minkälaista asuinaluetta o jouppi , siellä ois asunto vapaana joupinkatu 7 , tietääkö
kukaan onko rauhallista asua ?
JOUPPI
14
1219
Vastaukset
- Kauempana asuva
välimaastossa kaupunkiin mennessä. Lähellä Joupiska ja Prisma , päiväkoti, ala-aste...
- Hellunalliini
Ei Prisma vaan CM.
- 1+4
Hellunalliini kirjoitti:
Ei Prisma vaan CM.
Ihan hyvää aluetta.. rauhallisuus riippuu enimmäkseen taloyhtiöstä mutta ihan hyvämaineista aluetta ja lyhyt keskustaan. Itse oon asunut joupissa 3 vuotta ja suosittelen kyllä.
- 2105
1+4 kirjoitti:
Ihan hyvää aluetta.. rauhallisuus riippuu enimmäkseen taloyhtiöstä mutta ihan hyvämaineista aluetta ja lyhyt keskustaan. Itse oon asunut joupissa 3 vuotta ja suosittelen kyllä.
onks ne vuokra vai omistus asuntoja siellä ed.main osoitteessa ?
- zzzzzxxxx
Hellunalliini kirjoitti:
Ei Prisma vaan CM.
osuuskauppa!
- ???
zzzzzxxxx kirjoitti:
osuuskauppa!
CM se on! S-market on Alakylässä ja Kultavuoressa ja Prisma Nurmon puolella Hyllykalliolla!!!
- Kultavuoren pohjoisp
??? kirjoitti:
CM se on! S-market on Alakylässä ja Kultavuoressa ja Prisma Nurmon puolella Hyllykalliolla!!!
Alkuperäinen kysymys "minkälaista asuinaluetta o jouppi " Joupin keskellä on S-market. No tosin Joupinkatu 7 on lähempänä kantatietä ja Cittaria. So what!
- .mömmmlömöjari
asuuko minkäikästä porukkaa ?
- tunttura
Hyvä paikka on asua. rauhallista suosittelen :)
- Muuttava
Terve
Olen kanssa muuttamassa ko alueelle, joupinkatu 7. Millaiseen asuntoon olet menossa??? - tunttura
joupinkatu 7 on rivitaloja aasta äffään.
- sjkslsös ss e s
onko ne kaupungin vuokrataloja vai osaketaloja ?
- jau jau
Asun Joupinkadulla, ja suosittelen :) On lyhyt matka CM kauppakeskukseen, ja keskustaan.
Vuokra-asuntoja ovat. - 1234567899
Koulu lähellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657