Minkähän takia Mtv3/Sub näyttää yhtä aikaa American Idolsia ja suomalaista pilaversiota? Kun kuuntelee tosi mahtavia jenkkilaulajia ja ammattimaisia tuomareita, eivät suomalaiset peräkylän karaoketähdet ja myötähäpeää aiheuttavat junttituomarit jaksa pahemmin kiinnostaa.
Navettaversio ja aito
7
340
Vastaukset
- dfdfgdfswfd
Olet kyllä niin oikeassa...
- Idols-fani
Tuotahan metodia käytit täällä jo vuonna 2007.
- Niksi-Pirkka
Mitä täällä ruikutat? Eikö asia ratkea kätevästi kohdallasi siten, että jätät katsomatta sellaiset ohjelmat jotka ei kiinnosta?
Kuitenkin pitää liimautua ruudun ääreen tiukasti kyttäämään niitä junttituomareita ja karaoketähtiä ilta toisensa jälkeen? :D
Minäkin voisin mainita heti kymmeniä ohjelmia, joita ei viitsi katsoa mutta olen löytänyt kaukosäätimestäni semmoisen toiminnan, jolla voi vaihtaa kanavaa tai peräti sulkea koko toosan. Koeta etsiä telkkarin käyttöohje tai pyydä viisaamaltasi apua, jotta hän voi opastaa sinua kaukosäätimen vaativassa käytössä. - Wonnobii?
Ihan totta ainaki tuomareiden suhteen. Häpeääkpö tuo plösö lätsäpää kaljuaan? Olli purkaa katkeruuttaan nuoria kohtaan kun on itse melkein viiskymppinen teini-wanna-be.
- kjkjijiefiejfeij
Sä olet niin oikeessa. Mulla pistää oikeesti vihaksi, että kuuluisaksi yhdessä yössä. Vittu mikä formaatti ja hetki vaan, niin kaikki laulaa Amerikka-Idols paskaplagiaatti-versioita. Niitä on näitä pikkutytsiä jo kaikki musiikkioppilaitokset pullollaan, paitsi Arabia ja helvetti, koska tää hirvee angsti rantautuu sinnekin. Kauheeta, nyt kaikki vetää, niinku Anna Abreu. Eikä' täällä ole kuin yhdelle sellaselle tilaa. Myöskin on helvetin vaikea mieltää ketään muuta hevi-genrestä, kuin Ari Koivunen ja ihan oli tasan perverssiä tsiigata, kun Ari heilu siellä raskasta joulua kiertueella niiden oikeiden muusikoiden kanssa. Että kuvottavaa. Mä olen sitä mieltä, että Idols on satua ja pilaa. Ajatelkaa, jos joku oikeesti vetäis jonkun kantaa ottavan biisin. Ei taitais toimii. Helvetin kuvaavaa on myös se, että siellä seikkailee joku vitun Ibi love...
- hohhhoijaa....
"oli tasan pervessia tsiigata.."
Tunnustat oikein julkisesti olevas perverssi XD
Käykö kateeksi tuo Arin mahtava menestys ja upea lauluääni ja se että tosiaan Suomen kovimpien hevilaulajien kanssa samalla lavalla. Maistuis varmaan sullekin....vaan kaikille ei suoda sellaista lahjaa. - mutta ilman Idolssia
hohhhoijaa.... kirjoitti:
"oli tasan pervessia tsiigata.."
Tunnustat oikein julkisesti olevas perverssi XD
Käykö kateeksi tuo Arin mahtava menestys ja upea lauluääni ja se että tosiaan Suomen kovimpien hevilaulajien kanssa samalla lavalla. Maistuis varmaan sullekin....vaan kaikille ei suoda sellaista lahjaa.Kuulekku me ei puhuta kyllä nyt edes samasta asiasta, että se siitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1557072Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142588Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481858Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141441Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901325Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271129- 711127
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481075- 691007