TRYG VAKUUTUS

OIKEUSTURVATON?

SYYSKUUSSA -09 OTETTU VAKUUTUKSET KO. FIRMASTA. OMAKOTITALOSSA TAPAHTUNUT VAHINKO 2010-OIKEUSTURVA EI KATA OIKEUDENKÄYNTI KULUJA ELI VAKUUTUS EI VOIMASSA KOSKA VAKUUTUS EI OLE OLLUT VOIMASSA 2 VUOTTA. MAKSU OIKEUSTURVASTA KYLLÄ MAKSETAAN-APUA OIKEUTEEN MENOON EI SAADA. SUOMENTAISKO JOKU VIISAS TÄMÄN! VAKUUTUKSET OTETAAN TÄLLÄISIÄ TAPAUKSIA VARTEN JA TRYG PESEE KÄTENSÄ VASTUUSTA. KANNATTAA MIETTIÄ MINKÄ FIRMAN KANSSA PELAA KUN TUNTUU OLEVAN VEDÄTYSTÄ.

23

3866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IFISKÄ

      KANNATTAA LUKEA NE PIENET TEKSTIT AIVAN OIKEASTI! ITSE SUOSIN IFFIÄ ,SANA KIIRII NÄINKIN ELI AIKA HUONOA MAINOSTA JOS RAHAT KELPAA VAAN EIPÄ TURVAA. ONNEA TEILLE

    • HUIJATTU

      TRYGG Huijasi minuakin.
      Uusi yrittäjä, työkalut varastettiin oli vakuutukset ja kaikki, mutta eivät korvanneet mitään. Käsittelivät vielä asiaa 2kk. verran. Hauskinta oli, että tekijä saatiin kiinni joka tunnusti, mutta ihän se sitten mitään vaikuttanutkaan.
      HUIJAAAJIA KOKO FIRMA TÄYNNÄ.
      EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN.

      • turha kasko

        Karttakaa Trygiä pesi kätensä auton ilkivaltaasiassa ei maksanut vaikka selvä tapaus kaskot joutaa romukoppaan toimi heti säästät heti vain osakasko....


    • TRYG=HUIJARI

      TRYG huijasi meitäkin. Varastoomme murtauduttiin 3 kertaa ja se on aivan mahdoton yhtälö TRYGin mielestä. Yrittivät kusettaa ja valehdella ja saada minua ja puolisoani puhumaan ristiin kokoajan koska on jotenkin outoa jos säilyttää remontin aikana varastossa tavaroitaan. On myös epäluotettavuuden merkki jos ei päästä kotiinsa sisälle TRYGin asiamiestä nuuskimaan. No, nyt on valitukset kehissä ja kanne tekeillä.

      Kaiken huippuna pyysivät vielä lähettämään varastamattoman läppärin kuitin heille :D :D :D

      TRYG ON HUIJARIFIRMA

      • persehuuto

        Kyllä itseänikin hiukan epäilyttäisi, jos ei saa sisälle tulla =DD ehkäpä tavarat on olohuoneessa, eikä mitään ole viety... Et ehkä ole itse epärehellinen, mutta niitä on maailma pullollaan...


    • ei enää ikinä

      Trygg on huijausfirma! Sieltä ei saa korvauksia, eivätkä he informoi asiakkaitaan!!! Älkää vaan ottako vakuutusta Trygistä!

    • Trygin huijaama

      HUIJAUSYRITYS! KOSKAHAN TÄSTÄKIN YHTIÖSTÄ TULEE JOKU SKANDAALI/JOUKKOKANNE? VÄLTTÄKÄÄ HYVÄT IHMISET TÄTÄ VAKUUTUSYHTIÖTÄ!

    • huijattu 5

      Sama täällä, Trygg sopimusta tehdessä sanoo että korvaa vahingon, mutta hupsista kun jotain tapahtuu, niin ei toivoakaan että korvaisi mitään!!

    • CAPS-LOCK ON PÄÄLLÄ

      MIKSIVITUSSATÄÄLLÄKAIKKITOISTAITOISETPATA-AIVOTHUUTAACAPS-LOCKITPOHJASSA,TÄH???VITTUMItÄTOUHUA!!!OPETELKAAKIRJOTTAMAANSITEN,ETTÄKYTKETTESENVITUNCAPS-LOCKINPOIS,KUNOOTTENEISOLLAKIRJAIMELLAKIRJOTETTAVATKIRJAIMETNAPUTTANUSIIHENVITUNRUUDULLE.JOOKO???

    • Heippa Tryg

      Luin sattumalta tämän ketjun, mutta jo muutaman näin selvän tapauksen jälkeen sanon vakuutukseni irti Trygistä, siellä on vaan asuntoauto, muut vakuutukset onneksi IF:issä ja hyvin on toiminut IF. Heti ensi viikolla vaihtuu tryg ifiin myös auton osalta. Joskus näitä ketjuja kandee lukea.

      • Iffiin sittenkin

        Jeps. IF on iso, ruma ja ahne - mutta se toimii. Sinne minäkin olen yksi kerrallaan kiikuttanut suurimman osan vakuutuksistani.


      • mistä vakuutus?

        "Joskus näitä ketjuja kandee lukea."

        Sen verran olen lukenut, että huijareiksi on vuorotellen haukuttu kaikki mahdolliset vakuutusyhtiöt. Onkohan kuitenkin niin, että vakuutusehdot ovat useimmilta jääneet lukematta ja sitten petytään, kun vakuutus ei katakaan kaikkea, mitä sen on kuviteltu kattavan. Ja siinähän sitten on peruste huijauskommentille.


      • Tryg -> If

        Joo todellakin vaihtuu kun If osti Trygin vakuutustoiminnan.


      • ei ikinä Tryg
        Tryg -> If kirjoitti:

        Joo todellakin vaihtuu kun If osti Trygin vakuutustoiminnan.

        Tarkoittaa selkokielellä sitä, että Trygin toiminta Suomessa loppuu ja asiakassopimukset siirtyvät Ifille. Trygistä valittamisen (aiheellisenkin) voi siten lopettaa.


    • Elli2

      Vakuutukset Trygissä ja vahingon sattuessa on korvattu ja maksettu asianmukaisesti. Kumma juttu...eikä mitään ongelmia ollut. Itse kylläkin luen aina sopimukset huolella ja tiedän mitä korvataan ja mitä ei. Hyvää kevättä!

    • Tapiolan tyrmääjä

      Eiköhän se noista vakuutuksen ehdoista selviä mitä korvataan ja mitä ei.
      On kuitenkin jäätäviä eroja vakuutuksien hinnoissa.
      Otin tarjouksen Tapiolasta 3410€ samoilla spekseillä Trygistä 1860€ ja Pohjantähdestä 1360€.
      Tuli kusetettu fiilis tapiolan osalta. järkyttävä hintaero samoilla vakuutuksilla.

      • 19+2

        Noinhan se on. Minä taasen siirsin mukeloiden vakuutukset Tapiolaan. En "järkyttävän hintaeron" takia, vaan siksi että Tapiolan vakuutuksissa oli järkyttävästi paremmat ehdot. kahdesta muusta yhtiöstä jäi fiilis, että ne olisivat kusettaneet - saman nimisillä vakuutuksilla.


    • Riia 1

      Kertokaa mulle mikä on hyvä vakuutusfirma.

      • Anonyymi

        if on paras


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        if on paras

        Omavastuu toimii myös


    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihminen luota banknorwegianntoimintaan tai sen yhteistyökumppaniiin Tryg. Mainostavat väärillä tiedoilla ja esim. Matkavakuutus on pelkkä huijausta. Oletko kuullut että joku olisi saanut sieltä korvausta???

      • Tryg ei tuo mitään turvaa kun jotain tapahtuu. Sieltä kaivetaan joku pikku präntti minkä perusteella korvaus evätään. Ottavaa joku hyvä vakuutus jos arvotavaroota, kameraa, puhelinta, tms matkalla mukana. Trygin matkavakuutus on olematon, eikä tuo mitään turvaa vahingon sattuessa.


    • Anonyymi

      Sama kokemus... Tryg on ihan tyhjän kanssa. Luottokortilla ostettuun matkaannsisältyy trygin matkavakuutus. Multa hajlsi kamera matkalla ja tryg ei korvaa, koska kamera hajosi käytössä... Eli ei tuo mitään turvaa matkatavaroille kuitenkaan. Käytössähän se tavarat on matkalla mukana eikä missään varaston uumenissa.... Ottakaa joku hyvä vakuurus tavaroillelle eikä mitään pilipali vakuutusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe