Toivottavasti tähän oikeaan osastoon palstassa.Kun tarjoutui minulle tupperwaren työstä sitä jos lähtisin tienaamaan ja kutsuja,mutta kannattaisiko minun lähteä vai?Onko kukaan tupperwaren kokemuksia ja ollut töissä?Toki olin mukana tupperwaren esittelyssä joskus kuuntelemaan uutta.Voisin kyllä ottaa tupperwaren työ,mutta hankala hieman kyllä koska kuukauden aikaa pitäisi 400€ myytyä ensin vaikka minulla olisi onnistua ehkä 2-3 henkilöä ostamaan ja jos en saisi summan kokoon sitä nopeasti.Mietin itse,että onnistuisinko näin kuukaudessa..En sitä syytä tämän takia vaan sanoin hänelle harkitan vielä asiasta ennen kuin joko otan tai jätän.Hmm kun tietäisin teidän mielipiteeseen ja muuta kokemusta jotakin.Kiitos!
Tupperware?
29
3685
Vastaukset
- se onnistuu
400€ myytyä kuukaudessa on ihan helppo juttu. Aluksi vähän epäilin itsekin alussa. Myyt sukulaisille tai tuttaville ym. vaikka vähän puoliväkisin eivät voi olla ostamatta. Lähdet mukaan mukava homma on tupperware ja helppo.
- kaikki kaverit!
"Myyt sukulaisille tai tuttaville ym. vaikka vähän puoliväkisin eivät voi olla ostamatta."
Ja pian olet koko kaveripiirisi ja sukusi paaria, jonka kanssa ei kukaan enää halua olla tekemisissä ja jonka soittoihin ei vastata. Kadullakin kohdatessa vaihtavat mokomat kadun puolta.
Aika kova hinta muutaman kympin "verkostotuloista"!
HUOMATKAA, liikevaihto eli myynti ei ole sama asia kun tulo. - Ruahhahhahhahhaaa
kaikki kaverit! kirjoitti:
"Myyt sukulaisille tai tuttaville ym. vaikka vähän puoliväkisin eivät voi olla ostamatta."
Ja pian olet koko kaveripiirisi ja sukusi paaria, jonka kanssa ei kukaan enää halua olla tekemisissä ja jonka soittoihin ei vastata. Kadullakin kohdatessa vaihtavat mokomat kadun puolta.
Aika kova hinta muutaman kympin "verkostotuloista"!
HUOMATKAA, liikevaihto eli myynti ei ole sama asia kun tulo.... heitti kunnon trollin. Että 400 euron myynnillä alkais pärjäilemään :)
Paljonkohan ne myytävät kipot mahtaa kustantaakaan myyjälle?
- entinen tw-konsu
Ensinnäkin suomen kieli olisi hyvä olla hallussa esittelyhommissa ja toseksi - tuotteilla on niin huono myyntikate hommaan nähden, että ei kannata. Ymmärsin kyllä, että tarkoitat tuolla 400€:lla sitä kuvastoarvoa, joka pitää saad myydyksia, että sen kassin saa omaksi, mutta onhan sinulle selitetty, että se ei suinkaan ole sinun tuloasi? Myyntikate on about 29%, mutta emännänlahjojen ja muiden välittömien kulujen jälkee se on varmaan n. 20%. Eli satasen myynnistä sulle jää 20€. Noin pienestä harrastelusta nyt ei veroa mene, vaikka tekisit y-tunnuksellakin, mutta jos näin on, niin sitten vielä makseta tuosta ne verotkin... Lisäksi työ on aika kurinalaista, eli raportoit säännöllisesti tekemisistäsi ja tekemättä jättämisistäsi ja tiiminjohtaja on koko ajan kimpussa painostamassa lisää, lisää, lisää, lisää... On toki fiksujakin tiimareita, mutta Tupperware asettaa tiimeille myyntitavoitteita ( jotka on aika järjettömiä ), jonka takia tiimarit sitten painostaa porukkaa hommiin. Luvataan, että voit tehdä omien aikataulujen mukaan ja silloin, kun huvittaa / itselle sopii, mutta todellisuudessa se ei ole niin. Toki tavoitteita pitää olla, sillä muuten kukaan ei tekisi mitään sen eteen, mutta tuosta suoranaisesta painostuksesta sain itsekin tarpeekseni. Viimeinen niitti oli, kun jo melkein synnäriltä olis pitänyt lähteä kutsuja kiertämään, niin vihelsin pelin poikki. Sitten löysinkin paremman konseptin, josta tosiaan saa tehdä sen verran kun haluaa, eikä kukaan ole hengittämässä niskaan ja katekin on parempi.
- nainennelikymppinen
Olen samaa mieltä,omaan tahtiin ei saanut tehdä ja motkotuksia tuli kun mullakin vähimmillään oli vain 74 euron tilaus illalta se ei riittänyt vetäjälle ja lisää,lisää piti tehä ja saada parempaa tulosta,suurimmillaan sain kasaan 330 euroa mutta silloinkin vetäjä sanoi et tainnut yrittää tosissasi? Ja silloin tuntui että itelläni oli enemmän menoja kuin tuloja kun esittelykappaleita piti tilata tuotteen näkeminen kuulemma myy paremmin kuin vain kuvastosta nähtynä. muistan kun tein uusien esittelypaikkojen saamiseksi lahjapaketteja joita sitten emäntä saisi kun esittely on pidetty ei auttanut sekään.Tulin jopa vaihtaneeksi vetäjääkin mutta sitten mieheni teki lopun ja työ jäi.
- Anonyymi
Uskon, et näin se on.
Tupperin muowit ovat maailman kalleimpia.
Mikä maa saakaan sen kaiken rahan, johon minäkin olen sortunut?
Nyt isossa muutossa tupperia meni paljon avolavalle.
- 63ght
kokemuksella kerron hyvä tuote.olen mukana monessa ollut. jos sinulla on tuttava piiriä joiden kanssa voit .Alkuun kutsuja järjestää.olin nuorena ,mutta lapseni takia ei oikein sujunut,mutta sain rahaa.
- antipyramiidi
Kyllä tuolla aksentilla voi pärjätäkin. Ihan normi suomenkansalaiselle en silti suosittelisi tällaisia harrastuksia. Menee kaverit, vapaa-aika, rahat, mielenkiinto, terveys ja ymmärrys.
- Vaihtoehto tämäkin
Moi Pohtilija!
Vaimo oli mukana vajaa 6kk Tupperissa muutama vuosi sitten.. Ja sai kyllä omansa takaisin tuon puolen vuoden aikana. Piti kutsuja ja kävi tiimi-illoissa. Lopetti sitten, kun huomasi, ettei muoviastioiden suitsuttaminen olekaan ehkä se maailman tärkein asia (kuten tiimi-illoissa alkoi tuntua). Laadukkaita tuotteitahan ne ovat... Eli tiimin tavoitteet ja painostus vei ilon aluksi mukavasta hommasta. Siispä kannattaa ehkä miettiä vielä...
Itse lähdin mukaan uuteen juttuun reilut 9kk sitten ja ainakaan tähän mennessä ei ole niskaan hengitetty. Sen sijaan tukea ja apua on tullut todella hyvin. Asiakkaat ovat olleet tuotteisiin tyytyväisiä, kuten itsekin olen, ja palkkiopuoli toimii moitteettomasti. Aloitussumman voi valita itse sekä tavoitteen myynnille. Mahdollisuus myös nopeisiin tuloihin, jos on innostusta ja aikaa panostaa. Toimia voi myös kansainvälisesti.
Jos haluaa aloittaa myymään jotain ja saada lisätuloja, kannattaa vertailla eri vaihtoehtoja (aloituksen hinta, palkkiojärjestelmä, tuotteet jne). Eli jos haluat, annan lisätietoja omasta bisneksestä mielelläni... Laita viesti [email protected], niin otan yhteyttä. - nainen nelikymppinen
Aikoinani aloitin kun vähän pakolla mut houkuteltiin mukaan ja suostuin tekemään laukun ja vieläpä sen kalliimman.Mulla vaan Lahden päässä oli silloinen ryhmänjohtajani nykyisin tiiminvetäjä hankala ihminen,vaikka me kuinka tehtiin parhaamme ja yritettiin saada lisää esittelypaikkoja ja kun niitä ei saatu,tämä johtajamme alkoi syyttämään meitä huonoiksi kun emme yritä tarpeeksi,kun sitten omalla kohdallani myös silloinen mieheni laittoi jarruja rattaisiin teki siis tilanteen niin hankalaksi etten enää päässyt mihinkään,meni maku kaikesta ja kun sain laukun tehtyä lopetin kokonaan.Siitä työstä kuintenkin sain itelleni ne kaikki laukun tuotteet
jotka pikkuhiljaa möin pois kun en tarvinnut niitä.
Se on paljon myöskin tiiminvetäjästä kiinni että työ on mielekästä,mutta mistähän näistä etukäteen tietää millainen on. Uudelleen tuskin aloittaisin.- exä oli myyjä
Tätähän tää varmaan suurimmalla osalla myyjistä on.
Ex vaimo 3-4 vuotta kiersi pitkin maakuntia esittelyissä ja
hakemassa tukusta tavaraa 70 kilsan päästä.
Harvakseltaan oli esittelyjä ja myynti ei päätä huimannut.
Juuri tutuille, puolitutuille ja sukulaisille sai kampetta joskus myytyä.
Veroja ei koskaan maksettu, siihen sai tiiminvetäjältä hyviä vinkkejä,
jotain työhuonevähennystä tms. vaikka käytännössä kotona tavaraa ei juuri käsitelty saatikka säilytetty.
Nyt akka on tosiaan ex ja autotallissa ja liiterissä on 5-6 saatanan isoa laatikkoa "esittely tarkoitukseen" ostettua kamaa. Toki niitä on myös käytössä ja kaapit täynnä tyhjiä kippoja.
Tienestit kymppejä - satasia kuussa, mutta bensaakin paloi varmaan enemmän. Kallis ja aikaa vievä harrastushan tää lähinnä on.
- TUP
Veroja ei tosiaan tarvitse maksaa. Huippu on tupperware-posti. Kiikutetaan kirje sadan kilsan päähän ja vähennetään km-korvaus ja päiväraha. Petossyytteen arvoista toimintaa.
- Exä oli myyjä.
;) näinhän se menee... Kirpparilla sentään saanut jonkun satasen eestä myytyä tuota kampetta. Kuppeja vieläkin sadoittain. Eli ei vissiin ollut kovinkaan kannattavaa "liiketoimintaa"
- silmätavautuu
Ihmettelen jatkuvasti, miks ihmiset ei käytä omaa järkeään? Tuppervare on kaiken pahan alku ja juuri, typerämpiä ja rumempia astioita saa hakea? Ja mitä hintaa niistä kiskotaan. Ei koskaan yhtään kippoa eikä kuppia sitä lajia.
- Ei ikinä!!!
Älkää ikinä ostako!!! Pelkkiä huonoja kokemuksia!!!
- tiedustelija1
Mitä huonoja kokemuksia?
- tympääntynyt
On aika tylsää pakkomyydä kavereille kyllä siinä ystävyys kärsii joutuu ostamaan kalliita tuotteita .eikä niissä ole enää takuutakaan jos vaikka palauttaa hilseillevän astian, niin ei vaihdeta, minullekkin sanottiin että sisältä siisti vaikka päältä hilseili ym. jos on esm . särö niin kolhiintunut, mutta kun hakee kaupasta tuotteet saa aina uusia eikä maksa paljoa, mikä hyvä ei tarvitse kiusata sukulaisia ja ystäviä
- jube1123
Jos todellaolet lähtemässä mukaan niin tämä palsta on todellakin väärä paikka kysyä mitään. Täältä et saa mitään järkevää vastausta. Tämä on sellainen lasten leikki paikka. jos olisi vähänkään todellisia tietäjiä palstalla niin se olisi hyvä mutta nämä on vielä sellaisia amis viiksisisiä pikkupoikia jotka jauhaa paskaa täällä ja etsivät elämäänsä.
- jämy.toisaalla
Eiköhän ap ole jo valintansa jo moneen kertaan tehnyt näiden, kohta viiden vuoden aikana... :D Mutta tietoa löytyy kyllä, sillä itsekin joskus aikoinaan suoramyynti "urani" tuolla konseptilla aloittanut.
- jmnxnxn
Aivan hanurista kaikki tw kipot. Hullu ainoastaan lähtee tuohon mukaan.
- Anonyymi
Tupperware taitaa kuitenkin olla rehellisemmästä päästä näitä verkostofirmoja.
- Anonyymi
Paskan vitut
- Anonyymi
Mitäs ne tuotteet maksaa? Onko kalliita?
- Anonyymi
Kuvasto löytyy netistä, että sieltä voi ihan itse tutkia asiaa.
- Anonyymi
Kyllä ovat ja monethan ovat vieneet niitä kirppiksellekkin, kun Eivät tarvitse🤔
- Anonyymi
Kaikkein rehellisin verkostomarkkinointifirma on ONPASSIVE.
Se kertoo AVOIMESTI että sillä EI OLE mitään muita tuotteita kuin sen oma JÄSENYYS.
Jäsenyys ei velvoita mihinkään eikä siitä ei saa mitään tuottoja, joten verotuksenkin osalta asia on erittäin helppo.
Jäsenyys maksaa satasen. Helmannilta saa liittymislinkin.- Anonyymi
Kuulostaa erittäin hyvältä, etenkin, että ei velvoita mihinkään, eikä saa mitään tuottoja!
YES!
- Anonyymi
Aloitin Tupperwaressa aikoinaan, huomasin, että tuotteet ovat kalliita, myin siinä ohessa puurokattiloita, ym.. ostin tukusta ja myin tuplahinnalla.
Lisäsin sorttimettiä kuin laukkuryssä, pakettiautossani oli hyllyt väärällää tavaraa,
myin myös viron viinaa,etupenkillä oli aina yksi pullo "omaan käyttöön" moni halusi ostaa, pakkohan sitä oli myydä, silloin 40% pottu maksoi Tallinnassa 3 € ja siitä sain 10-12 €, viikossa meni n. 100 pulloa, ei siis mikään hirveä pisnes, mutta rikkana rokassa.
Sitten kärysin viinanmyynnistä/Nuuskasta/napeista ja kävin istumassa pikku tuomion, nyt olen kaupan kassalla..- Anonyymi
Olit sä se plondi Mikkelistä, mun muija osti sulta jotain tavaraa. ai sulla olis ollut viinaakin, eipä kukaan kertonut.
Tästähän aikaa 15 vuotta ? vai enemmän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389