Apua tarvitsisin... :(

KatariinaKoo

Mulla ois kaksi ufoleffaa, joiden nimeä en tiedä. Molemmat elokuvat on tulleet telkkarista (muistaakseni), ehkä 90-luvulla (en ole siitäkään varma). Hirveästi ei ole muistikuvia leffoista, mutta:

ENSIMMÄISESSÄ leffassa ufot tms. korvas ihmiset joillain klooneilla. Nää ihmisten kopiot erottui niistä oikeista ihmisistä siten, että niiden luonne oli täysin päinvastainen kuin alkuperäisen henkilön luonne oli ollut. Tosta leffasta muistan pikkupojan, joka rupes ihmettelee kun ihmiset muuttui ihan erilaisiksi kuin mitä olivat normaalisti. Tän pikkupojan vihainen isä/pappa muuttui todella ystävälliseksi. En muista, minne ne alkuperäiset ihmiset hävis... viimeinen muistikuva leffasta on kun pikkupoika juoksee karkuun kloonia/klooneja ja piilottautuu johonkin putkeen (? :D)

TOISESTA leffasta muistan sitte vielä vähemmän, mutta ne "ufoihmiset" erottui oikeista ihmisistä siten, että niitten silmät "kääntyi" kokonaan valkoisiksi (??). Se oli hyvin pelottavaa :D Elokuvan lopussa päähenkilö menee jollekin "portille", jolta on yhteys avaruuteen tai jonnekin... jajaja en tiiä, miks mulla on semmoinen muistikuva, että se leffan päähenkilö on joku siitä Beverly Hills 90210 -sarjasta, mutta kun oon yrittänyt sitten ettiä niitten näyttelijöiden muita leffoja, ei oo tää ufoleffa tullut sit kuitenkaan vastaan eli en tiedä... :((

Voihan helkutti, on kyllä todella sekavaa! :D Voi kunpa joku ufoleffojen ystävä tunnistais noista tuntomerkeistä noi leffat!

t. Katariina

7

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KatariinaKoo

      Niin unohti mainita, että ton toisen leffan päähenkilö oli siis mies! :p

    • PinkkiKatti
      • KatariinaKoo

        Itsekin mietin tota Body Snatchers -leffaa, mutta ei ole tosiaan se... :( oon yrittänyt etsii imdb:stä vuosilukujen mukaan ja googlesta vaikka millä hakusanoilla noita leffoja, mutta ei, ei onnista...

        Kiva, että joku viitsii ja yrittää auttaa kuitenkin! :)


        P.S. Niin molemmat leffat oli englanninkielisiä. Ja se Beverly Hills -näyttelijä oli Jason Priestley, joka mulle tuli mieleen siitä näyttelijästä, mutta en tiiä.. ei oo varmaan sekään... daaamn. :/


    • Darthe78

      Molemmat leffat varmaan oon mäki nähny, mut nimet ei tuu mieleen, ku siitä o tajuttoman kaua ku on ne nähny, mut uskoisin et ne saattaa olla 80-90 luvun välis. tai 90 luvun alus.

      Tää John Carpenterin klassikko on tosi hyvä ja se päättyyki johonki porttijuttuun ja silmistä en ny muista, mut alienit erottu lasien läpi. Mut pitää kattoo uudestaan ny ku tuli mieleen :)

      http://www.scifi-movies.com/english/short-0001242-they-live-1988.htm

      Aha... tää vois olla se. Ainaki tää tuli mieleen. Oli jännä ku 12 vuotiaana sen katoin ja hyvä :) Mut noi ny tuli ainaki mulla mieleen :)

      http://www.scifi-movies.com/english/short-0001254-invaders-from-mars-1986.htm

      Toi on iha kiva paikka selailla Sci-fi leffoja muutenkin jos kiinnostaa kattoo mitä kaikee sitä on tehty, mm. 1970-2000 leffois on hauska kattoo mikä osuu tulevaisuuden osalta lähimmäksi :)

    • YoB
      • KatariinaKoo

        Jes, kiitos! :D Toinen noista on toi Invasion :)


    • Masa-Miäs

      1. elokuva: voisiko se olla Stuff... En ainakaan muista muita vastaavanlaisia kauhisteluja, joissa olisi piilouduttu "putkeen" =/

      traileri : http://youtu.be/uE6Z1nBqLwo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe