Joo, eli siis viisi parhainta hahmoa Tsh:sta!? Itelläni on:
1.Aragorn
2.Faramir
3.Legolas
4.Frodo ja
5.Pippin...
Top-5!?
12
726
Vastaukset
- kontu
tässä parhaimmat hahmot:
1. Sam
2. legolas
3. Pippin
4. merry
5. aragon- Mellon
Wau, nimimerkillä kontu on Sam ykkösenä!! Tuota näkee harvoin! Liian harvoin. Pisteet sinne :)
Oma listani vois näyttää vaikka tältä:
1. Sam
2. Frodo
3. Faramir
4. Gandalf
5. Konkari - kontu
Mellon kirjoitti:
Wau, nimimerkillä kontu on Sam ykkösenä!! Tuota näkee harvoin! Liian harvoin. Pisteet sinne :)
Oma listani vois näyttää vaikka tältä:
1. Sam
2. Frodo
3. Faramir
4. Gandalf
5. KonkariSam on ollut aina suosikkihahmoni niin kirjassa kuin elokuvissa..=)Hobiteista parhain.
- ~~MiiaH~~
..mulla on just sama järjestys!!
Oikeesti!! - samwise
kontu kirjoitti:
Sam on ollut aina suosikkihahmoni niin kirjassa kuin elokuvissa..=)Hobiteista parhain.
oon samaa mieltä
- essi
1.Aragorn
2.Gandalf
3.Frodo
4.Sam
5.Gimli - TSHrulz
tää olis mun järjestys:
1. Sam!!!!!!!!
2. Pippin
3. Legolas
4. Frodo
5. Gandalf - Puristi
1. Frodo
2. Legolas
3. Merri & Pippin
5. Aragorn - Amy-Lee91
1. Eowyn
2. Frodo
3. Merri
4. Legolas
5. Gandalf- juhu
1.Haldir
2.eomer
3.faramir
4.boromir
5.saruman
....teil on vaan ne päähenkilöt :(
- legolas-fani
Ehdottomasti parhaat:
1.Legolas - samwise
1.SAM!!!!
2.merry ja pippin
3.gimli
4.maybe gandalf ja theoden
5.maybe frodo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.433601Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611946Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941783- 471606
- 961441
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333