Täyttelen tässä uusinta yhteishyvän ristikkoa ja muutama sana on niin pahasti hakusessa, että oikein ärsyttää! :D Joten sen takia kyselisin, jos joku viisaampi osaisi minua valaista.
Ensimmäisessä vihjeessä on PORA. Kahdeksan kirjainta ja olen saanut siihen jotain tän tapaista _ÄV_RRIN. En tiedä onko sitten yhtään oikein, mutta... :D
Toinen pulmani on VAIHTOEHTOISESTI. Neljä kirjainta. Olen saanut siihen TAHI tai TAHE, mutta onko noista kumpikaan mikään kunnon sana.
Kolmannessa vihjeenä on VUOTOKOHTAAN. Samoin neljä kirjainta.
Neljännessä vihjeenä on MÄNTY. Viisi kirjainta ja olen saanut siihen _ _OPA.
Jos joku vaan tietäisi, olisin todella onnellinen. :)
apua ristikon täyttöön!
tietämätön uuno
2
446
Vastaukset
- tarja...
no niin pora on näverrin, vaihtoehtoisesti on tahi ja ihan oikea sana,vuotokohtaan tulee tuke ja mäntysuopa on se viimeinen. ole hyvä.lisää apua saat www.ratkojat.fi.
- uun00
Kiitos todella paljon! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171