Toivon mukaan Ilveksen muut foorumilaiset saavat täältä kautta selville millaista pelle porukkaa vetää Ilveksen keskustelu foorumia!
Siellä ei yksinkertaisesti saa ilmaista mielipiteitään Ilves vastaisesti tai joutuu kirjoituskieltoon ja pysyvään sellaiseen niinkuin minä.
Kaikki foorumilla kirjoittavat tietävät kyllä minut!
Ilves foorumi....onko jo naurettavaa!
5
4452
Vastaukset
- Ilveksenmiäs
Olin itse aikoinaan kirjoituskiellossa..ainakin muinoin oli sellainen vaara, että " jämähti " mustallelistalle, kirjoituskielto siis unohtui päälle. Ota yhteyttä ja pyydä ystävällisesti, että " syntisi " punnitaan uudelleen :)..siis ystävällisesti, ilman yhtään hv:ta..:)
- Mieti tarkkaan niin?
Olen yrittänyt kuin monta kertaa ottaa yhteyttä, mutta ei hyötyä....
- Just222
Se riippuu siitä oletko mennyt henkilökohtaisuuksiin siellä, "tapellut" jonkun toisen kanssa siellä. Onko kirjoituasusi ollut täyttä kuraa ja onko viesteissä ollut ylipäätänsä mitään sisältöä.
Eikä kyllä tiedetä mikä nick sulla siellä on ollut käytössä. Jos vaikka kertoisit? - HeGe41
ei sinne enään kannata mitään lähettää. Mennyt nurin fanisivusto niinkuin menee Hervannan Ilveskin. Ilveksen kaikki junnutkin on "varastettu" jostain. Niin Helminen kuin Raskikin. Kaikki Ilveksen omat junnut on jotain neloskenttä / divari tasoa.
- hyviä vakeja
Totta kirjoitat. Pelimiehet ovat ajettu pois jo viimeistään B junnuista , niiden kahden vaken toimesta , jotka vielä hosuvat Ipassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1113317GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys491213- 831182
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja561147Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351072- 601027
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27930- 67888
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872