Juuri äsken radiossa poliitikot keskustelivat kehitysavun määrästä. Perussuomalaisten mielestä kehitysapua on vähennettävä; sen sijaan tulee antaa kriisiapua tarvittaessa. Paavo Väyrynen ja muiden puolueiden edustajat jopa naureskelivat tälle. Väyrynen sanoi, että kehitysapua ei tulla vähentämään vaan sitä tullaan LISÄÄMÄÄN! Melkoista kehitysapua on tämäkin, että kaiken maailman ulkomaan elävät koulutetaan korkeakouluissamme ILMAISEKSI meidän verorahoilla. Olen ollut vähän epävarma äänestyksestä, mutta tämä oli viimeinen niitti. Äänestän perussuomalaisia.
Kehitysapua on vähennettävä
Just joo
1
189
Vastaukset
- a la sharyn
Kehitysapu on lopetettava.
http://blogit.iltalehti.fi/pauli-vahtera/2011/01/25/maksamme-velkaa-miten-hyvaa-tarkoittavat-tekevat-pahaa/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3798371Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732740- 131032
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60883- 25866
- 55853
- 64832
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72762