"Kolmen päivän pimeys!"

lukenut

Useissa profetioissa on ollut tuo ilmoitus ja netissäkin on mainintoja nuista profetioista!
"Pimeys kestää kolme päivää ja kun tuo loppuu on kaunis kevät päivä!" Eli tuo sijoittuisi helmikuun lopulle ja kevätpäivä olisi siis jokin maaliskuun alkupäivä! Ja nyt kun on tulossa auringonpurkauksen aiheuttamat revontulet, niin voisi ajatella, että voi tuo sattua jo kuluvana vuona 2011. Eli sähköpurkaukset voivat olla tosi suuret, ettei voi liikuskella ulkona tai katsoa ulos, ettei pelästyisi kuoliaaksi! Alku olisi mahdollisesti joskus 26.-27.2. 2011, jos tuo on todella tulossa. Olisi varmaankin hyvä varata ainakin eväitä riittävästi!

Mainintoja asiasta on Fatiman profetiassa ja munkki Padre Pion ilmoituksissa! Löytynee netistäkin.

8

1500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äimistelijä

      Tämä aika on kaikkinensa ihmeellisen pimeää, uskovatkin ovat niin hissukseen.

    • Kyllä Kooteeässä aikoo liikuskella myös ulkona tässä lähimmän kuukauven aikana ihan vapaasti...:D

    • Anni Hilarious

      Jos 3 päivän pimeys tulisi, miten niin se olisi vuosi 2011 ja miten niin vielä helmikuu. Jotenkin olen alkanut olla aika epäileväinen näiden päivämäärien suhteen, koska niin monta hutia on tullut niille, jotka niitä esittävät.

      Sen sijaan voi olla uskottavaa, että tuo 3 päivän pimeys vielä tulee. On monia merkkejä, jotka viittaavat siihen, että avaruuden voimissa ja maan magneettikentän muutoksessa on epävakautta. Se, mitä ne aiheuttavat vielä on aivan arvaamisen varassa.

      Ainakin maanjäristysten uskon lisääntyvän lähiaikoina, mutta päivämääristä en sanoisi mitään.

    • mistä lukenut?

      Missä tästä Fatiman profetiasta, tai juuri tästä asiasta siinä on maininta?En ole löytänyt mistään.
      Tästähän on kuitenkin kuulemma ennustuksia moniltakin edesmenneiltä mystikoilta, mutta niitä ennustuksia en vaan itse ole koskaan missään nähnyt, olen vain kuullut näin olevan.
      Voiko tämän ennustuksen siis lukea jostain lähteestä suoraan?Onko antaa linkkiä, tai vinkkiä mistä kirjoista nämä löytyvät?

      Nythän huomattiin, että ainakaan helmikuussa ei tapahtunut mitään, mutta maanjäristyksiä on nyt ainakin ollut, kuten Anni Hilarious viestissään aavisteli.

      Ja pakkohan sinne ulos on mennä, tuli taivaalta vaikka kiviä, jos meinaa täällä maaseudulla elellä, kun on vielä noita elikoitakin. Ei kait niitä jätetä kolmeksi päiväksi hoitamatta?

      • Ja meijän kaupunkilaisten täytyy käyvä kioskilla...:O


    • mistä lukenut?

      Niin ja tuossa on kyllä myös sellainen kohta, joka ei ole ihan looginen. Jos pimeys johtuu siitä, että maapallo viimeisten napasiirtymää edeltävien viikkojen aikana kallistuu voimakkaasti vasemmalle, niin eihän koko maapallo silti voi olla pimeänä.Toimii kai se aurinko edelleen ja valo osuu edes johonkin kohti maapalloa, vai?

      Ja miksi juuri KOLME päivää?Miksi ei yksi, kaksi, tai neljä, tai kokonainen viikko?
      Kolmen päivän pimeyshän näyttää olleen yksi (Mooseksen kirjassa mainittu) Jumalan Egyptiin lähettämästä kymmenestä vitsauksesta, että vanha juttu sinällään...

      • sama toistuu nyt.kolmen päivän pimeys on päällänne päivien sisällä.
        Sama Mooses on joka nytkin kätensä nostaa ja pimeyden antaa tulla maailmaan.ei ole mikään uutta taivaan alla.


    • sen näkee sitten

      Sen saa sitten nähdä, ne päivämäärät eivät yleensä ole tarkkoja, älkää niitä liikoja tuijotelko, vaan itse asiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe