Ei Antti osaa laulaa

Tosijuttu

Antti vaan vinkuu ja kiekuu. Ei siinä ole laulun kanssa mitään tekemistä!

Kaikki tytöt on niin kuumana että minun antti, minun antti..heh. Miksi Antti sitten nähdään vaan aina poikien kanssa vaikka saisi seuraa tytöistäkin??

Eikö ollut juttua että sillä oli jotain vipinää jonkin idols-henkilökuntaan kuuluvan poitsun kanssa, yhteisellä lomallakin olivat. Söpöä!

10

944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reizka

      Se oli eräs idols ohjelman tuottaja joka on tunnettu vinokkuudestaan helsingin päässä jo pitkään.. ja avoimesti-- plus että hänen stylisti on myös.. että tuota.. noh.. noh.. tavallinen hetero mieshän haluaa todellakin pyöri peräreikäreimojen kanssa eikö.. noh.. antti ainakin haluaa..

    • Minde

      Niin se osaa laulaa!!! se möi platinaa 4 päivässä!! Selitä miten antti tämän teki jos ei kerran osaa laulaa!!???

      • Arttu

        Pikkutytöt luulivat että se voisi tykätä niistä ja osti levyn. Hah hah hah. Kastelitte pikkupöksynne ihan turhaan. Taitaa olla suklaapuolen poikia.


      • haba

        Äänelläänhän se variskin laulaa. Nykäs Mattikin möi aikoinaan rutkasti levyjä vaikka ei osaa kuin juoda ja lyödä.


      • kerma

        osaa antti laulaa niinhän jokainen osaa jotenkin.. se vaan että ei ilman tietokone muokkausta ei ole kuin karaokeen kelpaavaa..

        levyjen myyntiin ei tarvi osata laulaa, ei. Ei siihen tarvita kuin tyhmiä suomalaisia pissaliisoja jotka ostaa niitä paikallista tiimareista samalla odotellen karvojen kasvua..


      • ...

        Pelkkä julkkis (enemmän tai vähemmän turha, tässä tapauksessa enemmän) status ja pärstäkerroin riittää useimmille (teini)tytöille syyksi ostaa levy jonka kansilehtisen avulla kastuu housut.


      • Tosi ON
        ... kirjoitti:

        Pelkkä julkkis (enemmän tai vähemmän turha, tässä tapauksessa enemmän) status ja pärstäkerroin riittää useimmille (teini)tytöille syyksi ostaa levy jonka kansilehtisen avulla kastuu housut.

        Kateellisten panettelua.Tehkää se sama myös!


      • lehmä

        Antti ei osaa laulaa, mutta pikkutytöt tykkäävät, joten levyt menevät kaupaksi.


      • Vampire
        lehmä kirjoitti:

        Antti ei osaa laulaa, mutta pikkutytöt tykkäävät, joten levyt menevät kaupaksi.

        En yhtään ihmettelisi jos joku teinityttö on ostanu parikin cd:tä itteleen jotta voisi nostaa siten Antti Tuiskun listaykköseksi.
        Mutta ite en siitä hepusta tykkää (millään tavalla). Hanna on parempi. Sen levyn pystyykin ostamaan (kun tietää että se on hyvin laulettu).


    • Antin fani

      Ei Antti todellakaa vingu eikä kieku vaa kyllä se osaa laulaa ja hyvin osaaki ei se muuten ois 9 vuotta laulajana pärjänny jos ei laulaa osais.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe