Onko ketään (poikii) jotka tuntee samoin???

-97

Mun ikuisena haaveena on muuttaa maalle ja alottaa siellä uus elämä oman kullan kanssa... Siellä olis vaikka mitä eläimii ainaki koiria ja jotain tuotantoeläimii lehmiä ehkä... Onko kellään pojalla (tai tytöllä) haaveena omaa maatilaa jossa asua oman perheen ja eläinten kanssa? Olis kiva jakaa mietteitä ja jutella kaikesta maan ja taivaan välillä!

12

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika 94

Kyllä löytyy samanlaisia ihmisiä... maalla on ihana asua! hiljaista ja rauhallista!

• 19vvvvpoika

ite asun täällä pohjois.pohjanmaalla maalaiskaupungissa ja kyllähän tuo on vähä mielessä käyny..

siis silleen että mulla ois vaimo ja lapsia, omakotitalo ja vaimolla hevosia ja hevostalli ja silleen., ite en silti kokopäiväseksi maatalon isännäksi haluais...

• -97

Asutko sä maalla vai? Mustaki maalla on nii ihanan rauhallista ja siellä saa olla omassa rauhassa toisin ku kaupungissa...

• nll

MleLlkuvltus mukava kaverl se on maalLMA omassa säässä el kylmässä pakkas päässä .. mahtavaa ..

• Heli 97

Koko pienen ikäni olen maalla asunut ja siksi älyttömän hiljainen, kun ei ole koskaan juttuseuraa tms. Haaveena on asua jossain ihan ihmisten ilmoilla, ei nyt välttämättä missään ihan keskustassa (muttei ihan korvessakaan)... Mulla on poni takapihalla, vaikka suoraan sanoen pelkään vähän hevosia vaikka olen vikeltänyt(

• -97

Missä päin Suomee asut, Heli 97? Mä ite oon asunu koko ikäni Pohjois-Savon sydämessä, Kuopiossa, joka on kyl aika tylsä paikka... (Mun mielestä ainaki, kun asuu täällä 5 kilsan päässä keskustassa...)

• ninja_girl

Ite asun Pohjois-Pohjanmaal, ja tykkään maaseu'u hiljasuudest ja rauhallisuuest. Itel o haaveena perustaa jonnekki talli ja pysyy siel.
      Ja ofc, mä haluum kumppanin sinne mun kaa. Lapsist nii en perustu, mut mistäs sen sit tietää vanhempana.

• Heli 97

Asun täällä aika etelä-suomessa. Vaikka asuisin tossa keskustassa ni ei se paljon asiaa muuttais, tää paikka on ihan kuollu! Tuntuu typerältä valittaa kun keskusta kuitenkin on noinkin lähellä kuin 7km, sinne polkasee kuitenkii pyörällä vartissa, ei se niin kamalaa ole. Lähinnä tympii se yksinäisyys... -.-
      Kerran tukarit tuli koulussa kysymää oonko yksinäinen (mun ainut kunnon kaveri oli just muuttanu pois) vastasin vaa että en tietenkää ja hymyilin , toisaalta mitä järkeä itkeä pari vuotta vanhemmille, ei ne mulla kavereita voi taikoa.

Edellisestä viestistäni jäi näköjään loppu pois.... Tai muistaakseni kirjoitin jotain muutakin, mutta en sitä nyt muista.

• -97

Onko muita joilla on unelmana maatila? Kertokaa rohkeasti! Haluun tietää! :)

• -97

Jee pääsen TET:tiin yhdelle maatilalle! Unelmien täyttymys! :)

• Landeboy94

Todella mukavaa lapioida paskaa aamuviidestä iltayhdeksään. Sitäkö elämältäsi haluat?

• -97

Landeboy94! sä varmaan haluut bilettää aamuviidestä iltayhdeksään joka päivä ja elät sossun rahoilla ostat niillä miestä väkevämpää ja röökii!
        sitä se elämä on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      152
      6309
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      49
      1753
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1414
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      46
      1033
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1009
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      47
      928
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      909
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      876
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      857
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      845
    Aihe