Usein ihan harmittaa, kun täälläkin ihmiset ilmoittelevat täysin reaalimaailmasta pihallaolevien uskovien kirjoitteluita asiattomiksi ja ylläpidon poistettaviksi.
Antaisivat olla palstoilla, varoittava esimerkki toimii karkottimena yleensä paremmin kuin mikään muu.
Ja ovathan ne toisinaan ihan hysteerisen hauskaa luettavaa.
Toivottavasti jatkossakin säilyy "Puu-malli"-josta näkee heti, mikä on vastaus mihinkin kirjoitukseen.
Jos se poistuu, poistun minäkin.
Huomennahan se nähdään....
Suomi24 uudistuu huomenna.
18
143
Vastaukset
- ei tu ikävä
viralliseksikin nimeksi ?
saiteilla on ihan höperöä porukkaa, jotka vissiin terapoi itteesä..
Kirjoittelemalla rumia sanoja rivitolkulla...
Jos jotakuta alkaa ituttaa joku fiksu kirjoitus:
ilmoitus ylläpidolle ja simsalabim, fiksu ketju katoaa..
Ja ne örvellykset ja mollaamiset jää jäljelle...
Gehennaan koko S24 ! ;D - samaa mieltä myös
Edelleen, suhtaudu torjuvasti tyhmiin ja tietämättömyyttä osoittaviin kiistelyihin, koska tiedät, että ne aiheuttavat taisteluja. 2Ti 2:23
^'^*
9 Mutta vältä tyhmiä kiistelyjä ja sukuluetteloja ja riitaa ja taisteluja Laista, sillä ne ovat hyödyttömiä ja turhia
10 Hylkää lahkoa edistävä ihminen ensimmäisen ja toisen vakavan neuvon jälkeen,
11 koska tiedät, että sellainen on kääntynyt pois tieltä ja tekee syntiä, hän kun on itse tuominnut itsensä.
Tit 3:9
**^^^***^2
Opeta näitä asioita ja anna näitä kehotuksia jatkuvasti.
3 Jos joku opettaa toista oppia eikä ole samaa mieltä Herramme Jeesuksen Kristuksen terveellisten sanojen kanssa eikä sen opetuksen kanssa, joka on jumalisen antaumuksen mukainen,
4 niin hän on pöyhistynyt ylpeydestä eikä ymmärrä mitään,
vaan on mieleltään sairas kiistelyistä ja sanoja koskevista väittelyistä.
Näistä syntyy kateutta, riitaa, herjaavia puheita, pahoja epäluuloja,
5 kiivaita kiistoja pikkuasioista niiden ihmisten kesken, joiden mieli on turmeltunut ja joilta totuus on riistetty, jotka luulevat, että jumalinen antaumus on keino voiton saamiseksi.
6 Jumalinen antaumus tyytyväisyyden ohella onkin keino suuren voiton saamiseksi.
^1.Tim 6:2-6 >>Toivottavasti jatkossakin säilyy "Puu-malli"-josta näkee heti, mikä on vastaus mihinkin kirjoitukseen.
No sinnehän se lähti ja vihelsi mennessään. Pitää tiirailla josko ketjujen seuraamiseen olisi kehitelty joku toinen työkalu. Jos ei, niin aika mielenkiintoista tulee pidempien ketjujen seuraamisesta. Käytännön mahdottomuus.
Tuon puumallin poistamisesta näyttää kirjoitetun palautetta aika paljon "Keskustelu uudistuu" -ketjuun. Toivotaan että palautteesta olisi jotain hyötyä. Vähän kyllä epäilen.- huono ratkaisu tämä
Joo, pitempiä ketjuja tosi vaikeeta ja aikaa vievää tsiigailla.
Olis edes uusimmat srivaukset ekana.
Tylyttää.
En tykkää.
Ei se ole keskustelua jos tulee vain muutama kommentti ja sit lopahtaa kun systeemi on huono....
- SUOLI24 ,huononi !!!
Siis "Puumalli-"---josta näki HETI , kuka oli vastannut ja mihin aikaan,POISTETTIIN käytöstä?
Ei hyvä.
Huonompaan suuntaan menee --tämäkin EVOLUUTIO.
En viitsi kelailla edestakas näitä txt...
Ennen löysi hakemansa heti.
Mullaei ole aikaa koko pv ....
HYVÄSTI, SUOLI24 !! ;((( - GuardianAngel123
Toisaalta, palstalla olevat vakiovehkeilymallia käyttävät, tietyn formaatin vehkeilyyn tottuneet venkoilijat joutuvat näkemään vaivaa sopeutuessaan uuteen venkoilumalliin kun hiekkalaatikko missä leikkivät muuttuu. Että vähän uutta askaretta näille HYVÄHYVÄ MUHAHA :D
- huonompaan meni :(
Kyllä loppui minunkin kiinnostus tän saitin suhteen.
Mulla ei ole AIKAA tiirailla ja kelailla.
Se Puu-malli oli hyvä= näki heti uudet kirjoitukset jne.
Nyt pitää kelailla....
PRKL.
MY time is MONEY ....
Jaa, no sää sit lähdit.
- päämäärätietoinen
Menee hirveesti aikaa txt etsiskellessä hukkaan ...
Raamattu on paljon helppolukusempi ! ;D - GuardianAngel123
ei se minnekään lähteny... pyh
GuardianAngel123 kirjoitti:
ei se minnekään lähteny... pyh
Äkkiä pian nyt antamaan ylläpidon runkkuryhmälle ja suunnittelun tolloryhmälle palautetta asiasta.
AAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!päämäärätietoinen kirjoitti:
Menee hirveesti aikaa txt etsiskellessä hukkaan ...
Raamattu on paljon helppolukusempi ! ;DJoo, siellä on sentään numeroitu virkkeitä ja ryhmitelty lukuihin :D
- GuardianAngel123
helel kirjoitti:
Äkkiä pian nyt antamaan ylläpidon runkkuryhmälle ja suunnittelun tolloryhmälle palautetta asiasta.
AAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!PYYDÄ ENKELILTÄ KAUNIISTI!!!!!!
- 19 + 11
Herää kysymys onko kyseessä foorumeiden alasasjo. Muutoin on mahdoton mieltää tehtyjä muutoksia.
Lopputulos : Epälooginen, erittäin ahdas sivusuunnassa ja erittäin vaikealukuinen, mahdoton seurata keskustelun kulkua.
Miten ylipäätään on mahdollista, että ns. media-alan "ammattilaiset" ovat kykeneviä saamaan aikaan suurella työllä, fiaskon ?- GOODBYE, S24 !
Foorumin alasajo tämä taatusti on.
Keskustelun kulkua ei voi seurata.
Nobel-palkinto tän terrorityön keksijälle : taatusti käyttöä medioitten alasajossa ;D
- nälkäinen muteityhmä
Puu-mallista oli helppo seurata, oliko tullut vastauksia ja kenelle.
Ei mennyt aikaa kovin paljoa.
Nyt menis...... ei ehdi kahvitauolla katsella, enkä usko että kotonakaan
viitsin, jos on niin aikaavievää.
Nyt menossa ruokatauko,joten heippa vaan...en halua jäädä ruuatta tän takia.
"uudistus" = S24 :n ALASAJO- 19+12
Olen aivan sanaton tämän uudistuksen tyhmyyden suuruudesta.
Mykistyn KOKONAAN.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483