Tupakka

röökityttö

Eli mitä mieltä yleensä olette tupakoinnista?

Itse olen kokeillut ja poltan silloin tällöin, ikää löytyy se 15 vuotta.
Oma kokemus: TUPAKKAAN EI VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN.
Tulee vain tunne että olisi kiva päästä röökille, mutta ei pakko.

Tupakointi on minusta hyväksyttävää, ei siitä pilveen joudu.
Kaverini eivät polta, eikä minulla ole mitään paineita että olisi pakko polttaa.

Ja mikä todennäköisyys on askilla kuukaudessa sairastua?

4

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XD

      Oon 14v enkä ikinä aijo edes maistaa MITÄÄN päihteitä en edes alkoholia :). Kantsis sunkin yrittää päästä tupakasta irti :D.

    • Kokemusta on!

      Alussa se tuntuukin siltä, ettei siihen voi jäädä koukkuun ja se on ihan harmitonta hupia. Sitäpaitsi riippuvuuden syntyminen on tosi yksilöllistä, toiselle se iskee jo parin viikon kokeilujen jälkeen, kun taas toiselle se voi hyvinkin olla sellaista tuuritekemistä silloin tällöin. Mutta silti, ei kannata leikkiä "tulella". Siitä kun ei oo mitään hyötyä ja tulevaisuutta ajatellen tyhmä teko. Itse poltin myös 15 vuotiaasta silloin tällöin ja se jatkui kolmekymppiseksi. Nyt harmittaa, kun astma puhkesi ja toi röökin veto varmasti sitä edesautti. Ei sitä vaan osannut ajatella silloin, kun se tuntui tosi harmittomalta. Suosittelen, älä jatka, jos vielä on noin helppo lopettaa. Teet itselles palveluksen! Ja kiität itseäs keski-ikäisenä!!!

    • Tauno Mäkelä

      Nikotiini on eräs koukuttavimmista päihteistä ja siihen voi todellakin jäädä koukkuun. Tupakointisi on tällä hetkellä nuoruuden kokeilua ja kenties näyttämisen tarvetta, mikä on täysin ymmärrettävää.
      Kerroit tupakointitahtisi olevan askin kuukausiluokkaa, siis todella satunnaista (kovimmat taparöökarit voivat imeä kaksikin askia päivässä). Harmittomasta satunnaissavuttelusta voi kuitenkin kehkeytyä ikävä tapa, josta on vaikeaa päästä eroon riippuvuuden synnyttyä.
      Itse olen tupakoinut muutamia vuosia ja ilman röökiä oleminen on helvetillistä - jos aamusavuketta ei ole saatavilla, ei päivä lähde mitenkään käyntiin. Kaiken kaikkiaan: luovu tupakasta jo varhaisessa vaiheessa kokonaan kun se ei ole vielä sinulle ongelma.

    • bloody_wolf

      Olen 14 tyttö ja poltanut jo vuoden mutta vain satunnaisesti, kunnes viime viikolla aloitin polttamaan päivittäin. Se on vain mukavaa, ei se siistiä ole mielestäni..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe