mut enää en voi olla
Ennen olin yön fani
5
236
Vastaukset
- jep..
..Samaa mieltä..
- Hakulisen parhaat
Yö biisit on kyllä mun mielestä arvokkaita ja fanittamisen arvoisia. Laulu Rakkaudelle taitaa hataran muistini mukaan olla Ollin, ja sekin on ok. Toivottavasti sen kertsiä lauletaan Helsinki Pridessä kesällä.
;)
Olli ei tosiaan paljon fanitusta varsinkaan Idolsin jälkeen ansaitse, mutta parempihan tuo on että törppö laulaa ammatikseen eikä ole vaikkapa opettajana. - Kaikkee kanssa..
sitten vaikket enää olekkaan ?? Kyllä tällä yhtyeellä faneja riittää ilman muutamaa pilkunviilaajaakin. Eiköhän nuo Ollin sanomisiet ole vähän suurenneltu liikaa. Taitaa olla takana jotakin muuta ku noi sanomiset.
- a
onkin ja se ei mua haittaa. Mutta järkyttävän typerä iso äijä kyllä on... siis läski äijä. Tartu Mikkiin ohjelmassa muuten nähtiiin että jäi todella kauas Paula Koivuniemen karismasta ja laulutaidosta...
- Kaikkee kanssa
a kirjoitti:
onkin ja se ei mua haittaa. Mutta järkyttävän typerä iso äijä kyllä on... siis läski äijä. Tartu Mikkiin ohjelmassa muuten nähtiiin että jäi todella kauas Paula Koivuniemen karismasta ja laulutaidosta...
että itsekkin sorrut moittimaan ihmisen ulkonäköä. Et siis ole yhtään sen parempi. Noi laulutaitoasiat on makukysymyksiä, mistä ei voi kiistellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1456783Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142488Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471700Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711097
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63966