Tämän päivän iltelehdessä Nina Tapio arvelee, että Martta olisi nähty semifinaaleissa asti. Mahtavaa on, että Martta itse ymmärsi olevansa liian nuori ja kokematon, mikä osoittaa hänen kohdallaan hienoa arviointikykyä ja kypsyyttä. Ihmettelen tätä Ninan kommettia. Eikö tässä Idolsissa "kokelaille" anneta nimenomaan kappaleita nopeasti opeteltavaksi, jotta pystytään karsimaan jyvät akanoista. Katsotaan, kuka pystyy voittamaan paineet, oppimaan uudet kappaleet nopeasti ja esiintymään hyvin. Martta ei ikävä kyllä täyttänyt -monien muiden tavoin - noita kriteerejä. Ei pystynyt edes koelauluissa laulamaan suomalaista kappaletta sujuvasti vaan silloinkin kädet oli suun edessä ja Mira yritti muistuttaa sanoja moneen kertaan. Sievällä hymyllään hän sitten voitti tuomareiden sydämet puolelleen. Uskomatonta!!! Tilanteen toistuessa Nina sanoo, että Martta olisi todennäköisesti nähty semifinaaleissa. Nyt täytyy sanoa, että päätuomari vaihtoon!
Ammattitaidoton Nina Tapio
5
408
Vastaukset
- poitsu lakki päässä
Meitsi yhtyy tähän. Severikin pääs jatkoo vaikka lauloi yber huonosti ryhmässä.
- 4+19
Idoli voi olla muutakin, kuin robotti joka oppii kaiken minuutissa. Martassa taisi olla enenmän ihmistä, kuin konetta. Ja kyllä sen huomasi heti, että tuossa tytössä on jotain. Ei enää paljon idolssin katsominen kiinnosta. Surullista.
- stina is best
sä olisit siis halunnut katsoa, kun se yrittää laulaa. Kyllä mä mielummin katson niitä jotka laulaa. Ja semifinaaleissa täytyy todella oppia uusia kappaleita nopeassa tahdissa.
- yyhyy
kun kaveri tai sukulainen tippuu tositeeveestä, se saattaa aiheuttaa juuri sen
- Idols-Kyttä
Voit toki olla sitä mieltä, ettet tykkää Nina Tapiosta. Mut, että hän olisi ammattitaidoton, ei ole mitään perusteita. Hänhän on laulun vankka ammattilainen ja koulutettu ainoana tuota porukasta laulunopettajaksi. Ei se ettet tykkää hänen päätöksistä, ole merkki siitä että hän olisi ammattitaidoton.
Ammattitaitoa mitataan eri kriteereillä kuin tykkäämistä ja samanmielisyyttä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Nina_Tapio
http://www.ninatapio.com/historia.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1476822Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142508Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471720Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141401Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711107
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63976