Volvo xc60 D3 DRIVe?

xc60-mies

Moi!
Haluaisin tietää, että mitä tarkoittaa Volvoilla oleva lyhenne DRVe? Minua kiinnostaa erittäin tämä xc60 D3 DRIVe manuaalivaihteistolla. Jos on mukava niin tulee kaupat tehtyä Volvossa!

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

19

3034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VXC60 D5

      Se DRIVehän tarkottaa Volvossa sitä että auto on muuta mallistoa polttoainetaloudellisempi ja vähäpäästöisempi. Ekologisempi siis. XC60:n kohdalla se tarkoittaa myös sitä että auto on etuvetoinen.

      Kuitenkin suosittelen, jos XC60 olet ostamassa, ottamaan ko. autosta nelivetosena AWD-mallin. Ja myös suosittelen tehokkaampaa D5 - dieseliä. Ei ole mielestäni järkeä ostaa (city)maasturia etu- / takavetona.
      Tämä on vain minun mielipiteeni.
      Toki monille oikeasti riittäisi tuo drive-mallikin D3:na.

      Hieno tekele kyllä tämä XC60.

      • xc60-mies

        Kiitos vastauksestasi. Kävin tänään koeajamassa D3 AWD:n ja kyllä vaikutti hyvältä autolta. En usko kuitenkaan tarvitsevan kauheasti nelivetoista autoa, koska enimmäkseen ajan moottoritiellä ja vähän kaupungissakin, joissa tiet ovat suurimmakseen osakseen aurattu puhtaiksi. Jos ei ole, niin sitten toivottavasti korkeampi maavara auttaa! Olen varma XC60 ostaja, mutta arkitsen vielä sen nelivedon ostamista ja sen jälkeen tilaamaan vaan!


      • xc60-mies

        Onko saatavina manuaalivaihteistoa D3-neliveto yhdistelmään?


      • Anonyymi

        kysyisin että mitä tarkoittaa volvov70 diselissä 1.6 koneessa drive tarkoittaako se että se on volvon oma kone vain onko se pösön kone olisin kiitollinen jos joku joka tietää vastaisi kysymykseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kysyisin että mitä tarkoittaa volvov70 diselissä 1.6 koneessa drive tarkoittaako se että se on volvon oma kone vain onko se pösön kone olisin kiitollinen jos joku joka tietää vastaisi kysymykseen

        auto on 2011 mallinen


    • mistä kusi tulee

      tiedät varsin hyvin mitä tuo tarkoittaa, ole opiskellut Volvon sivut kuitenkin jo ulkoa.
      Ihan kun joku tulisi nettiin kysymään jotain tuollaista yleistä tietoa, kun samasta tuutista saa täsmällisen tiedon. Jotain trolliako koitat kehitellä?

      • xc60-mies

        Itseasiassa en ole pääsenyt käymään vielä volvon nettisivulla ajanpuutteen vuoksi. Kävin kylläkin Volvon jälleenmyyjän luona koeajamassa kyseisellä D3 DRIVe varustettua mallia, mutta en kysynyt myyjältä sanakaan D5 moottorista, koska luulin sen olevan epäsopiva minulle, joten ei ole mikään ihme, että en tiennyt, onko saatavina manuaalivaihteistoa D5 dieselkoneelle!


      • sqww
        xc60-mies kirjoitti:

        Itseasiassa en ole pääsenyt käymään vielä volvon nettisivulla ajanpuutteen vuoksi. Kävin kylläkin Volvon jälleenmyyjän luona koeajamassa kyseisellä D3 DRIVe varustettua mallia, mutta en kysynyt myyjältä sanakaan D5 moottorista, koska luulin sen olevan epäsopiva minulle, joten ei ole mikään ihme, että en tiennyt, onko saatavina manuaalivaihteistoa D5 dieselkoneelle!

        Kyllä voin itse ainakin suositella XC60ä.
        Käsittääkseni Drive-malli on aina manuaalilaatikolla. Ja D3 ja D5 nelivetoa saa sekä käsi- että automaattilaatikoilla.


      • tiukkaa tekee ajasta
        xc60-mies kirjoitti:

        Itseasiassa en ole pääsenyt käymään vielä volvon nettisivulla ajanpuutteen vuoksi. Kävin kylläkin Volvon jälleenmyyjän luona koeajamassa kyseisellä D3 DRIVe varustettua mallia, mutta en kysynyt myyjältä sanakaan D5 moottorista, koska luulin sen olevan epäsopiva minulle, joten ei ole mikään ihme, että en tiennyt, onko saatavina manuaalivaihteistoa D5 dieselkoneelle!

        aikaa löytyy kirjoitella tänne palstalle, mutta ei aikaa katsoa suoraan Volvon sivulta.


      • xc60-mies
        tiukkaa tekee ajasta kirjoitti:

        aikaa löytyy kirjoitella tänne palstalle, mutta ei aikaa katsoa suoraan Volvon sivulta.

        Niin, koska tälle palstalle kirjoittaminen vie minulta paljon vähemmän aikaa, kuin volvon sivustoilta katsominen, koska olen nopeampi kirjoittamaan kuin etsimään. Muuten kiitokset kaikille, jotka kertoivat asiallista tietoa! Volvo xc60 D5 AWD Summum on tulossa maaliskuun alussa!


      • onnea hyvä valinta
        xc60-mies kirjoitti:

        Niin, koska tälle palstalle kirjoittaminen vie minulta paljon vähemmän aikaa, kuin volvon sivustoilta katsominen, koska olen nopeampi kirjoittamaan kuin etsimään. Muuten kiitokset kaikille, jotka kertoivat asiallista tietoa! Volvo xc60 D5 AWD Summum on tulossa maaliskuun alussa!

        otit siis esittelyauton, sillä Volvoa ei tilattuna saa noin nopeasti.


      • välttämättä
        onnea hyvä valinta kirjoitti:

        otit siis esittelyauton, sillä Volvoa ei tilattuna saa noin nopeasti.

        Ainakin Bilia ja Käyttöauto mainostavat nopean toimituksen autoja nettisivuillaan.


      • liisareita
        välttämättä kirjoitti:

        Ainakin Bilia ja Käyttöauto mainostavat nopean toimituksen autoja nettisivuillaan.

        Voihan niistä löytää sopivan, ei siinä.


      • xc60-mies
        onnea hyvä valinta kirjoitti:

        otit siis esittelyauton, sillä Volvoa ei tilattuna saa noin nopeasti.

        Automyyjä sanoi. että on varsatossa erä Volvoja, jotka eivät ole vielä edes rekisterissä. Eli ne ovat samaa kuin uusi auto. Siellä oli 2 punaista,1 valkoinen ja 1 musta. Musta tuli otettua summum varustetasollo ja polttoainekäyttöisellä lisälämmitimellä. Onko muuten kenelläkään kokemuksia xc60:stä ja sen nelivedosta?


      • xc60-mies
        xc60-mies kirjoitti:

        Automyyjä sanoi. että on varsatossa erä Volvoja, jotka eivät ole vielä edes rekisterissä. Eli ne ovat samaa kuin uusi auto. Siellä oli 2 punaista,1 valkoinen ja 1 musta. Musta tuli otettua summum varustetasollo ja polttoainekäyttöisellä lisälämmitimellä. Onko muuten kenelläkään kokemuksia xc60:stä ja sen nelivedosta?

        Kuitenkin auto piti tilata. Ei ollut vielä Suomessa.


      • Jopoman
        xc60-mies kirjoitti:

        Kuitenkin auto piti tilata. Ei ollut vielä Suomessa.

        tilasin auton elokuun lopussa ja sain auton joulukuun 21. päivä. Oli ensimmäinen auto joka tuli s60 sisustuksella ( värinäyttö ) jne.
        Auto on erinomainen ( D3 etuveto autom ). Olen aiemmin ajellut nykymallin V70 2,5t:llä, se oli kyllä tehokkaampi mutta pärjää tälläkin. Laitoin autoon heti RACECHIP:n boxin jolla sain mukavasti lisätehoja.
        Ajettiin juuri Åreen ja takaisin, 5 henkeä autossa ja ohittelut sujuivat muitta mutkitta. Loistava auto - kokonaisuutena. Ei täydellinen - mutta onko sellaista vielä tehtykään.

        Onko kukaan laittanut alle 22" tuumaisia renkaita - kokemuksia???


      • xc60-mies
        Jopoman kirjoitti:

        tilasin auton elokuun lopussa ja sain auton joulukuun 21. päivä. Oli ensimmäinen auto joka tuli s60 sisustuksella ( värinäyttö ) jne.
        Auto on erinomainen ( D3 etuveto autom ). Olen aiemmin ajellut nykymallin V70 2,5t:llä, se oli kyllä tehokkaampi mutta pärjää tälläkin. Laitoin autoon heti RACECHIP:n boxin jolla sain mukavasti lisätehoja.
        Ajettiin juuri Åreen ja takaisin, 5 henkeä autossa ja ohittelut sujuivat muitta mutkitta. Loistava auto - kokonaisuutena. Ei täydellinen - mutta onko sellaista vielä tehtykään.

        Onko kukaan laittanut alle 22" tuumaisia renkaita - kokemuksia???

        Kiitos palautteesta! Itse totesin, että kyllä se D3 oli ainakin minulle liian tehoton, joten päädyin isompaan dieselinn eli D5:seen.


      • eraser-08
        Jopoman kirjoitti:

        tilasin auton elokuun lopussa ja sain auton joulukuun 21. päivä. Oli ensimmäinen auto joka tuli s60 sisustuksella ( värinäyttö ) jne.
        Auto on erinomainen ( D3 etuveto autom ). Olen aiemmin ajellut nykymallin V70 2,5t:llä, se oli kyllä tehokkaampi mutta pärjää tälläkin. Laitoin autoon heti RACECHIP:n boxin jolla sain mukavasti lisätehoja.
        Ajettiin juuri Åreen ja takaisin, 5 henkeä autossa ja ohittelut sujuivat muitta mutkitta. Loistava auto - kokonaisuutena. Ei täydellinen - mutta onko sellaista vielä tehtykään.

        Onko kukaan laittanut alle 22" tuumaisia renkaita - kokemuksia???

        miksi haluaisit pilata autosi joillain ylisuurilla renkailla? Onko jotain ns.pätemisen tarvetta?


    • xc60-mies

      Kyllä minusta nämä r-design vanteet sopivat erittäin hyvin XC60:een

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe