Ammattitaidoton Nina Tapio

Kommentteja pliis

Tämän päivän iltelehdessä Nina Tapio arvelee, että Martta olisi nähty semifinaaleissa asti. Mahtavaa on, että Martta itse ymmärsi olevansa liian nuori ja kokematon, mikä osoittaa hänen kohdallaan hienoa arviointikykyä ja kypsyyttä. Ihmettelen tätä Ninan kommettia. Eikö tässä Idolsissa "kokelaille" anneta nimenomaan kappaleita nopeasti opeteltavaksi, jotta pystytään karsimaan jyvät akanoista. Katsotaan, kuka pystyy voittamaan paineet, oppimaan uudet kappaleet nopeasti ja esiintymään hyvin. Martta ei ikävä kyllä täyttänyt -monien muiden tavoin - noita kriteerejä. Ei pystynyt edes koelauluissa laulamaan suomalaista kappaletta sujuvasti vaan silloinkin kädet oli suun edessä ja Mira yritti muistuttaa sanoja moneen kertaan. Sievällä hymyllään hän sitten voitti tuomareiden sydämet puolelleen. Uskomatonta!!! Tilanteen toistuessa Nina sanoo, että Martta olisi todennäköisesti nähty semifinaaleissa. Nyt täytyy sanoa, että päätuomari vaihtoon!

5

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poitsu lakki päässä

Meitsi yhtyy tähän. Severikin pääs jatkoo vaikka lauloi yber huonosti ryhmässä.

• 4+19

Idoli voi olla muutakin, kuin robotti joka oppii kaiken minuutissa. Martassa taisi olla enenmän ihmistä, kuin konetta. Ja kyllä sen huomasi heti, että tuossa tytössä on jotain. Ei enää paljon idolssin katsominen kiinnosta. Surullista.

• stina is best

sä olisit siis halunnut katsoa, kun se yrittää laulaa. Kyllä mä mielummin katson niitä jotka laulaa. Ja semifinaaleissa täytyy todella oppia uusia kappaleita nopeassa tahdissa.

• yyhyy

kun kaveri tai sukulainen tippuu tositeeveestä, se saattaa aiheuttaa juuri sen

• Idols-Kyttä

Voit toki olla sitä mieltä, ettet tykkää Nina Tapiosta. Mut, että hän olisi ammattitaidoton, ei ole mitään perusteita. Hänhän on laulun vankka ammattilainen ja koulutettu ainoana tuota porukasta laulunopettajaksi. Ei se ettet tykkää hänen päätöksistä, ole merkki siitä että hän olisi ammattitaidoton.

Ammattitaitoa mitataan eri kriteereillä kuin tykkäämistä ja samanmielisyyttä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Nina_Tapio

http://www.ninatapio.com/historia.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2804
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2087
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1922
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1531
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1234
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe