Kokemuksia

................

Kirjoitin tänne jo aikaisemmin eräästä enkelikokemuksesta, jossa tuntematon nainen tuli neuvomaan minua, kun olin pyytänyt mielessäni apua ongelmiini.

Koin viime yönä hämmästyttävän kokemuksen enkeleihin liittyen. Kun olin käynyt makuulle vuoteeseen, niin tunsin, että en ole yksin. Pystyin aistimaan vierelläni jonkinlaisen hyvän henkiolennon. Tunsin oloni levolliseksi ja hyväksi, ja tämä henkiolento sanoi, että hän tulee olemaan kanssani niin kauan kun tarvin, koska hän on kuullut avunpyyntöni ja huomannut, että minulla on vaikeuksia elämäni eri osa-alueilla. En voinut nähdä tätä henkiolentoa, tai "enkeliä" vierelläni, mutta kun suljin silmäni, niin kykenin aistimaan hänet ja kuvittelemaan miltä hän näyttää. Hän tuntui todella tutulta, aivan kuin olisin nähnyt hänet aikaisemmin jossain (ja tuntenut hänet koko elämäni), mutta en saanut mieleeni, että missä olisin voinut nähdä hänet aikaisemmin.
Enkeli pyysi minua miettimään suurinta tämänhetkistä ongelmaa elämässäni. Ymmärsin heti, että hän tarkoitti minun todella huonoja välejä vanhempiini ja kaikkea kamalaa, mitä olin heille sanonut. Enkeli pyysi minua sulkemaan silmäni ja rentoutumaan. Nukahdin heti.
Näin unen, jossa olin jäänyt orvoksi, koska vanhempani olivat kuolleet auto-onnettomuudessa. Muistin unessa kaikki törkeydet, mitä olin heille sanonut (tosielämässä), ja kaduin kamalasti sitä, että olin käyttäytynyt julmasti heitä kohtaan, vaikka he olivat vain yrittäneet auttaa minua.
Uni oli niin realistinen, että muistan siitä jokaisen yksityiskohdan. Muutin asumaan tätini luokse, ja juttelin hänen kanssaan vanhemmistani ja siitä, kuinka paha mieli minulla on. Sitten uneen ilmaantui enkeli, joka oli puhunut minulle ennen nukahtamistani. Hän otti kasvoni käsiensä väliin, katsoi minua suoraan silmiin ja kysyi "Mitä tunnet?". Sitten heräsin, ja tajusin, että vanhempani ovat elossa ja aloin itkeä, koska rakastan heitä niin paljon. Tiedän nyt, että elämä ilman heitä ei olisi läheskään yhtä ihanaa ja turvallista.

Minulle on känynyt samankaltainen kokemus nuorempana, kun riitelin usein siskon ja veljen kanssa, ja käyttäydyin törkeästi heitä kohtaan.
Kerran, kun olin sanonut heille toivovani, että he kuolisivat, näin taas unen, joka sai minut näkemään asiat oikeassa valossa. Unessa sisko ja veli olivat kuolleet, ja istuin polvillani maassa itkemässä. Näin kaksi niittyä, joita erotti matala puuaita. Aidan toisella puolella oli kaunis kukkaniitty, vihreitä metsiä ja sininen taivas. Halusin ylittää aidan, mutta jokin esti minua liikkumasta. Sillä puolella aitaa, jossa minä seisoin, oli syksyistä, sateista ja surullista. Luokseni käveli omituinen lyhyt mies, joka sanoi, että menettäisin sisarukseni lopullisesti, ellen katuisi ja kohtelisi heitä paremmin. Sanoin kyynelten läpi katuvani ja rakastavani heitä. Juuri silloin sisko ja veli kävelivät aidan luokse, kiipesivät sen yli ja tulivat luokseni. Me halasimme ja sitten heräsin. Herättyäni kerroin heille heti, että he ovat minulle todella tärkeitä, ja siitä hetkestä lähtien välimme ovat olleet todella hyvät.

Kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia?

2

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inhotusenkeleitä
      • God loves us all

        Ihan hyvä linkki sinänsä, vaikkei liitykään ihan palstan aiheeseen.
        Olen lukenut tuon Mirian Alin kirjan ja voin suositella sitä.

        Rauhaa sinulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2052
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1451
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1325
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1265
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1115
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      791
    Aihe