4 tie moottoritieosuudelta maksulliseksi ja vapaat nopeudet!
Ne keitä ei kiinnosta maksaa voivat ajaa turvallisesti vanhaa tietä kahdeksaakymppiä kameroiden välkkeessä.
Maksan mielelläni esim 5 euroa suunta jos vapaat nopeudet ja hidastelijat poissa tieltä.
Lahden moottoritie maksulliseksi
6
327
Vastaukset
- Sohvatiikeri2
Maksan miekii sen vitosen että pääsen körötteleen satasta. (tosinopeus 84)
- boaåaå
se on jo maksullinen. Tunnistimet laskee joka auton ja tienrakentajan tilille kilahta rahaa
- 530d
Olisi hienoa ajaa mökille 160-180 km/h turvallisesti!
- kokeile joskus
Kyllähän se muuten, mutta noilla nopeuksilla alkaa kulutus olemaan sitä luokkaa, että hirvittää. EI sinne mökille niin kiire ole. Vapaa-ajallahan sitä ollaan. Omallani kulutus nousee 80 - 100 välillä puoli litraa, 100 -> 120 välillä litran, ja siitä eteenpäin suurenevin portain. Ei se vauhti ilmaista ole.
- hmmph
140km/h tai 150km/h olisi muutenkin ihan sopiva nopeus kaikille motareille Suomessa...siis kesäaikaan :D
- vihreä muikku
Hyvä ehdotus, muuten paitsi nopeusrajoitus ennallaan tai jopa alempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537