jatkamaan näin, että joko harrastetaan seksiä tai ei olla enää yhdessä. Lyhyen keskustelun jälkeen hän lopulta taipui. Itse akti ei kestänyt kauaa, sillä olin niin kiihottunut ja hän oli lisäksi hyvin tiukka, että laukesin hyvin nopeasti. Oli kyllä hieno kokemus, sillä en ollut aiemmin pannut neitsyttä. Nyt vain odottelen tulevaa viikonloppua, kun nähdään taas, että pääsisi kokeilemaan muita asentoja mm. takaapäin. Samaten ajattelin ehdottaa, että tyttöystävä alkaisi syödä pillereitä, niin voisi panna paljaalla.

    • Demlx

      Minulla on tuo edessä tulevana viikonloppuna ainakin toivottavasti kun tyttöystävä tulossa ekaa kertaa luokseni yöksi. Olemme seurustelleet reilun kuukauden ja käsipeliä ollut, mutta sen pidemmälle ei olla menty. Olen aiemmin harrastanut seksiä kahden tytön kanssa, mutta heistä kumpikaan ei ollut neitsyt. Eniten jännittää, miltä tuntuu työntyä sisälle, kun hänen alapää tuntuu niin tiukalta, saa juuri yhden sormen laitettua sisälle. Kiihottaa ajatus ja lasken jo päiviä.

      • Anonyymi

        Jos olisit järkevä, että jatkaisit tyttöystäväsi kanssa edelleen käsipeliä. Mikä hemmetin kiire teillä on reilun kuukauden jälkeen hypätä sänkyyn ja tehdä sellaista, mikä ehkä kaduttaa myöhemmin?
        Te ette tunne toisianne vielä, teitä jännittää liikaa ja teillä ei ole tulevaisuuden suunnitelmia yhteistä elämää ajatellen.
        Olet mielestäni erittäin itsekäs ja lyhytnäköinen nuori mies.


    • Anonyymi

      Olen mies ja muistelen menneitä
      Tapahtui ollessani n20v ja ajelin paljon siihen aikaan autolla yksin. Jostain kyytiini tuli suurinpiirtein ikäiseni tyttö. Pientä lähestymisen osoitukseni ei hän laittanut pahakseen. Silitun hänen kättään samalla kuin ajelimme. Hän veti kätensä oman reitensä päälle ja samalla aloin hyväileen paljasta säärtä. Ajoin auton ssyrjäiseen paikkaan ja suutelimme ja hyväilimme toisamme. Lopulta hänellä oli kaluni käsittelyssä ja minulla sormet märkänä. Hän kertoi olevansa vielä neitsyt ja haluaisi säilyttää sen avvioliittoon. Oli kihloissa ja häät olivat lähellä. Pidimme sopimuksen mutta molemmat lauksesimme aktin aikana sormettaen.

    • Anonyymi

      Enpä juuri sen kummemmin valmistautunut. Oltiin seurusteltu jotain 3 kk ja vaikka harrastettu käsipeliä puolin ja toisin, niin vaikka pari kertaa oli ollut lähellä, niin ei oltu edetty yhdyntään saakka, koska tyttöystävää jännitti, pelotti että sattuu koska oli niin tiukka ja koki ettei ole valmis, vaikka oltiin molemmat jo 20-vuotiaita (itselläni oli ollut jo kuusi seksikumppania). Baari-illan jälkeisenä aamuna krapulassa panetus yltyi liian kovaksi varsinkin, kun oltiin taas nukuttu alasti ja muistaakseni sanoin jotain, että en jaksa enää odottaa ja aloin vain laittamaan kondomia päälle. Menin aika suoraan asiaan ja kun työnnyin sisälle, tyttöystävä vain tuijotti silmiin ja kysyi "onko se sisällä? onko se sisällä?" Hetken kuluttua hän tuli päälle ja huomasin samalla, että kondomi oli vähän veressä. Varmaan parin tunnin kuluttua hän meni suihkuun ja panetus iski uudestaan. Laitoin kondomin päälle, menin perästä suihkuun ja otin hänet takaapäin pyykinpesukonetta vasten.

    • Anonyymi

      juurkin näin kortonki munanpäähän ja tyttöä jallittamaan jonkun se pitää olla aina ensimmäinen, minä nuorena miehenä olin aina ensimmäinen koska keskityin kapeaan sektoriin eli kylille ilmaantuviin nuoriin neitsyihin, ah mikä tunne se oli aina työntyä sisään ensimmäisenä ja laskea mällit joko kortonkiin tai mahalle.
      nykyään tietysti kun on noita liukkareita voi vaihtoehtoisesti säästää se tytön immenkalvon ja yhtyä ns muslimityyliin peräaukkoon suoraan ja ei tarvita kortonkia kun voi persereikään laskea mällit suoraan

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe