Naistenvaatteet kiihottaa

Pantyhose

Mua kiihottaa käyttää naisten alusvaatteita. Mulla on omat legginsit, pikkuhousut, pieni hame, mutta myös muijan vaatteita on kiva pitää kun se ei ole kotona. Puen ensin legginsit ja siihen päälle pikkuhousut ja hameen ja musta on kiva oleskella kotosalla näin. Tietysti kun se kiihottaa niin runkkailuksihan se aina menee, millon ruiskin pikkuhousuihin, välillä sukkiksille ja joskus hameellekin ja aina saa vähän jännittää huomaako muija. Musta on tosi kiihottavaa ostaa naisten alusvaatteita, kassalla alkaa aina sydän jyskyttään, sekin on jotenkin kiihottavaa, mietin mitähän kassaneiti tuumaa. Monesti on mieli tehnyt sanoa että nyt pääsenkin heti kokeilemaan näitä mutta pokka ei kestä. Nytkin olen sukkiksissa ja pikkuhousuissa ja kohta olisi toisen latingin aika tänään, edellisestä jo kohta tunti. Neljä kertaa ehtii päivässä touhuta itekseen vaikka kurjaahan tämä yksin on, monesti fantasioin että kun nyt olisi joku nätti tyttö vieressä katsomassa niin homma olisi monen verroin mukavanpaa. Omaa muijaa kun ei kehtaa pyytää, sen kanssa onkin sitten ihan omat leikit.

48

7218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terveysasemalla

terapiaan!!!

Kyllä mies voi käyttää TUKISUKKAHOUSUJA, mutta kaikki muu viittaa vakavasti psyykkiseen sairauteen.

• mkm 123

Tässä on kyseessä transvestiitti, ja se EI ole sairaus. Transvestiitti tuntee voimakasta halua pukeutua naisten vaatteisiin, ja toisille se aiheuttaa kiihoittumista, toisille taas ei, mutta olkoon mitenpäin vaan, niin se on yleisempää mitä tiedätkään, joten älä ala tuomitsemaan ketään kun et asioista tuon vertaa tiedä! Transvestiitteja on arvioitu olevan Suomessa ainakin yli 50 000, ja heitä on ympäri maailmaa, on ollut aikojen alusta ja tulee aina myös olemaan!!!

• uskomaton=?

Olisikohan rukoileminen tuottanut ajatuksesi , Ihminen ei ole sairas vaikka
        poikkeaa luterilaisten perinteisistä tavoista.

• Murrosiästä saakka

Haistelen vaimoni liivejä ja runkkaan niihin. Vaimoni pitää liivejä, mustia nailoneita ja korkeakorkoisia kenkiä makuuhuoneessa. Hän runkkaa ja minä tuijotan sääriä. Vähän kiireessä vaimoni heittää liivit naamalleni ja runkkaa samalla. Tulee yleensä heti.
      Minulla tämä liivien runkkaaminen lähti aikoinaan, kun runkkasin äidin korsettiin. Ei näissä jutuissa mitään ihmeellistä ole. Mutta yritä kertoa vaimollesi juttusi. Naiset ovat uskomattoman joustavia näissä asioissa.

• Tyttö nimeltä ...

Älä kuvittele ettei vaimosi tajua, että runkkailet hepeniin.
      Kerroin vaimolle oman kiinnostukseni naisten vaatteisiin, miten ne kiihoittavat ja ovat kauniita. Vaimo vain totesi, tuota olen arvellut pitkän aikaa. Ei siinä sen kummempaa, pyysi vain näyttämään niitä päälläni. Nyt minulla ovat omat hepenet kaapissa vaimion vastaavien kanssa sovussa. Ainoa mistä hän hermostuu on kun joskus vohkin hänen kuteitaan. Siis suhtautumisensa oli tosi luonnollinen. Toki tiedän, että kaikkien kohdalla tämä ei toimi näin hyvin.

• KUMISAAPASLOVER 357

Myös minä puekuedun naiseksi välillä.se on ihanaa hameessa vaaleassa puserossa korkokengissa mmmm..
      tykkään myös kumisaappaaista joskus vedän jalkaani viinin väriset korkokumpparit ihanat lenat tai tuohen väriset cityt niillä on mukava astella samoin punaiset kontiot .tykkään myös valokuvata itseäni ja olla kuin valokuvamalli
      tykkään naisten asuista ja harrastelen näitä asoita salaa naisten saappaat ja erityisesti kumisaappaat ovat sydäntäni lähellä.hyvää jatkoa sinulle harrastuksesi parissa

• huivimies

Minäkin käytän naisten alushousuja,yömekkoja sekä huiveja.Pidän silkkihuivia kaulassa usein se tuntuu hyvältä.

• hulluna satiiniin

ei ole muijaa vaan nämä seksikkään kiiltävät, sileät, liukkaat ja ihanasti hivelevät vaatteet kiihottaa, on mennyt oikeastaan jo järjettömyyden puolelle kun on tullut osteltua niin paljon näitä, artikkeleita on aina satiinikäsineistä satiinihameeseen, sukkahousuihin, paitapuseroita yli 30kpl, housuja ja satiinishortseja, nukun yöni naisten satiinipyjamassa kiiltävien ja liukkaiden polyestersatiinilakanoiden välissä jne. :D
      Viime vuonnakin paloi yli 800 euroa tähän harrastukseen, tämä joskus kaduttaa. Satiinivaatteita on niin paljon saatavilla nettikaupoissa ja kirppareilla että pitää suorastaan yrittää vastustaa houkutuksia mutta silloin tällöin retkahdan ja ostan uusia vaikka jo entisiäkin on liikaa. Varsinkin paitapuseroita on kuin kokoelmaksi asti eri värisiä, eri materiaaleja, esim. polyester ja silkkisatiinipaitoja, silkkisatiini on aivan erityisen sileää ja ihanaa...
      Nytkin minulla on jalassa naisten aprikoosin väriset satiinipikkarit, mustat satiinihousut ja punainen satiininen kauluspaita ja väljähkö pusero hyväilee vartaloa koko ajan niin että alkaa housuissa pullistua... :D

Pitäisi yrittää kai nauttia jo näistä olemassa olevista satiinivaatteista eikä ostella enää lisää mutta kun aina näyttää olevan jokin ominaisuus, väri tai materiaali joka puuttuu vielä kokoelmasta... :P

• Eija K

Minusta tuntuu ihanalle kun saa pukeutua ja laittautua naiselliseksi,kuten juuri nyt Valokuvasin itseäni ,naisellisena tyylikkään viehättävänä korkokengät hame
      musta toppi ym ,,naisellinen kukkamekko punaiset kumisaappaat jne ,,tuntui ihanalle ja oli sellainen hyvänolon tunne Olen puuhastellut 80 luvun alusta asti ja en lopettaisi mistään hinnasta on se niin mukavaa.

• Kokeillut

Aloitin äidin kalsareista ja tykkääsin. Tunnen vanhemman miehen joka tykkää joskus pukeutua naiseksi. Käy mulle kaupassa kun en kehtaa mennä. Osti verkkosukat ja läppinäkyvät punaiset alushousut, tosi lyhyen hameen että ei peittänyt paikkoja. Olin kiihottunut kun oli vaatteet päällä, mies kysy haluanko tuntea kunnolla naiseksi itseni. En tiennyt mitä aluksi tarkotti, Rupes puristelemaan pakaroitani ja työnsi pöytää vasten, otti minihameen ylös ja housut alas. Työnsi kunnolla anaaliin ja halus että olen sen "naisena". Toisella kerralla kun osti mekkoja mulle oli helponpaa kun tiesi että joudun olemaan "naisena" kun sain vaatteita.

• Eija K
        Kokeillut kirjoitti:

Aloitin äidin kalsareista ja tykkääsin. Tunnen vanhemman miehen joka tykkää joskus pukeutua naiseksi. Käy mulle kaupassa kun en kehtaa mennä. Osti verkkosukat ja läppinäkyvät punaiset alushousut, tosi lyhyen hameen että ei peittänyt paikkoja. Olin kiihottunut kun oli vaatteet päällä, mies kysy haluanko tuntea kunnolla naiseksi itseni. En tiennyt mitä aluksi tarkotti, Rupes puristelemaan pakaroitani ja työnsi pöytää vasten, otti minihameen ylös ja housut alas. Työnsi kunnolla anaaliin ja halus että olen sen "naisena". Toisella kerralla kun osti mekkoja mulle oli helponpaa kun tiesi että joudun olemaan "naisena" kun sain vaatteita.

Joskus haaveilen olevani nainen jollekin miehelle ,en tosin antaisi peppureikään
        mennä mutta jos olisi kuminen keinovagina niin sitten voisin suostua seksiin ei peppureikään missään tapauksessa.Kuvittelen olevani vaikka emäntä maalaistalossa ym astelen punaisilla kumisaappaillani ja puuhailisin kaikenlaista tai kaupunkilais leidi tyylikkäänä korkeilla koroilla sipsuttelemassa
        ja silleen kyllä naiseksi pukeutuminen ja naisten vaatteet on ihania,,
        on pian taas aika laittautua ja olla niin kuin valokuvamalli kameran edessä..

• hamefriikki 50
        Eija K kirjoitti:

Joskus haaveilen olevani nainen jollekin miehelle ,en tosin antaisi peppureikään
        mennä mutta jos olisi kuminen keinovagina niin sitten voisin suostua seksiin ei peppureikään missään tapauksessa.Kuvittelen olevani vaikka emäntä maalaistalossa ym astelen punaisilla kumisaappaillani ja puuhailisin kaikenlaista tai kaupunkilais leidi tyylikkäänä korkeilla koroilla sipsuttelemassa
        ja silleen kyllä naiseksi pukeutuminen ja naisten vaatteet on ihania,,
        on pian taas aika laittautua ja olla niin kuin valokuvamalli kameran edessä..

Mulla on vähän samansuuntaisia fantasioita. Kiihotun erityisesti aikuisten naisten hameista, saappaista ym.
        Päiväunessani n. 60 v pariskunta ottaa minut "ottotyttärekseen", ja joudun tyydyttämään molempia puettuna vaimon hameisiin. Ehkä hän opettaa minulle miten minun tulisi kiihottaa hänen miestään, pukisi sellaiseen asuun, joka kiihottaa tätä... En usko olevani homoseksuaali, mutta silti tämä ajatus, että vaimo ikäänkuin valmistelee ja kouluttaa minut miestään varten,kiihottaa aivan valtavasti.

• Hameita
        Kokeillut kirjoitti:

Käyn vanhan eukon luona mikä antaa pukeutua sen verkkosukkiin ja hameisiin, housuja ei anna kun haluu katsella kun kiihotun ja hame pullistuu. Ottaa kalsarinsa pois ja käskee haistelee, sitten haluu että nain hameet korvissa sitä kunnolla. TYKKÄÄ yleensä katsella ilman hametta sukkaliiveissa Olen käynyt 15v asti sen luona ja se keksii aina "uutta kivaa" kiihottavaa.

• Eija K

Ihana viikonloppu,alan kohta laittautua .Tuntuu ihanan kiihottavalle kun saan meikata ja olla naisellinen .Pian laitan ylleni ihanan mekon ja nautiskelen ,,mmmmm,,,ihanat mustat korkkarit tai ihana topii ja hame ,,tai kukkamekko ja punaiset niin ihanat kumisaappaat ,,mm,mm

• ihanaa ......

Tuottamalla itselleen miellyttävän tunteen voi seikkailla erilaisten mieltymysten
        parissa , siinä on taikaa .

• Eija K
        ihanaa ...... kirjoitti:

Tuottamalla itselleen miellyttävän tunteen voi seikkailla erilaisten mieltymysten
        parissa , siinä on taikaa .

Täytyy vetää kumisaappat päähän ja mennä lantatunkiolle haisuttelemaan koska olen taas päässyt Niuvanniemestä hoitoon. Läninkiä heiluttelen ja jormaani imen kun olen Eija K. Kyläläiset kyllä tietävät että Diapami on se yksi hyvä lääke minullekkin.
        Olen muuten kokonimeltä Eija Kives.

• Eija K
        Eija K kirjoitti:

Täytyy vetää kumisaappat päähän ja mennä lantatunkiolle haisuttelemaan koska olen taas päässyt Niuvanniemestä hoitoon. Läninkiä heiluttelen ja jormaani imen kun olen Eija K. Kyläläiset kyllä tietävät että Diapami on se yksi hyvä lääke minullekkin.

Häpeän puolestasi ,,en viitsi muuta sanoa minä taas olen Eija K se oikea älä kirjoittele toisen nimellä tyhmä

• KUMISAAPASLOVER 357
        Eija K kirjoitti:

Mitäs jos lopettaisit häiriköinnen ! tälle palstalle ei sinunlaisiasi kaivata keksi
        parempaa tekemistä äläkä sepustele muiden nimissä emme kaipaa tänne trolleja emmekä muita häiriköitä Oikea Eija K ei kirjoittele tuollaisia sairaita sepustuksia joten tämä"eija kives" poistuu palstalta ,hetimmiten

• Kuka mitä häh ?

Oikea Eija K ??? Eihän se ole edes rekiströitynyt nimimerkki..

• marica.f!

antaa kaikkien kukkia. Sukkahousut on jees!
        tyttö-poika

• Eija K

Niin minustakin ja ihana kesämekko ja vaikka korkkarit ,nautitaan ollaan naisellisia leidejä tyylikkäitä,,ihanaa..

• Hooked on skirts

Mulla se juttu on kietaisuhameet, se juontaa siitä kun ollessani teinipoika 1970-80 luvulla naisilla oli usein sellaisia ja usein sai kaupungilla nähdä kun jollekin sattui "vahinko" kun tuuli avasi halkion ja paljasti kaiken mitä alla oli. Jotkut yrittivät pitää helmoista kiinni mutta joillakin oli pokkaa ja antoivat sulojen näkyä. 2000-luvun alussa kietaisuhameet tulivat uudestaan muotiin mutta sittemmin valitettavasti katosivat. Kun olin teinipoika kokeilin äitini kietaisuhameita salaa kun olin yksin kotona. Menin pihalle jos tuuli sopivasti ja odotin että halkio aukeaa ja tyydytin itseäni. Joskus naapurin täti näki mutta en välittänyt kun olin niin kiihdyksissäni. Myöhemmin olen ostanut kirppareista sellaisia hameita ja mennyt metsään, yleensä jonkun kallion päälle olen kiivennyt ja antanut hamen lentää tuulen puhaltaessa korviin. Joskus olen mennyt veneellä jollekin autiolle saarelle ja mekkoillut siellä tuntikaupalla. On ollut ihana tyttömäinen olo!

• Eija K

Vähän samankaltaista se oli minullakin.silloin 80 luvulla kun aloitin touhusin salaa omassa huoneessani kotona .Sitten keksin yhden autiotalon jossa oli kiva hommailla .Laitoin itselleni vaalean puseron ja hamee sekä pitkän takin.Jalkaani vedin ihanat pitkävartiset korko kumisaappaat. Astelin sellaista polkua pitkin sinne autiotaloon ja kuvittelin olevani nainen Tuntui ihanalle kun näin peilikuvani navetan ikkunassa ,minulla tuli alussa melko pian.Nyttemmin hommailen yläkerrassa ,valokuvaan itseäni ja kuvittelen olevani välillä valokuvamalli.

• Joku roti

Tuntui ihanalle kun näin peilikuvani navetan ikkunassa ,minulla tuli alussa melko pian.Nyttemmin hommailen yläkerrassa ,valokuvaan itseäni ja kuvittelen olevani välillä valokuvamalli.

Lopeta hemmetissä ja ota lääkkees !!

• 221+665

LOPETA ITTE HÄIRIKÖINTISI JOKU ROTI,

• CC LADY

Eiköhän pysytä asiassa ,jokainen on laisensa joten nimimerki joku roti voisi rauhoittua ja antaa muiden olla . eivät kaikki ole samanlaisia kuin sinä ..

• yksi avaruudesta

Se on tosiaan ihana tunne pukeutua naisten alus vaateisiin ja pääly vaateisikin.

• uzz

Helteellä naisten väljät mekot on mukavia pitää ja alla pikku pöksyt.

• onnellinen vävy

Anoppini 50 v. leski pyysi kastelemaan kukkansa kun itse on reissussa. Ollessani kastelemassa kukkia, huomasin pyykkikorissa anopin vaatteita. Puin päälleni pikkarit, rintsikat , sukkikset, hameen ja paidan ihan kokeilumielessä joka olikin mielettömän kiihottavaa. Haistelin vielä toisia käytettyjä pikkareita ja mälli lensi mahtavammin kuin koskaan. UPEAA

• 7532

Olen naimisissa oleva ikämies. Pidän jatkuvasti (päivisin) ylläni rintaliivejä ja puolikorsettia. Joskus myös koko korsettia. Vaimoni hyväksyy harrastukseni ja on antanut joitakin alusvaatteitaan käyttööni. Yövaatteet ovat kaikki häneltä peräisin. Yöpaitoja olen kyllä lyhentänyt, sillä käytän öisin pikkuhousuja. Päällysvaatteet ovat kyllä miesten vaatteita, mitä nyt tulee T-paitoihin, joita pidämme sekaisn.

• Kyllä kiihottaa
      • trans

Ihania kuvia itselläkin on muutamat naisten alushousut.Pidän niitä usein jalassa sekä huivia kaulassa.

• keittiö-psy

Kaikki naisten alusasujen käytöön mieltyneet, oletteko analysoineet sen tarkemmin mistä tuo viehtymys voisi syvemmiltä syiltään juontua?

Saatan hyvinkin erehtyä, mutta oletan mahdollisen lapsena tunneperäisesti etäisen suhteen äitiinsä ( joka edustaa lapselle tavallaan kaikkia naisia ) omanneen pojan viehtyvän suuremmalla todennäköisyydellä naisten alusasuihin itsensä käyttäminä kuin läheisentunnesuhteen äitiinsä suhteen omannut. Noiden naisten alusasujen välityksellä hän saa ikäänkuin saa lähemmän "alkukantaisen" kosketuksen naiseen jota hän on pienenä kaivannut. Hän tavallaan hakee tuota puuttunutta ja pojille niin tärkeää "alkukantaista-psyko-tunneperäisä-naissuhdettaa" ja noiden asujen kautta pääsee ikäänkuin lähemmäksi.

Tässä hieman keittiöpsykologiaa, ehkä siinä on jonkin veran todellisuuttakin. Viehtymyksen pohjimaiset syyt lienee kutenkin hyvin monovivahteiset, kuten tuon viehtymyksen toteuttamienkin yksilöstä toiseen.

Kmmenttini on toteamustasoinen ja hakeva, ei toisia tuomitseva ja väheksyvä.

• Hepenissä kapakkaan

Tykkään pukeutua naiseksi jo nuorena, nyt kun pääsen ravintolaan kiihottaa mennä "naisena".kapakkaan. Vaikka vanhempi mies huomaakin että olen mies haluu viedä hotelliin ja pitää minua sen narttuna yön. On kiva olla naisten vaatteissa kun mies alistaa omille haluilleen puoliväkisin.

• Ihanaa on pukeutua ja vielä ihanampaa olisi tavata toisia samanlaisia miehiä.

• 3 + 15

Millaisia toivomuksia ja odotuksia sinulla olisi sellaisen tapaamisen suhteen, mahdollisesti mennä loppuun saakka naisen roolissa, vai jotakin muuta?

• huivi m

OLISI tosi ihana tavata tosiaankin.

• harrastelija65

joka ikinen päivä minulla äitini käytetyt alushousut päässä seisoo ihanasti kun haistelen muutama veto kyrvästä kyllä räkiiihanasti ja pitkään

• Salsil

Oman ikäisen naisen puute ajaa vaatehyväilyihin! Mun vanhemmat helli ja lelli ihan vielä 15 veeksikin, mutta kun olin ujo naisten suhteen ja muita kiireitä, jäi kokematta naisseikkailut nuoruudessa. Nyt jotenkin haikailee niitä kokemuksia joita vaille jäänyt, ja hakee vauhkona kiihotusta 6-kymppisenäkin naisten silkkiasuista, pehmeästä kosketuksesta. Naisten takkien silkkivuoriin ja hihoihin runkkaus, silkkipöksyihin,,,njammm! Ei voi mittään.

• sexystockings

Seksiasut on jees.

• Hienot vaatteet

Se vaan sillälailla on, että naisten vaatteet tuntuvat mukavilta päällä. Pikkuhousut, päälle sukkahousut. Pehmeä paita, rintaliivit ja ja tiukka mekko. Tuntuu niin hyvältä, että tule pissat housuun. Miksei miehille voisi tehdä tällaisia.

• minkaaaa

ja rotan paskat kiihottaa mua

• Äskeinen

Tervemenoa rottien valtakuntaan. Gadaffi odottellee sinua siellä.

• Liisa vain
        Äskeinen kirjoitti:

Tervemenoa rottien valtakuntaan. Gadaffi odottellee sinua siellä.

Musta on tosi kiihottavaa ostaa naisten alusvaatteita, kassalla alkaa aina sydän jyskyttään, sekin on jotenkin kiihottavaa, mietin mitähän kassaneiti tuumaa. Monesti on mieli tehnyt sanoa että nyt pääsenkin heti kokeilemaan näitä mutta pokka ei kestä. Nytkin olen sukkiksissa ja pikkuhousuissa.

Monesti fantasioin että kun nyt olisi joku nätti tyttö vieressä.

On tämä niin mukavaa.

Ai niin, mä oon jo 61 v oleva, vielä hoikka nainen.

• Pantyhose
        Liisa vain kirjoitti:

Musta on tosi kiihottavaa ostaa naisten alusvaatteita, kassalla alkaa aina sydän jyskyttään, sekin on jotenkin kiihottavaa, mietin mitähän kassaneiti tuumaa. Monesti on mieli tehnyt sanoa että nyt pääsenkin heti kokeilemaan näitä mutta pokka ei kestä. Nytkin olen sukkiksissa ja pikkuhousuissa.

Monesti fantasioin että kun nyt olisi joku nätti tyttö vieressä.

On tämä niin mukavaa.

Ai niin, mä oon jo 61 v oleva, vielä hoikka nainen.

Olisitko Liisa vain halukas tapaamaan ensimmäisen viestin kirjoittajan? Voisin pukea sinun hepeneitä päällesi sinun katsellessasi..

• Tyttöpoika30

www.petticoated.com on tähän ketjuun sopivia kirjeitä ja kuvia. Jos siis englantia osaa.

Olisi mukava vaan tavata se oikea nainen jonka kanssa voisin toteuttaa tyttöilyhaaveitani...

• Hameessa minäkin

OLipa kivoja tarinoita. Todella hauskaa lukea niitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5076
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2686
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1850
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1815
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1638
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      153
      1197
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1184
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      984
    Aihe