Onkos tämä abu-dulla-hanna ehdokkaana ??

HUH HUH HAAA

Virallinen monikulttuurisuusasiantuntijamme Umayya Abu-Hanna lausuikin osuvasti puolisentoista vuotta sitten:

"Vallan, rahan ja tilan uudelleen jakaminen on seuraava vaiheemme."

12

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ollut ehdolla jo kauemminkin : http://fi.wikipedia.org/wiki/Umayya_Abu-Hanna

vuonna 1988 ja tuli samana vuonna valituksi myös Helsingin kaupunginvaltuustoon Vihreän liiton edustajana.
      vuoden 2004 europarlamenttivaaleissa. Abu-Hanna sai 12 730 ääntä.
      Vuoden 2009 europarlamenttivaaleissa hän sai 8 684 ääntä.

fennis: no onneksi äänet ovat laskusuunnassa. Ei hätä ole tämän näköinen. Tämä on just se nainen, joka oli kirjoittanut Hesariin sen suomalaisia syrjivän mielipiteensä 22.3 2010 :
      " Kouroksen nimittämisen jälkeen pidin itsestään selvänä, että hän ryhtyisi vetämään uutta siirtolaisista koostuvaa monikulttuurista jaostoa. Vaan kuinkas kävikään? Kouros oli uuden jaoston ainoa siirtolaistaustainen jäsen, ja puheenjohtajaksi valittiin valkoinen, eläkkeellä oleva kunnallissihteeri Tampereelta."
      ja

"Kourosta lukuun ottamatta siirtolaisyhteisö ei tunnista monikulttuurisuusjaoston uusia jäseniä omikseen; ei heidän asiantuntijuuttaan, verkottumistaan eikä edustustaan. Jokainen heistä on varmasti asiantuntija omalla alallaan, mutta he eivät edusta eivätkä voi edustaa siirtolaisia tai siirtolaistaustaisia."

Umayya Abu-Hanna

fennis jatkaa tästä : Näille arvon mamuille kun ei kelpaa suomalainen valkoinen, eläkkeellä oleva kunnallissihteeri Tampereelta suomalaisen yhdistyksen puheenjohtajaksi, vaan se on heille syy erota koko TKT.sta, kun ei nääs kelepaa tammerelaanen.

Ihan vaan tuota ideologiaakin varmaan kannattaa moni.
      Että sillälailla

• sillä

näinhän Abu-Hanna sanoi: "Kourosta lukuun ottamatta siirtolaisyhteisö ei tunnista monikulttuurisuusjaoston uusia jäseniä omikseen; ei heidän asiantuntijuuttaan, verkottumistaan eikä edustustaan. Jokainen heistä on varmasti asiantuntija omalla alallaan, mutta he eivät edusta eivätkä voi edustaa siirtolaisia tai siirtolaistaustaisia." Eikö tämä nyt ihan ymmärrettävää ole että siirtolaisia edustavat lähinnä siirtolaiset? Olisi se aika erikoista jos suomenruotsalaisten asiaa alkaisi ajaa joku muu kuin RKP. Sinänsä Abu-Hannan ajatus että juuri Kouroksen olisi pitänyt ollapuheenjohtaja kuulostaa vähän hätiköidyltä. Kaikki kunnia Kourokselle, mutta kaipa tuo valittu ihan pätevä on, eikä sen puheenjohtajan ole pakko olla siirtolainen itse. Onhan SETA:nkin puheenjohtajaksi päässyt yksi heteronainenkin kerran, ja ihan hyvin kai hommansa hoiti kun pääsi siitä eteenpäinkin, niin ylös kuin Suomessa voi päästä.

• sillä kirjoitti:

näinhän Abu-Hanna sanoi: "Kourosta lukuun ottamatta siirtolaisyhteisö ei tunnista monikulttuurisuusjaoston uusia jäseniä omikseen; ei heidän asiantuntijuuttaan, verkottumistaan eikä edustustaan. Jokainen heistä on varmasti asiantuntija omalla alallaan, mutta he eivät edusta eivätkä voi edustaa siirtolaisia tai siirtolaistaustaisia." Eikö tämä nyt ihan ymmärrettävää ole että siirtolaisia edustavat lähinnä siirtolaiset? Olisi se aika erikoista jos suomenruotsalaisten asiaa alkaisi ajaa joku muu kuin RKP. Sinänsä Abu-Hannan ajatus että juuri Kouroksen olisi pitänyt ollapuheenjohtaja kuulostaa vähän hätiköidyltä. Kaikki kunnia Kourokselle, mutta kaipa tuo valittu ihan pätevä on, eikä sen puheenjohtajan ole pakko olla siirtolainen itse. Onhan SETA:nkin puheenjohtajaksi päässyt yksi heteronainenkin kerran, ja ihan hyvin kai hommansa hoiti kun pääsi siitä eteenpäinkin, niin ylös kuin Suomessa voi päästä.

Niin juuri tästä olenkin eri mieltä sinun ja hänen kanssaan.
        Minun mielestäni Abu-Hanna sanoo ettei heille kelpaa :
        "valkoinen, eläkkeellä oleva kunnallissihteeri Tampereelta." Suomalaisen yhdistyksen puheenjohtajalle
        joka jakaa varoja siirtolaistaustaisille. Tiedä sitten onko tuo se inhottavuus järjestys ylenevä vai aleneva?

Ja siinä eräässä HS 17.4.2010 oli joku ulkomaalais-taustainen, joka kirjoitti yllättyneensä että Suomessa on ylipäätään siirtolaistaustaisille tarkoitettu Kulttuurijaosto, ja ymmärsin että vähän vihjaisi heidän huonosti hoitaneensa hommiaan kun edes ulkomaalaiset eivät siitä tiedä. Ja fennis on samaa mieltä.

Mutta kuten ilmeisemmin me kaikki tiedämme niin kysehän on puhtaasti rahasta.
        Abu-Hanna ja A. Koulous tahtoivat jakaa rahaa oma-valitsemilleen siirtolaistaustaisille.
        Ja olen vahvasti sitä mieltä että siihen kykenee varmasti ehkä jopa tasapuolisemmin valkoinen, eläkkeellä oleva kunnallissihteeri Tampereelta."

Mutta minä marmatan myös tuosta Abu-Hannan rasistisuudesta ja hänen yltiöpäisestä suomalaisten mustamaalaamisesta Suomen tai no ainakin Helsingin päälehdessä. Ettäs kehtaavat loukkaantua ja vielä mustamaalata moisesta. Mutta kuten sanoin ei heitä kiinnosta jos eivät itse saa istua raha säkin päällä
        Vielä lainaus Abu-Hannan mielipiteestä :
        "Tämä sama linjaus on pitänyt valkoiset, valtavirran kulttuurikentän suomen- ja ruotsinkieliset keski-ikäiset ihmiset monikulttuurisuuslinjausten ja rahojen vartijoina."
        heheh niinpä ja lisää : ”Taiteen keskustoimikunta lähettää syrjivällä teollaan vahvan signaalin. ” oli Abu-Hannan tekstistä.

fennis sanoo että vihjailut syrjimisestä eli rasistisuudesta on sikamaisen pöyristyttävää.
        No se on fenniksen mielipide, kai Abu-Hannan mielipiteellekin löytyy kannatusta, ei minulta.

Mutta ei Abu-Hanna kyllä näytä edes tahtovan suomalaistuvan, vaan rahakirstuja on etsimässä.

Kyllä tämä on kaiken kaikkiaan niin pöyristyttävää, ettei Suomessa moista toista rasistia ole, että syyttää suomalaisia rasistisuudesta, kun he eivät saa päättää kenelle Suomen kansan tekemiä verorahoja jaetaan.

Ja te musuttajat ja muslimit sanokaa nyt yksikin ei-rasistinen ja hyvä syy miksei valkoinen, eläkkeellä oleva kunnallissihteeri Tampereelta voisi olla yhtä hyvä TKT.n puh.joht kuin Aleksis Kouros,
        ” - päätoimittajan, palkitun kirjailijan ja lääkärin. Kouros on vastuussa maan kahdesta ainoasta englanninkielestä lehdestä. Hän puhuu sujuvaa suomea ja tuntee maamme siirtolaisyhteisön läheisesti.” Abu-Hanan hypetystä lisää.

Olen sen koko jutun joskus kirjoittanut lehdestä tuonne talteen itselleni. Saattaa sen pätevä löytää hs.fi sivulta, mutta minulle ne sivut eivät aukea : Juttu alkaa : Luimme Helsingin Sanomista (HS Kulttuuri 19.3.), että Taiteen keskustoimikunnan (TKT) jäsen Alexis Kouros oli eronnut tehtävästään, koska hän koki TKT:n monikulttuurisuusjaoston syrjiväksi.

Miettikää nyt noita juttuja.

• - mutta
        fenno.maani kirjoitti:

Niin juuri tästä olenkin eri mieltä sinun ja hänen kanssaan.
        Minun mielestäni Abu-Hanna sanoo ettei heille kelpaa :
        "valkoinen, eläkkeellä oleva kunnallissihteeri Tampereelta." Suomalaisen yhdistyksen puheenjohtajalle
        joka jakaa varoja siirtolaistaustaisille. Tiedä sitten onko tuo se inhottavuus järjestys ylenevä vai aleneva?

Ja siinä eräässä HS 17.4.2010 oli joku ulkomaalais-taustainen, joka kirjoitti yllättyneensä että Suomessa on ylipäätään siirtolaistaustaisille tarkoitettu Kulttuurijaosto, ja ymmärsin että vähän vihjaisi heidän huonosti hoitaneensa hommiaan kun edes ulkomaalaiset eivät siitä tiedä. Ja fennis on samaa mieltä.

Mutta kuten ilmeisemmin me kaikki tiedämme niin kysehän on puhtaasti rahasta.
        Abu-Hanna ja A. Koulous tahtoivat jakaa rahaa oma-valitsemilleen siirtolaistaustaisille.
        Ja olen vahvasti sitä mieltä että siihen kykenee varmasti ehkä jopa tasapuolisemmin valkoinen, eläkkeellä oleva kunnallissihteeri Tampereelta."

Mutta minä marmatan myös tuosta Abu-Hannan rasistisuudesta ja hänen yltiöpäisestä suomalaisten mustamaalaamisesta Suomen tai no ainakin Helsingin päälehdessä. Ettäs kehtaavat loukkaantua ja vielä mustamaalata moisesta. Mutta kuten sanoin ei heitä kiinnosta jos eivät itse saa istua raha säkin päällä
        Vielä lainaus Abu-Hannan mielipiteestä :
        "Tämä sama linjaus on pitänyt valkoiset, valtavirran kulttuurikentän suomen- ja ruotsinkieliset keski-ikäiset ihmiset monikulttuurisuuslinjausten ja rahojen vartijoina."
        heheh niinpä ja lisää : ”Taiteen keskustoimikunta lähettää syrjivällä teollaan vahvan signaalin. ” oli Abu-Hannan tekstistä.

fennis sanoo että vihjailut syrjimisestä eli rasistisuudesta on sikamaisen pöyristyttävää.
        No se on fenniksen mielipide, kai Abu-Hannan mielipiteellekin löytyy kannatusta, ei minulta.

Mutta ei Abu-Hanna kyllä näytä edes tahtovan suomalaistuvan, vaan rahakirstuja on etsimässä.

Kyllä tämä on kaiken kaikkiaan niin pöyristyttävää, ettei Suomessa moista toista rasistia ole, että syyttää suomalaisia rasistisuudesta, kun he eivät saa päättää kenelle Suomen kansan tekemiä verorahoja jaetaan.

Ja te musuttajat ja muslimit sanokaa nyt yksikin ei-rasistinen ja hyvä syy miksei valkoinen, eläkkeellä oleva kunnallissihteeri Tampereelta voisi olla yhtä hyvä TKT.n puh.joht kuin Aleksis Kouros,
        ” - päätoimittajan, palkitun kirjailijan ja lääkärin. Kouros on vastuussa maan kahdesta ainoasta englanninkielestä lehdestä. Hän puhuu sujuvaa suomea ja tuntee maamme siirtolaisyhteisön läheisesti.” Abu-Hanan hypetystä lisää.

Olen sen koko jutun joskus kirjoittanut lehdestä tuonne talteen itselleni. Saattaa sen pätevä löytää hs.fi sivulta, mutta minulle ne sivut eivät aukea : Juttu alkaa : Luimme Helsingin Sanomista (HS Kulttuuri 19.3.), että Taiteen keskustoimikunnan (TKT) jäsen Alexis Kouros oli eronnut tehtävästään, koska hän koki TKT:n monikulttuurisuusjaoston syrjiväksi.

Miettikää nyt noita juttuja.

niin kuin sanoin, saattaa se silti olla ihan kelvollinen ja Abu-Hanna saattaa tässä puheenjohtaja-asiassa olla väärässä. Muuten olen kyllä sitä meiltä, että olisi ihan hyvä jos maahanmuuttajien kanssa puuhastelevissa organisaatioissa puuhastelisi myös mamuja.

• - mutta kirjoitti:

niin kuin sanoin, saattaa se silti olla ihan kelvollinen ja Abu-Hanna saattaa tässä puheenjohtaja-asiassa olla väärässä. Muuten olen kyllä sitä meiltä, että olisi ihan hyvä jos maahanmuuttajien kanssa puuhastelevissa organisaatioissa puuhastelisi myös mamuja.

Suomi on aina ollut monikulttuurinen maa, siitä vaan on aina tullut niin tavallista että se on sulautunut suomalaiseksi, ettette te vaan näe sitä.
        ------------------------------------------------------------------------------------------------------
        -mutta : Kourosin ansiot tiedän, puheenjohtajan en
        fennis: ehkäpä kannattaisi tutustua, saatatte jopa yllättyä miten hyvä suomalainen eläkkeellä oleva kunnallissihteeri Tampereelta voikaan olla puheenjohtaja.

-mutta : maahanmuuttajien organisaatioissa puuhastelisi myös mamuja.
        fennis: kukas sen on kieltänyt? Itsehän he halusivat sieltä pois.
        Se että puheenjohtajaksi valitaan suomalainen on heidän mielestään syrjintää, (eli siis tarkoittanee rasismia..ko?) se on mielestäni pöyristyttävä väite.
        Ja heidän infantiilisuuttaan, lapsellisuuttaan osoittaa miten viitsivätkin suuttua ja lähteä pois. ("eurot meni niin mitäs tyhmässä jaostossa turhaan istuu", arvaisin heidän ajatelleen)
        Mutta kuten olen huomauttanut joku näitä mamuja opettaa että jos et saa mitä tahdot niin polje vaan jalkaa maahan ja huuda, että rasisti, niin kyllä sitten saat kaiken ja enemmänkin. Niinhän minullekin huusi mies että rasisti kun en jutellut hänen kanssaan, vaikka mies oli selän takana, enkä edes nähnyt että oli musta.

Ja sitten kun kerta etsin niin tuo Umayya Abu-Hanna mielipide on Hesarissa 22.3.2010 s C6

Tässä hyvä mielipide kun toimitus pyysi Suomeen muuttaneita kertomaan kotoutumisestaan:
        Sujit Wings dip.ins Espoo 15.4.2010 Mielipide-palstalla s C9
        otsikolla : Työ on ylivoimainen kotouttaja
        Alkaa : Käytännössä kotoutuminen tarkoittaa maahanmuuttajille itsenäistä toimeentuloa, sosiaalisen verkoston rakentamista ja aktiivista osallistumista suomalaiseen yhteiskuntaan.

Referoin hänen pitkää ja hyvää mielipidettään omin sanoin: nykyisessä maahanmuutto-keskustelussa ei kuunnella tavallisen maahanmuuttajan mielipiteitä. Äänessä ovat ääripäät ja ne joilla on etujärjestö. Ja se vääristää kuvaa maahanmuuttajista.
        Helsingin Sanomissa oli käsitelty aika laajasti taiteen keskustoimikunnan monikulttuurisuusjaostoa ja sitä että maahanmuuttajia ”syrjitään kulttuuri asioissa”. Tällaiset keskustelut eivät ollenkaan koske työssäkäyvien maahanmuuttajien arkea. Ei kukaan maahanmuuttajakavereistani - enkä myöskään minä itse – tiennyt, että monikulttuurisuusjaosto on edes olemassa. Jaoston on määrä edistää monikulttuurisuutta. Me elämme jo monikulttuurisessa arjessa.

Fennis sanoo pari pointtia:
        1. huomaatteko miten tämäkin kirjoittaja haksahti uskomaan että mamuja jotenkin syrjitään. Mikä ei minun mielestä pidä paikkaansa, koska suomalaisilla on ihan yhtä hyvin oikeus olla oman maansa jaostojen puheenjohtajina (=jakamassa suomalaisten verorahoja)
        2. Hänen lähipiiristään kukaan ei edes tiennyt TKT.stä. Ja se taas antaa minulle kuvan että mitä sitten TKT tekee jos ei siitä mamutkaan tiedä? Rahoja jakelevat toisilleen…ko?
        3. Tämän mamun mielestä Me elämme jo monikulttuurisessa arjessa. Mistä fennis kiittää, hyvä ja kiitos, kyllä suomalaisuuskin on yksi kulttuureista, jos vaan niin tahtoo.
        4. voisin sanoa Sujit Wings´lle että älä huoli kyllä me ymmärretään hyviä mamuja, ei se kuva vääristy! Tämä Abu-Hanna on 80 luvulta asti ollut outo-lintu Suomen taivaalla. Ja minä näen selkeästi että erittäin suuri osa mamuja on niin sulautunut yhteiskuntaamme, ettei niitä edes erota erilaisiksi. Vaan he, kuten myös arvaten tämä Sujit Wings, ovat yksi osa suomalaista monikulttuurisuutta. Kiitos tuhannesti tästä mielipiteestä Sujit Wings. Se todellakin lämmitti niiden ko lehdessä olleiden kaikkien haukkumisten keskellä. Kiitos Sujit Wings.

Suomi on aina ollut monikulttuurinen maa, siitä vaan on aina tullut niin tavallista että se on sulautunut suomalaiseksi, ettette te vaan näe sitä.
        Suututtaa tällainen suomalaisen kulttuurin haukkuminen, jota varsinkin svenkomaanit, ruotsalaistajat pitävät yllä ja nyt nämä marginaali-mamut, jotka eivät millään tahdo hyväksyä suomalaista kulttuuria kulttuuriksi ollenkaan. Toivottavasti P.P. näyttää närhen munat ja munasarjat.

• dvfsdvf

Muistaakseni tuo apuhanna uhkasi muuttavansa hollantiin mutta mahtoiko lähteä????

• Missä se

uhkaus tuossa on? Lupauksensa petti lähinnä. Samoin nauratti joku aika sitten maikkarin sivuilla ollut artikkeli, joka oli kuvitettu somalinuorilla. "Jos meitä ei arvosteta täällä, niin muutamme pois". -Hui kamala, älkää vaan muuttako! Kyllä me tiedämme, että teillä on järkyttyvän kova kysyntä ympäri maailmaa. Pyydämme anteeksi ja rukoilemme teitä jäämään....

• lrtörörör

vai .....................????????

• !?!?!?!?!?!?!?

Mikä puolue on noin saatanan tyhmä, että tuon hirvityksen päästävät ehdokkaaksi ?

• Onnea 17.3. johdosta Abu-Hanna, oletko pakannut jo kuukauden päästä pääset pois Suomesta!
      Onnea vaan tälle päivälle ja viimeiselle kuukaudelle Suomessa.
      Ethän murjota, Palestiinassa on varmaan kivempaa, kuin kamalassa Suomessa.
      Kannattaa lähteä nyt sillä kohta rajat menee kiinni ja sitten ette enää pääse Afrikkaan ja Lähäriin ihailemaan sivistystä.
      Nyt hopi hopi saat varmaan lipusta synttäri-alennusta.
      http://www.youtube.com/watch?v=rEc8rGonrQw&feature=related
      Hei hei ei jää ikävä. Ja onnea .... matkaan t.fennis ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      66
      4195
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1226
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe