Tupakka

röökityttö

Eli mitä mieltä yleensä olette tupakoinnista?

Itse olen kokeillut ja poltan silloin tällöin, ikää löytyy se 15 vuotta.
Oma kokemus: TUPAKKAAN EI VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN.
Tulee vain tunne että olisi kiva päästä röökille, mutta ei pakko.

Tupakointi on minusta hyväksyttävää, ei siitä pilveen joudu.
Kaverini eivät polta, eikä minulla ole mitään paineita että olisi pakko polttaa.

Ja mikä todennäköisyys on askilla kuukaudessa sairastua?

4

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XD

Oon 14v enkä ikinä aijo edes maistaa MITÄÄN päihteitä en edes alkoholia :). Kantsis sunkin yrittää päästä tupakasta irti :D.

• Kokemusta on!

Alussa se tuntuukin siltä, ettei siihen voi jäädä koukkuun ja se on ihan harmitonta hupia. Sitäpaitsi riippuvuuden syntyminen on tosi yksilöllistä, toiselle se iskee jo parin viikon kokeilujen jälkeen, kun taas toiselle se voi hyvinkin olla sellaista tuuritekemistä silloin tällöin. Mutta silti, ei kannata leikkiä "tulella". Siitä kun ei oo mitään hyötyä ja tulevaisuutta ajatellen tyhmä teko. Itse poltin myös 15 vuotiaasta silloin tällöin ja se jatkui kolmekymppiseksi. Nyt harmittaa, kun astma puhkesi ja toi röökin veto varmasti sitä edesautti. Ei sitä vaan osannut ajatella silloin, kun se tuntui tosi harmittomalta. Suosittelen, älä jatka, jos vielä on noin helppo lopettaa. Teet itselles palveluksen! Ja kiität itseäs keski-ikäisenä!!!

• Tauno Mäkelä

Nikotiini on eräs koukuttavimmista päihteistä ja siihen voi todellakin jäädä koukkuun. Tupakointisi on tällä hetkellä nuoruuden kokeilua ja kenties näyttämisen tarvetta, mikä on täysin ymmärrettävää.
      Kerroit tupakointitahtisi olevan askin kuukausiluokkaa, siis todella satunnaista (kovimmat taparöökarit voivat imeä kaksikin askia päivässä). Harmittomasta satunnaissavuttelusta voi kuitenkin kehkeytyä ikävä tapa, josta on vaikeaa päästä eroon riippuvuuden synnyttyä.
      Itse olen tupakoinut muutamia vuosia ja ilman röökiä oleminen on helvetillistä - jos aamusavuketta ei ole saatavilla, ei päivä lähde mitenkään käyntiin. Kaiken kaikkiaan: luovu tupakasta jo varhaisessa vaiheessa kokonaan kun se ei ole vielä sinulle ongelma.

• bloody_wolf

Olen 14 tyttö ja poltanut jo vuoden mutta vain satunnaisesti, kunnes viime viikolla aloitin polttamaan päivittäin. Se on vain mukavaa, ei se siistiä ole mielestäni..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2405
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1387
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      75
      1200
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1117
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      855
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      790
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      688
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      83
      672
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      25
      649
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      646
    Aihe