Tietämättään raskaana ja keskenmeno

mariemef

Mulla oli monen päivän aikana outoja oireita: kovaa vatsakipua, huonovointisuutta (erityisesti autossa), ruoka ei oikein maistunut ja väsytti koko ajan. Ajattelin, että varmaan joku vatsatauti tulossa. Sitten päiviä kului eikä kuukautisia kuulunut, ehtivät olla n. viikon myöhässä, mutta en ajatellut sitä sen enempää koska syön pillereitä ja joskus kuukautiset tulevat vähän myöhässä. No huonovointi ja kivut jatkuivat (pahempia kuin kuukautiskivut mulla yleensä) ja (kuukautis)vuoto alkoi yhtäkkiä todella runsaana, joten päätin että parempi käydä varmistamassa mistä on kyse. Lääkäri tutki vatsan ja verenpaineen yms, mainitsin oudosti alkaneet "kuukautiset". Selvisi, että olin ollut raskaana ja saanut keskenmenon (ilmeisesti suurin osa naisista ei edes huomaa mitään erikoista ja tiedä olleensa raskaana, luulee kuukautisvuodoksi. Käytän siis e-pillereitä, mutta jossain vaiheessa ei ollut toiminut ja varmaan koska jatkoin käyttöä, sain keskenmenon tai muusta syystä.
Ilmeisesti 4-5vkoa raskaana. Parempi näin, sillä elämäntilanteeseeni lapsi ei sopisi tällä hetkellä, opinnot pahasti kesken, jouduin juuri kaukosuhteeseen eikä rahatilannekaan mitä parhain.
Silti mietin, että sisälläni on ollut pieni ihmisen alku...

Halusin vain jakaa tarinani

2

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ms. H

      Minä sain joskus vuosia sitten keskenmenon, luulisin, raskautta oli ehtinyt jatkua ehkä pari kuukautta. "Kuukautiset" olivat aivan järkyttävän kipeät ja runsaat ja mikään tamponi/side ei pitänyt kuin hetken. Näin pari päivää ja muutenkin kestivät hieman normaalia pidempään. Meilläkin oli silloin suhde aivan alussa, ei se siihen oikein olisi sopinut, mutta puolta vuotta myöhemmin sitten halusimme kuitenkin lapsen ja heti saimmekin. Nykyään vajaa 4-vuotias.
      Olin itse silloin oikeastaan vain helpottunut, ja ajattelen niin, ettei sitä kannata jäädä itseään sellaisilla asioilla kiusaamaan.

    • paha mieli

      Itselläni tapahtui sama viime viikonloppuna.. Olin lenkillä, kun tunsin, että jotain valahti alas sieltä ja luulin että menkat vain alkoivat rajusti tai jotain. kotona huomasin vessaan mennessäni sellasen n. 5 cm kokoisen läpinäkyän/ punertavan möykyn tulleen housuihini. Katsoin netistä tietoa, mikä se olisi ja keskenmenohan se taisi olla. En ollut aavistanutkaan olevani raskaana. elän myös kaukosuhteessa, poikaystävä yli 2000 km:n päässä toisessa maassa. seksiä olen viimeksi harrastanut siis joulun aikoihin ja pillereitä olen syönyt pari vuotta ja jatkoin niiden käyttöä putkeen kunnes helmikuun lopussa aloitin tauon.. ensin tuli vain sellaista epämäärästä ruskeaa vuotoa ja ajattelin että se johtuu vain siitä että edellinen tauko oli ennen joulua. vatsa kivut olivat kouristavat. harrastin juoksun lisäksi myös tanssia 3 kertaa viikossa suomeen paluuni jälkeen normaalisti. eli liekö keskenmeno johtunut siitä että söin pillereitä ja harrastin paljon liikuntaa.. söin myöskin huonosti paluuni jälkeen. Outoa ajatella, että olen ollut raskaana. tai että kuinka elämäni olisi muuttunut jos keskenmenoa ei olisi tapahtunut.. se olisi meinannut mys poikaystävän kanssa samaan maahan muuttoa. outoa.. en ole pystynyt myskään kertoa asiasta kenellekään muulle, kuin poikaystävälleni. tuntuu liian oudolta :/ ja pahalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe