Upeita visioita esittävät !!!
Kukkahame ja sinisirkku eduskuntaan !
12
341
Vastaukset
- sinisirkku-
Kiitän kannustavasta mielipiteestäsi omalta osaltani:) Aika on vaan ajanut ohi, joskin olen ollut mukana monta vuotta kunnallispolitiikassa suomenkielisten pyynnöstä.
Aikanaan saimme muutoksen aikaan Sipoon kunnassa, joka oli vielä silloin valtaosin ruotsinkielinen.
Minua on täällä kritisoitu siitä, että väheksyisin suomalaisuutta! Se ei ollenkaan pidä paikkaansa, suhtaudun vain turhaan kiihkomielisyyteen ja fanaattisuuteen torjuvasti. Se saa usein ylilyöntejä aikaan, jotka ei ole asiaa edistäviä.
Kaikilla Suomen kansalaisilla on oikeutensa, rodusta ja kielestä riippumatta:)
Maalausharrastukseni vie osan ajastani, lasten elämän seuraaminen ja lastenlasten tukena saan olla.
Siinä sivussa seuraan politiikkaa kotitarpeikseni ja iloitsen palstakirjoittelustakin!
Lämmin kiitos ja levollista yötä!- eiköhän sinnekkin
ole joku ikäraja. Nyt tämä oscaron kannattaja on kääntänyt tässä viestissä takkinsa.
- sinisirkku-
eiköhän sinnekkin kirjoitti:
ole joku ikäraja. Nyt tämä oscaron kannattaja on kääntänyt tässä viestissä takkinsa.
Mitäs ryhmittymiä täällä yritetään tehdä, kas kun ei puolueita vielä sekoiteta tänne! En kaipaa niin oscaron, enkä muidenkaa kanssa "leiriintymisiä"! Sitoutumaton olen politiikassa ja myös palstalla!
Pelkät omakohtaiset mieltymykset kirjoittajan ulosantiin säätelevät minulla kenestä pidän!
Pidä sinä omat pelisi kaukana minusta, niin kaikki on hyvin:D - *Kukkahame*
sinisirkku- kirjoitti:
Mitäs ryhmittymiä täällä yritetään tehdä, kas kun ei puolueita vielä sekoiteta tänne! En kaipaa niin oscaron, enkä muidenkaa kanssa "leiriintymisiä"! Sitoutumaton olen politiikassa ja myös palstalla!
Pelkät omakohtaiset mieltymykset kirjoittajan ulosantiin säätelevät minulla kenestä pidän!
Pidä sinä omat pelisi kaukana minusta, niin kaikki on hyvin:DVoi hyvät ihmiset hymyn kare tässä löytyi kun luin tätä avausta.
Nuoria ihmisiä sinne pitää saada, olen oppinut jo niin laiskaksi, en edes viitsi kertoa.
Kyllä tämä nyt tuli niiiiin äkkiä;-DD!
Kiitos sanoistasi, ethän sinä tätä tosissasi ehdottanut, kyllä minä ymmärsin 'yskän'! - he
eiköhän sinnekkin kirjoitti:
miehiä. melkein parrattomia.märkänä korvan taukset .mänty suovalla kielen kannat voideltu .Kaikki uusiksi . PARHAAT ajat on meillä takana päin. Jos lahjojen siis sana rikkauden puolesta tyttömme olisi sopivia.Mutta on kieroksi niiden ohjelmat on on menneet ,että hunksz parasta kieltä osais laverrella meille pulliaisille. terv heta
- katleija numer.
he kirjoitti:
miehiä. melkein parrattomia.märkänä korvan taukset .mänty suovalla kielen kannat voideltu .Kaikki uusiksi . PARHAAT ajat on meillä takana päin. Jos lahjojen siis sana rikkauden puolesta tyttömme olisi sopivia.Mutta on kieroksi niiden ohjelmat on on menneet ,että hunksz parasta kieltä osais laverrella meille pulliaisille. terv heta
kun olet leikkisällä päällä.Välilyönneillä leikittelyä, isojen kirjainten "unohtamisia", tuntomerkkeinä kuitenkin yhdyssanat erilleen ja tuttu ilmaisu meille pulliaisille.
Mutta ymmärsinkö oikein, että naisministerit eivät ole mieleisiä sinulle heta. Suomennatko mitä hunksz tahtoo sanoa? - salapoiisi siinä
katleija numer. kirjoitti:
kun olet leikkisällä päällä.Välilyönneillä leikittelyä, isojen kirjainten "unohtamisia", tuntomerkkeinä kuitenkin yhdyssanat erilleen ja tuttu ilmaisu meille pulliaisille.
Mutta ymmärsinkö oikein, että naisministerit eivät ole mieleisiä sinulle heta. Suomennatko mitä hunksz tahtoo sanoa?taas nenä pitkällä, kuukeloi se hunksi.
- hyvää menoa
salapoiisi siinä kirjoitti:
taas nenä pitkällä, kuukeloi se hunksi.
Eduskuntaan puolustamaan pakkoruotsia ja kaksikielisyyttä. Kumpikin aika kiihkomielinen Ruotsin ja suomenruotsalaisten etujen edustaja.
*Kukkahame* kirjoitti:
Voi hyvät ihmiset hymyn kare tässä löytyi kun luin tätä avausta.
Nuoria ihmisiä sinne pitää saada, olen oppinut jo niin laiskaksi, en edes viitsi kertoa.
Kyllä tämä nyt tuli niiiiin äkkiä;-DD!
Kiitos sanoistasi, ethän sinä tätä tosissasi ehdottanut, kyllä minä ymmärsin 'yskän'!Mutta mielessäni nämä mainitut rouvat ovat profiloituneet hyviksi ihmisiksi, ilman pahansuopuutta ja tahallista häiriköintii. Tämän kiireissäni tulin sanomaan.
- mitä nyt
capt.cöpenick kirjoitti:
Mutta mielessäni nämä mainitut rouvat ovat profiloituneet hyviksi ihmisiksi, ilman pahansuopuutta ja tahallista häiriköintii. Tämän kiireissäni tulin sanomaan.
ihan vahingossa ja puskista...
capt.cöpenick kirjoitti:
Mutta mielessäni nämä mainitut rouvat ovat profiloituneet hyviksi ihmisiksi, ilman pahansuopuutta ja tahallista häiriköintii. Tämän kiireissäni tulin sanomaan.
hattua täytyy nostaa sinisirkulle,että hän jaksaa kaiken mollaamisen jälkeen,Ruune kaiketi väsyi loanheittoon ja henkilökohtaisiin solvauksiin.
Chatissa moni on kertonut,etteivät viitsi keskustelupalstalle tulla,kun keskustelua ei enää ole olemassa on vain loanheittoa ja mollaamista.
Olen lukenut muitakin keskustelupalstoja ja tämä lyö kyllä pohjalukemat,mitä törkyisyyteen tulee.
Kaiketi meillä kontrolli ei toimi ja sentähden tälle palstalle saapuvat kaikki joille toisen saaminen naurunalaiseksi on elämäntehtävä,siinähän se oma ego kohisten nousee,kun huomaa,kuinka näppärä ja sanavalmis olin,eikä koulutus ole mennyt hukkaan.- sinisirkku-ek
hyvää menoa kirjoitti:
Eduskuntaan puolustamaan pakkoruotsia ja kaksikielisyyttä. Kumpikin aika kiihkomielinen Ruotsin ja suomenruotsalaisten etujen edustaja.
Turhaa höpsötystä:D Tämän ikäiset, niin miehet kuin naisetkin, ovat jo tehtävänsä tehneet silläkin vaikuttamisen alalla! Koskaan ei mieleenikään ole tullut niin paljon kiinnostusta politiikkaan, että sille vaikutuskanavalle pyrkisin:D
Rattoisaa perjantai-iltaa vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773