Ennen olin yön fani

olli mokas ja pahast

mut enää en voi olla

5

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep..

..Samaa mieltä..

• Hakulisen parhaat

Yö biisit on kyllä mun mielestä arvokkaita ja fanittamisen arvoisia. Laulu Rakkaudelle taitaa hataran muistini mukaan olla Ollin, ja sekin on ok. Toivottavasti sen kertsiä lauletaan Helsinki Pridessä kesällä.
      ;)

Olli ei tosiaan paljon fanitusta varsinkaan Idolsin jälkeen ansaitse, mutta parempihan tuo on että törppö laulaa ammatikseen eikä ole vaikkapa opettajana.

• Kaikkee kanssa..

sitten vaikket enää olekkaan ?? Kyllä tällä yhtyeellä faneja riittää ilman muutamaa pilkunviilaajaakin. Eiköhän nuo Ollin sanomisiet ole vähän suurenneltu liikaa. Taitaa olla takana jotakin muuta ku noi sanomiset.

• a

onkin ja se ei mua haittaa. Mutta järkyttävän typerä iso äijä kyllä on... siis läski äijä. Tartu Mikkiin ohjelmassa muuten nähtiiin että jäi todella kauas Paula Koivuniemen karismasta ja laulutaidosta...

• Kaikkee kanssa
        a kirjoitti:

onkin ja se ei mua haittaa. Mutta järkyttävän typerä iso äijä kyllä on... siis läski äijä. Tartu Mikkiin ohjelmassa muuten nähtiiin että jäi todella kauas Paula Koivuniemen karismasta ja laulutaidosta...

että itsekkin sorrut moittimaan ihmisen ulkonäköä. Et siis ole yhtään sen parempi. Noi laulutaitoasiat on makukysymyksiä, mistä ei voi kiistellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1124
    2. 75
      1121
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1014
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      968
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      52
      617
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe