Navettaversio ja aito

AI!

Minkähän takia Mtv3/Sub näyttää yhtä aikaa American Idolsia ja suomalaista pilaversiota? Kun kuuntelee tosi mahtavia jenkkilaulajia ja ammattimaisia tuomareita, eivät suomalaiset peräkylän karaoketähdet ja myötähäpeää aiheuttavat junttituomarit jaksa pahemmin kiinnostaa.

7

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfdfgdfswfd

Olet kyllä niin oikeassa...

• Idols-fani

Tuotahan metodia käytit täällä jo vuonna 2007.

• Niksi-Pirkka

Mitä täällä ruikutat? Eikö asia ratkea kätevästi kohdallasi siten, että jätät katsomatta sellaiset ohjelmat jotka ei kiinnosta?

Kuitenkin pitää liimautua ruudun ääreen tiukasti kyttäämään niitä junttituomareita ja karaoketähtiä ilta toisensa jälkeen? :D

Minäkin voisin mainita heti kymmeniä ohjelmia, joita ei viitsi katsoa mutta olen löytänyt kaukosäätimestäni semmoisen toiminnan, jolla voi vaihtaa kanavaa tai peräti sulkea koko toosan. Koeta etsiä telkkarin käyttöohje tai pyydä viisaamaltasi apua, jotta hän voi opastaa sinua kaukosäätimen vaativassa käytössä.

• Wonnobii?

Ihan totta ainaki tuomareiden suhteen. Häpeääkpö tuo plösö lätsäpää kaljuaan? Olli purkaa katkeruuttaan nuoria kohtaan kun on itse melkein viiskymppinen teini-wanna-be.

• kjkjijiefiejfeij

Sä olet niin oikeessa. Mulla pistää oikeesti vihaksi, että kuuluisaksi yhdessä yössä. Vittu mikä formaatti ja hetki vaan, niin kaikki laulaa Amerikka-Idols paskaplagiaatti-versioita. Niitä on näitä pikkutytsiä jo kaikki musiikkioppilaitokset pullollaan, paitsi Arabia ja helvetti, koska tää hirvee angsti rantautuu sinnekin. Kauheeta, nyt kaikki vetää, niinku Anna Abreu. Eikä' täällä ole kuin yhdelle sellaselle tilaa. Myöskin on helvetin vaikea mieltää ketään muuta hevi-genrestä, kuin Ari Koivunen ja ihan oli tasan perverssiä tsiigata, kun Ari heilu siellä raskasta joulua kiertueella niiden oikeiden muusikoiden kanssa. Että kuvottavaa. Mä olen sitä mieltä, että Idols on satua ja pilaa. Ajatelkaa, jos joku oikeesti vetäis jonkun kantaa ottavan biisin. Ei taitais toimii. Helvetin kuvaavaa on myös se, että siellä seikkailee joku vitun Ibi love...

• hohhhoijaa....

"oli tasan pervessia tsiigata.."

Tunnustat oikein julkisesti olevas perverssi XD

Käykö kateeksi tuo Arin mahtava menestys ja upea lauluääni ja se että tosiaan Suomen kovimpien hevilaulajien kanssa samalla lavalla. Maistuis varmaan sullekin....vaan kaikille ei suoda sellaista lahjaa.

• mutta ilman Idolssia
        hohhhoijaa.... kirjoitti:

"oli tasan pervessia tsiigata.."

Tunnustat oikein julkisesti olevas perverssi XD

Käykö kateeksi tuo Arin mahtava menestys ja upea lauluääni ja se että tosiaan Suomen kovimpien hevilaulajien kanssa samalla lavalla. Maistuis varmaan sullekin....vaan kaikille ei suoda sellaista lahjaa.

Kuulekku me ei puhuta kyllä nyt edes samasta asiasta, että se siitä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      314
      6781
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      65
      3829
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3096
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2787
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1922
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1672
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe