Hyvin tuomarit osaavat manipuloida katsojia. Tällä tarkoitan tätä Lassi hypetystä. Martti, Ali ja jopa Ilpokin lauloivat paljon paremmin kuin Lassi. Mut minkäs teet kun tuotanto tuputtaa yhtä kisailijaa.
Tuomarien manipulointia
2
284
Vastaukset
- Idols-kyttä
Varmasti paikan päällä laulajia kuuntelevat kuulevat ja aistivat laulajan aivan toisin kuin telkkarin välityksellä.
Kaikki nämä hemmot lauloivat tosi hyvin! Martti kolahti itselle todella kovaa Angiella, joka sopi tälle kuin nenä päähän. Helkutin hyvä ääni. Haluaa lisää! Ali on mielestäni mitäänsanomattomin kaikista.
Sunhan ei ole pakko äänestää Lassia - jos pääsee semeihin - jos et tykkää. Minä tykkään ihan helvetisti. Kai nuo tuomaritkin omaa jo kokemusta nähdä potentiaali ihmisissä.
Sulje telkkari aina kun näät Lassin, jos tämä on vienyt kerran sulta yöunet. Kaikki ei tykkää kaikista. Joka helvetin vuosiko täällä hehkutat jotain Idols-tuotantoryhmä -salaliittoteorioita. Sängyn alla on mörkö, varo.- 15
pitääkö hyökätä kirjoittajien kimppuun? varsinkin niiden jotka ei diggaa lassia? joka palstalla sama juttu. totta on et tuotanto tunkee lassia voittoa kohti. stairway to heaven oli kauheeta kuunneltavaa!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805619
- 1273913
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443763- 663434
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262868Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 272174
- 2042071
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?311756Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739