Joo, eli siis viisi parhainta hahmoa Tsh:sta!? Itelläni on:
1.Aragorn
2.Faramir
3.Legolas
4.Frodo ja
5.Pippin...
Top-5!?
12
707
Vastaukset
- kontu
tässä parhaimmat hahmot:
1. Sam
2. legolas
3. Pippin
4. merry
5. aragon- Mellon
Wau, nimimerkillä kontu on Sam ykkösenä!! Tuota näkee harvoin! Liian harvoin. Pisteet sinne :)
Oma listani vois näyttää vaikka tältä:
1. Sam
2. Frodo
3. Faramir
4. Gandalf
5. Konkari - kontu
Mellon kirjoitti:
Wau, nimimerkillä kontu on Sam ykkösenä!! Tuota näkee harvoin! Liian harvoin. Pisteet sinne :)
Oma listani vois näyttää vaikka tältä:
1. Sam
2. Frodo
3. Faramir
4. Gandalf
5. KonkariSam on ollut aina suosikkihahmoni niin kirjassa kuin elokuvissa..=)Hobiteista parhain.
- ~~MiiaH~~
..mulla on just sama järjestys!!
Oikeesti!! - samwise
kontu kirjoitti:
Sam on ollut aina suosikkihahmoni niin kirjassa kuin elokuvissa..=)Hobiteista parhain.
oon samaa mieltä
- essi
1.Aragorn
2.Gandalf
3.Frodo
4.Sam
5.Gimli - TSHrulz
tää olis mun järjestys:
1. Sam!!!!!!!!
2. Pippin
3. Legolas
4. Frodo
5. Gandalf - Puristi
1. Frodo
2. Legolas
3. Merri & Pippin
5. Aragorn - Amy-Lee91
1. Eowyn
2. Frodo
3. Merri
4. Legolas
5. Gandalf- juhu
1.Haldir
2.eomer
3.faramir
4.boromir
5.saruman
....teil on vaan ne päähenkilöt :(
- legolas-fani
Ehdottomasti parhaat:
1.Legolas - samwise
1.SAM!!!!
2.merry ja pippin
3.gimli
4.maybe gandalf ja theoden
5.maybe frodo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384