Pastori Zhang Rongliang on tuomittu seitsemän ja puolen vuoden vankeuteen. Tuomio julistetiin vuonna 2004 Zhongmu County People's Court tuomioistuimessa.
Pastori Zhang Rongliang toimi kiinalaisen kotikirkon johtaja. Hänet pidätettiin kotonaan Xuzhai kylässä iltapäivällä 1. joulukuuta 2004. Zhang on jo viettänyt yhteensä 12 vuotta vankilassa tuomittuna kristillisestä toiminnasta. Hänet on pidätetty viisi kertaa.
Vangittuna hän on kokenut raakaa kidutusta, mm. sähköiskuja. Oltuaan vangittuna vuoden viranomaiset yrittivät siirtää hänet toiseen vankilaan, Xinmista Zhongmuniin. Hänen pelättiin kuolevan heikon kuntonsa tähden. Zhongmunin vankilan viranomaiset eivät ottaneet häntä vastaan, joten hänet siirrettiin Xinmin sairaalaan.
Pastori Zhang kärsii diabeteksen ja korkean verenpaineen lisäksi myös muista kroonisista terveysongelmista. Myöhemmin hänet siirrettiin Zhongmu kaupungin sairaalaan, jossa hän vietti suurimman osan 2006 helmikuussa ja maaliskuussa.
Seitsemän ja puolen vuoden tuomio uskonnollisesta toiminnasta
Seitsemän ja puolen vuoden tuomio uskonnollisesta toiminnasta
ihmisoikeus
1
153
Vastaukset
- Sinde vm-82
mutta ketä kiinnostaa?!
Mun mielestä liikut
Kokemattomana
Jeesuksen Kristuksen
Ja opetuslapsien
Luomilla Tuonelan teillä
Eri mailla ja metsäteillä
Hukutko kohtalokkaaseen puketumiseen
Upeaan Keisarinnan kääntämiseen?
Toivomme myös apua kiperään
Uupumiseen
Poismenoon ja
Kohtalokkaaseen vankeuteen
Siltamme kantavat
Hevosemme unelmien jaksavat
Jatkamme työtä Jumalan
Kohtalon ja palan
Taivasten liekin ja kosmisen ulottuvuuden
Näyt upeat
Luontomme loivat aivot
Kuperat avaruuden
Atomit ja kukkaset
Kauneimmat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175