Eduskunta pesi Vanhasen puhtaaksi.

E.K Järvenpää

Kaikki kansanedustajat yhtyivät hyväveli puhtaaksi kampanjaan, kuten palkankorotuksessa 8 %. Jopa presut lähtivät mukaan, osoittaen etteivät he poikkea vanhoista valtapuolueista. Päätökseen vaikutti hallitusnälkä. Vanhanen pääsi kuin koira veräjästä. Rötöstely saa jatkua laillisesti edelleen. Eduskunnan moraali on alhaalla, mutta ulkovallat puuttuvat tilanteeseen. ETYJ JA YK Lähettävät vaalitarkkailijoita kevään vaaleihin.

23

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seniori 75

      Että tämmöisiä TOTUUKSIA esität valtaamassasi Seniorinetissä HISTORIA palstalla.

      • jakolasku

        jo Seniori 75, kameliontti vaihtaa väriä jälleen.

        Ja mitä se sinulle oikeastaan kuuluu mitä tämä Jämsän kaupunginvaltuutettu Esko Järvenpää kirjoittelee. Jonkun kuuluu luotsata Senioripalstaa ja Järvenpää on siihen alkanut. Vai pitäisikö sinun päästä tänne kunkuksi?

        Kaiva esille rekatut niccisi ja keskustele ihmisiksi ja asiaa! Sinä asioit täällä useilla nimmareilla päivittäin!

        Ja nimittelyn voit lopettaa!


      • E.K Järvenpää

        Totuus ei pala tulessakaan pitkässä juoksussa. Ei väärinpelaaja hallitsijoita tarvitse enää kumartaa rehellisen eläkeläisen. Rehelliset eivät käytä nimimerkkiä, nyt muistutan Erkkiä.


    • jakolasku

      arvattavissa. Kun Sasi antoi asiasta ensimmäisen haastattelun niin siitä jo huokui että Vanhasesta tulee puhtoinen poika.

      Jos moraalista puhut sitä ei ole olemassakaan päättäjillä!

      Entäs jos vaalitarkkailijat on jo ehditty ostaa? Olen uutisen suhteen aika skeptinen.

      • E.K Järvenpää

        Ei tämä mene kansankeskuudessa läpi, että jos en tiedä rikkovani lakia, en ole syyllinen.


      • jakolasku
        E.K Järvenpää kirjoitti:

        Ei tämä mene kansankeskuudessa läpi, että jos en tiedä rikkovani lakia, en ole syyllinen.

        tosi vaikeaa tietää koska on rahoja anneltu kun ei oikein löydy papereitakaan. Eilinen A-Studio kaivoi Nuorisosäätiön asioita.


      • E.K Järvenpää
        jakolasku kirjoitti:

        tosi vaikeaa tietää koska on rahoja anneltu kun ei oikein löydy papereitakaan. Eilinen A-Studio kaivoi Nuorisosäätiön asioita.

        Olisipa maassa edes yksi sanomalehti joka kirjoittaisi aikuisten asioista ja rehellisesti.


      • jakolasku
        E.K Järvenpää kirjoitti:

        Olisipa maassa edes yksi sanomalehti joka kirjoittaisi aikuisten asioista ja rehellisesti.

        ei ole ongelma, se lehti pitää perustaa itse joka työllistäsi vain seniori-ikäisiä ja lehti olisi suunnattu aikuisille.


      • E.K Järvenpää
        jakolasku kirjoitti:

        ei ole ongelma, se lehti pitää perustaa itse joka työllistäsi vain seniori-ikäisiä ja lehti olisi suunnattu aikuisille.

        Senioripuoueella on lehti jota on pari numeroa ilmestynyt, jakelu on vain aktiivialueilla torijakeluna, mutta ehkäpä se siitä leviää. Iltalehden tapainenkin olisi mahdollinen kun joku pisnesmies huomaisi, lukijoita voisi olla miljoona ja aina hyvään sanomalehteen raha löytyisi.


      • 75
        E.K Järvenpää kirjoitti:

        Senioripuoueella on lehti jota on pari numeroa ilmestynyt, jakelu on vain aktiivialueilla torijakeluna, mutta ehkäpä se siitä leviää. Iltalehden tapainenkin olisi mahdollinen kun joku pisnesmies huomaisi, lukijoita voisi olla miljoona ja aina hyvään sanomalehteen raha löytyisi.

        Kun ei Seniorinettiinkään lisäksesi muita OIKEITA ELÄKELÄISIÄ kuulu.

        Voi pyhä Sylyvi.


      • jakolasku
        E.K Järvenpää kirjoitti:

        Senioripuoueella on lehti jota on pari numeroa ilmestynyt, jakelu on vain aktiivialueilla torijakeluna, mutta ehkäpä se siitä leviää. Iltalehden tapainenkin olisi mahdollinen kun joku pisnesmies huomaisi, lukijoita voisi olla miljoona ja aina hyvään sanomalehteen raha löytyisi.

        senioripuolueella on oma lehti mutta se eläkeläisten lehti pitää olla moderni. Ainut "rahakeisari" joka tulee mieleen on Keskisen Vesa (Tuurin kyläkauppias). Vesa on ainakin kallellaan sotaveteraaneihin päin.

        Lehti pitäisi olla niin laadukas että sitä kehtaa tilata, ja ostaa Ärrältä.


    • jakolasku

      täytyy edistää mm. vaikeissa äänestyksissä. Äänestys kertoi tosiaan vaan kuka ja ketkä on hinkumassa eduskuntaan, vaalit on aivan liian lähellä ja ehkä Vanhasen tutkimukset oli tarkoituksella ajoitettu lähelle vaaleja, kuka tietää. Seuraavissa äänestysgallupeissa keput vajoaa vielä alemmaksi ja persut nousee.

    • jakolasku

      Tiurakin ja muutamat muut aloittaa taas puhtaalta pöydältä. Tiura saa nyt keskittyä vaalikampanjaansa, helpotus oli suuri ja tulos odotettu. Kivaa kun Tiuran elämä järjestyi.

      Näistä "aidan alta konttauksista" pitäisi tehdä listaus.

      • E.K Järvenpää

        Eipä sovi ihmetellä, jos YK ja Etyj lähettävät vaalitarkkailijoita Suomeen. Mediaa hävettäää niin kovasti, että vain muutamat lehdet julkaisivita pikku uutisen asiasta, josta olisi jo pitänyt aloittaa eduskuntakeskustelu.


    • jakolasku

      Tein saman huomion, tärkeä uutinen kompastui heti kynnyksellä.

      Salailulla ja kusettamisella Suomi onkin osoittautunut politiikassa kehitysmaaksi. MOT:n ohjelma toi sopivasti esille kuinka alikehittynyttä politiikkamme (äänestys) on ollut.

    • Äldre man

      Tack vare Esko du är rimliga och försvara Finland-svenska minoritet i sitt
      i en svår situation när de är förtryckta. Du vet antagligen hur man Esko Järvenpää
      annan inhemsk eller svenska och det är politikerna alltid obligatoriska, och kommer att fortsätta att vara ett krav.

    • Jalar Hirn

      Tack till Esko Järvenpää du skriver intelligent och Vanhanen skulle ha varit
      få en slickande som han hade lyft ett svenskt student skrifter.

      • e.järvenpää

        Matti Vanhasen vaalirahasotkut painettiiin villaisella ja palkaksi oppositio sai epäisänmaallisen maineen. Vanhat valtapuolueet ovat nyt kyllä sooloilujensa kanssa finaalissa. Sen pakkoruotsinkin voisi muuttaa Kiinan kielen oppimiseen, elinkeinoelämä ohjaa siihen suuntaan.


    • jakolasku

      Me ei tehdä Kiinan kielellä yhtään mitään, englanti on yleiskieli jota puhuu nykyisin jopa ryssät ja kiinalaisetkin. Suomessa ipanille opetetaan jo esikoulussa enkkua.

    • Oikeaa tietoa

      Taidat olla väärässä kouluissa opetetaan vai pakkoruotsia.

    • e.järvenpää

      Kiina on maailman toiseksi suurin talous. Ameriikka ja etelä eurooppa on sille velkaa maailman pankin kautta. Kiinan kansantalous kasvaa kymmenen prosenti vuosivauhdilla. Suomalaisia yrityksiä siirtyy tälle uudelle markkina- alueelle jatkuvasti, siellä on asiakkaita ja niiden kanssa on hyvä puhua samaa kieltä.

    • Matin vainoaminen

      Koko Vanhasen vainoaminen jääviydestä oli aivan hullua touhua.
      Sasi ja Söderman eivät koskaan antaneet anteeksi Vanhaselle pakkoruotsin poistamisesta ylioppilaskirjoituksista ja yrittivät kaikin mahdollisin tavoin pitkittää kurittamista ja saada Vanhanen oikeuteen. Onneksi Eduskunta tuli järkeen ja lopetti turhan jahtaamisen.

      • Oikeaa tietoa

        Siinäpä on ne kaksi limaskoa Sasi ja Söderman miten puhtaat mahtaa jauhot ollakkaan heidän pusseissaan? Jos nyt jostain totuus julkistettaisiin niin suurimmat
        rosvot löytyvät sieltä pakkoruotsitusta kannattavien joukoista.
        Martti Ahtisaari on lähtenyt mukaan tuohon pellelaumaan ja sen hän tekee vain rahasta ja sitä on suomenruotsinkielisillä säätiöillä kuin roskaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe