Ei Antti osaa laulaa

Tosijuttu

Antti vaan vinkuu ja kiekuu. Ei siinä ole laulun kanssa mitään tekemistä!

Kaikki tytöt on niin kuumana että minun antti, minun antti..heh. Miksi Antti sitten nähdään vaan aina poikien kanssa vaikka saisi seuraa tytöistäkin??

Eikö ollut juttua että sillä oli jotain vipinää jonkin idols-henkilökuntaan kuuluvan poitsun kanssa, yhteisellä lomallakin olivat. Söpöä!

10

1015

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reizka

Se oli eräs idols ohjelman tuottaja joka on tunnettu vinokkuudestaan helsingin päässä jo pitkään.. ja avoimesti-- plus että hänen stylisti on myös.. että tuota.. noh.. noh.. tavallinen hetero mieshän haluaa todellakin pyöri peräreikäreimojen kanssa eikö.. noh.. antti ainakin haluaa..

• Minde

Niin se osaa laulaa!!! se möi platinaa 4 päivässä!! Selitä miten antti tämän teki jos ei kerran osaa laulaa!!???

• Arttu

Pikkutytöt luulivat että se voisi tykätä niistä ja osti levyn. Hah hah hah. Kastelitte pikkupöksynne ihan turhaan. Taitaa olla suklaapuolen poikia.

• haba

Äänelläänhän se variskin laulaa. Nykäs Mattikin möi aikoinaan rutkasti levyjä vaikka ei osaa kuin juoda ja lyödä.

• kerma

osaa antti laulaa niinhän jokainen osaa jotenkin.. se vaan että ei ilman tietokone muokkausta ei ole kuin karaokeen kelpaavaa..

levyjen myyntiin ei tarvi osata laulaa, ei. Ei siihen tarvita kuin tyhmiä suomalaisia pissaliisoja jotka ostaa niitä paikallista tiimareista samalla odotellen karvojen kasvua..

• ...

Pelkkä julkkis (enemmän tai vähemmän turha, tässä tapauksessa enemmän) status ja pärstäkerroin riittää useimmille (teini)tytöille syyksi ostaa levy jonka kansilehtisen avulla kastuu housut.

• Tosi ON
        ... kirjoitti:

Pelkkä julkkis (enemmän tai vähemmän turha, tässä tapauksessa enemmän) status ja pärstäkerroin riittää useimmille (teini)tytöille syyksi ostaa levy jonka kansilehtisen avulla kastuu housut.

Kateellisten panettelua.Tehkää se sama myös!

• lehmä

Antti ei osaa laulaa, mutta pikkutytöt tykkäävät, joten levyt menevät kaupaksi.

• Vampire
        lehmä kirjoitti:

Antti ei osaa laulaa, mutta pikkutytöt tykkäävät, joten levyt menevät kaupaksi.

En yhtään ihmettelisi jos joku teinityttö on ostanu parikin cd:tä itteleen jotta voisi nostaa siten Antti Tuiskun listaykköseksi.
        Mutta ite en siitä hepusta tykkää (millään tavalla). Hanna on parempi. Sen levyn pystyykin ostamaan (kun tietää että se on hyvin laulettu).

• Antin fani

Ei Antti todellakaa vingu eikä kieku vaa kyllä se osaa laulaa ja hyvin osaaki ei se muuten ois 9 vuotta laulajana pärjänny jos ei laulaa osais.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5519
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      126
      3887
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      42
      3675
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3384
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2848
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2369
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2141
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      202
      2055
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      443
      1727
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1638
    Aihe