Otin juuri käyttöön uuden läppärin, Asus K72F:n, laitoin normaaliin tapaan käyttäjänimen ja salasanan, jota ole käyttänyt miljoona kertaa. Ainakin vannon niin. Nyt Windows 7 ei muka tunnistakaan sitä, vaikka ole 100-prosenttisen varma, mikä salasana on. No joka tapuksessa salasana ei toimi, joten onko kenellekään yksityiskohtaisia neuvoja, miten ohittaa salasana?
No joka tapauksessa on
Windows 7 salasana ei toimi
12
2261
Vastaukset
- sdadadasadasasasd
mahtaako caps lock (isot kirjaimet) olla päällä...?
- "ole" => olen
Espanjassa sanotaan hyvän suorituksen jälkeen OLE!
- joopad
f8 käynnistyksen yhteydessä ja vikasietotilassa kiraudut järjestelmänvalvojana sisään ja annat itelles uuden passwd:in
- Windowsasetaja
osta uus läppäri
- eikö, no mikas siinä
Sulla on jo tossa aloituksessa niin paljon kirjoitusvirheitä, ettei salasanan ja käyttäjätunnuksen antaminen ja niillä kirjautuminen voi mitenkään onnistua.
- kp
sain tilaamalla jo kolmannen salasanan ja uuden sähköposti osoiteen mutta kone hylkää ne aina missä vika
- tilaa minulta
>sain tilaamalla jo kolmannen salasanan ja uuden sähköposti osoiteen mutta kone hylkää ne aina missä vika <
Mistä tilasit salasanan?
Ei niitä tilata, sinä itse voit ne tehdä omista aivoituksistasi.
Hei,
Tälläisiin kysymykset kannattaa heittää Microsoftin suomenkieliseen answeres -palveluun, vastaavat kysymyksiin nopeasti. http://answers.microsoft.com/fi-fi/windows/forum/windows_install
Tanja /Microsoft- password **********
Läppärin kanssa perusnalli on numlock..., eli oliko se päällä tai meneekö automaattisesti, silloinhan kirjaimen tilalle voi tulla numero....
- Salasanaongelma
Törmäsin itsekin windows salasanaongelmaan. Vuosia toiminut helppo salasana ei yhtäkkiä kelvannut ja pääsyä omiin kansioihin ei ollut. Sentään vierastilille pääsin ja sen kautta myös ulkoiseen kovalevyyn, jossa on varmuuskopiot. Syyksi paljastui lopulta näppäimistö. Tais olla niin että kun painan y:tä, ruudulle tulikin u tms. Ja eiköhän joku tomaatinjyvä tms pieni punkki oli näppäinten välillä. Sen kun poistin meisselinkärjellä niin balalaikka heräsi taas henkiin.
- Fiekkaillaanko
On...
Lopeta valehtelu. Jos salasanan on kirjoittanut oikein eikä muista sitä väärin niin Windows kyllä avaa mutta ei tarvitse kuin yhden väärä merkin tai tuon caps lockin joko laadittaessa tai nyt totta kai se herjaa väärästä. - Jenkkinäppis
Joskus käynyt, että näppäimistöasettelu muuttui englanniksi ja siitä johtuen ääkköset ja erikoismerkit menevät väärin. Tarkista, että suominäppis käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752