Navettaversio ja aito

AI!

Minkähän takia Mtv3/Sub näyttää yhtä aikaa American Idolsia ja suomalaista pilaversiota? Kun kuuntelee tosi mahtavia jenkkilaulajia ja ammattimaisia tuomareita, eivät suomalaiset peräkylän karaoketähdet ja myötähäpeää aiheuttavat junttituomarit jaksa pahemmin kiinnostaa.

7

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfdfgdfswfd

      Olet kyllä niin oikeassa...

      • Idols-fani

        Tuotahan metodia käytit täällä jo vuonna 2007.


    • Niksi-Pirkka

      Mitä täällä ruikutat? Eikö asia ratkea kätevästi kohdallasi siten, että jätät katsomatta sellaiset ohjelmat jotka ei kiinnosta?

      Kuitenkin pitää liimautua ruudun ääreen tiukasti kyttäämään niitä junttituomareita ja karaoketähtiä ilta toisensa jälkeen? :D

      Minäkin voisin mainita heti kymmeniä ohjelmia, joita ei viitsi katsoa mutta olen löytänyt kaukosäätimestäni semmoisen toiminnan, jolla voi vaihtaa kanavaa tai peräti sulkea koko toosan. Koeta etsiä telkkarin käyttöohje tai pyydä viisaamaltasi apua, jotta hän voi opastaa sinua kaukosäätimen vaativassa käytössä.

    • Wonnobii?

      Ihan totta ainaki tuomareiden suhteen. Häpeääkpö tuo plösö lätsäpää kaljuaan? Olli purkaa katkeruuttaan nuoria kohtaan kun on itse melkein viiskymppinen teini-wanna-be.

    • kjkjijiefiejfeij

      Sä olet niin oikeessa. Mulla pistää oikeesti vihaksi, että kuuluisaksi yhdessä yössä. Vittu mikä formaatti ja hetki vaan, niin kaikki laulaa Amerikka-Idols paskaplagiaatti-versioita. Niitä on näitä pikkutytsiä jo kaikki musiikkioppilaitokset pullollaan, paitsi Arabia ja helvetti, koska tää hirvee angsti rantautuu sinnekin. Kauheeta, nyt kaikki vetää, niinku Anna Abreu. Eikä' täällä ole kuin yhdelle sellaselle tilaa. Myöskin on helvetin vaikea mieltää ketään muuta hevi-genrestä, kuin Ari Koivunen ja ihan oli tasan perverssiä tsiigata, kun Ari heilu siellä raskasta joulua kiertueella niiden oikeiden muusikoiden kanssa. Että kuvottavaa. Mä olen sitä mieltä, että Idols on satua ja pilaa. Ajatelkaa, jos joku oikeesti vetäis jonkun kantaa ottavan biisin. Ei taitais toimii. Helvetin kuvaavaa on myös se, että siellä seikkailee joku vitun Ibi love...

      • hohhhoijaa....

        "oli tasan pervessia tsiigata.."

        Tunnustat oikein julkisesti olevas perverssi XD

        Käykö kateeksi tuo Arin mahtava menestys ja upea lauluääni ja se että tosiaan Suomen kovimpien hevilaulajien kanssa samalla lavalla. Maistuis varmaan sullekin....vaan kaikille ei suoda sellaista lahjaa.


      • mutta ilman Idolssia
        hohhhoijaa.... kirjoitti:

        "oli tasan pervessia tsiigata.."

        Tunnustat oikein julkisesti olevas perverssi XD

        Käykö kateeksi tuo Arin mahtava menestys ja upea lauluääni ja se että tosiaan Suomen kovimpien hevilaulajien kanssa samalla lavalla. Maistuis varmaan sullekin....vaan kaikille ei suoda sellaista lahjaa.

        Kuulekku me ei puhuta kyllä nyt edes samasta asiasta, että se siitä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe