Onko ketään (poikii) jotka tuntee samoin???

-97

Mun ikuisena haaveena on muuttaa maalle ja alottaa siellä uus elämä oman kullan kanssa... Siellä olis vaikka mitä eläimii ainaki koiria ja jotain tuotantoeläimii lehmiä ehkä... Onko kellään pojalla (tai tytöllä) haaveena omaa maatilaa jossa asua oman perheen ja eläinten kanssa? Olis kiva jakaa mietteitä ja jutella kaikesta maan ja taivaan välillä!

12

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika 94

      Kyllä löytyy samanlaisia ihmisiä... maalla on ihana asua! hiljaista ja rauhallista!

      • 19vvvvpoika

        ite asun täällä pohjois.pohjanmaalla maalaiskaupungissa ja kyllähän tuo on vähä mielessä käyny..

        siis silleen että mulla ois vaimo ja lapsia, omakotitalo ja vaimolla hevosia ja hevostalli ja silleen., ite en silti kokopäiväseksi maatalon isännäksi haluais...


      • -97

        Asutko sä maalla vai? Mustaki maalla on nii ihanan rauhallista ja siellä saa olla omassa rauhassa toisin ku kaupungissa...


    • nll

      MleLlkuvltus mukava kaverl se on maalLMA omassa säässä el kylmässä pakkas päässä .. mahtavaa ..

    • Heli 97

      Koko pienen ikäni olen maalla asunut ja siksi älyttömän hiljainen, kun ei ole koskaan juttuseuraa tms. Haaveena on asua jossain ihan ihmisten ilmoilla, ei nyt välttämättä missään ihan keskustassa (muttei ihan korvessakaan)... Mulla on poni takapihalla, vaikka suoraan sanoen pelkään vähän hevosia vaikka olen vikeltänyt(

      • -97

        Missä päin Suomee asut, Heli 97? Mä ite oon asunu koko ikäni Pohjois-Savon sydämessä, Kuopiossa, joka on kyl aika tylsä paikka... (Mun mielestä ainaki, kun asuu täällä 5 kilsan päässä keskustassa...)


    • ninja_girl

      Ite asun Pohjois-Pohjanmaal, ja tykkään maaseu'u hiljasuudest ja rauhallisuuest. Itel o haaveena perustaa jonnekki talli ja pysyy siel.
      Ja ofc, mä haluum kumppanin sinne mun kaa. Lapsist nii en perustu, mut mistäs sen sit tietää vanhempana.

    • Heli 97

      Asun täällä aika etelä-suomessa. Vaikka asuisin tossa keskustassa ni ei se paljon asiaa muuttais, tää paikka on ihan kuollu! Tuntuu typerältä valittaa kun keskusta kuitenkin on noinkin lähellä kuin 7km, sinne polkasee kuitenkii pyörällä vartissa, ei se niin kamalaa ole. Lähinnä tympii se yksinäisyys... -.-
      Kerran tukarit tuli koulussa kysymää oonko yksinäinen (mun ainut kunnon kaveri oli just muuttanu pois) vastasin vaa että en tietenkää ja hymyilin , toisaalta mitä järkeä itkeä pari vuotta vanhemmille, ei ne mulla kavereita voi taikoa.

      Edellisestä viestistäni jäi näköjään loppu pois.... Tai muistaakseni kirjoitin jotain muutakin, mutta en sitä nyt muista.

    • -97

      Onko muita joilla on unelmana maatila? Kertokaa rohkeasti! Haluun tietää! :)

    • -97

      Jee pääsen TET:tiin yhdelle maatilalle! Unelmien täyttymys! :)

    • Landeboy94

      Todella mukavaa lapioida paskaa aamuviidestä iltayhdeksään. Sitäkö elämältäsi haluat?

      • -97

        Landeboy94! sä varmaan haluut bilettää aamuviidestä iltayhdeksään joka päivä ja elät sossun rahoilla ostat niillä miestä väkevämpää ja röökii!
        sitä se elämä on!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1753
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1158
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      987
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      954
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe