Suomi24 uudistuu huomenna.

seriffiä kaipaatko ?

Usein ihan harmittaa, kun täälläkin ihmiset ilmoittelevat täysin reaalimaailmasta pihallaolevien uskovien kirjoitteluita asiattomiksi ja ylläpidon poistettaviksi.
Antaisivat olla palstoilla, varoittava esimerkki toimii karkottimena yleensä paremmin kuin mikään muu.
Ja ovathan ne toisinaan ihan hysteerisen hauskaa luettavaa.
Toivottavasti jatkossakin säilyy "Puu-malli"-josta näkee heti, mikä on vastaus mihinkin kirjoitukseen.
Jos se poistuu, poistun minäkin.
Huomennahan se nähdään....

18

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tu ikävä

      viralliseksikin nimeksi ?

      saiteilla on ihan höperöä porukkaa, jotka vissiin terapoi itteesä..
      Kirjoittelemalla rumia sanoja rivitolkulla...

      Jos jotakuta alkaa ituttaa joku fiksu kirjoitus:
      ilmoitus ylläpidolle ja simsalabim, fiksu ketju katoaa..
      Ja ne örvellykset ja mollaamiset jää jäljelle...
      Gehennaan koko S24 ! ;D

    • samaa mieltä myös

      Edelleen, suhtaudu torjuvasti tyhmiin ja tietämättömyyttä osoittaviin kiistelyihin, koska tiedät, että ne aiheuttavat taisteluja. 2Ti 2:23
      ^'^*
      9 Mutta vältä tyhmiä kiistelyjä ja sukuluetteloja ja riitaa ja taisteluja Laista, sillä ne ovat hyödyttömiä ja turhia
      10 Hylkää lahkoa edistävä ihminen ensimmäisen ja toisen vakavan neuvon jälkeen,
      11 koska tiedät, että sellainen on kääntynyt pois tieltä ja tekee syntiä, hän kun on itse tuominnut itsensä.
      Tit 3:9
      **^^^***^2
      Opeta näitä asioita ja anna näitä kehotuksia jatkuvasti.
      3 Jos joku opettaa toista oppia eikä ole samaa mieltä Herramme Jeesuksen Kristuksen terveellisten sanojen kanssa eikä sen opetuksen kanssa, joka on jumalisen antaumuksen mukainen,
      4 niin hän on pöyhistynyt ylpeydestä eikä ymmärrä mitään,

      vaan on mieleltään sairas kiistelyistä ja sanoja koskevista väittelyistä.

      Näistä syntyy kateutta, riitaa, herjaavia puheita, pahoja epäluuloja,
      5 kiivaita kiistoja pikkuasioista niiden ihmisten kesken, joiden mieli on turmeltunut ja joilta totuus on riistetty, jotka luulevat, että jumalinen antaumus on keino voiton saamiseksi.
      6 Jumalinen antaumus tyytyväisyyden ohella onkin keino suuren voiton saamiseksi.
      ^1.Tim 6:2-6

    • >>Toivottavasti jatkossakin säilyy "Puu-malli"-josta näkee heti, mikä on vastaus mihinkin kirjoitukseen.

      No sinnehän se lähti ja vihelsi mennessään. Pitää tiirailla josko ketjujen seuraamiseen olisi kehitelty joku toinen työkalu. Jos ei, niin aika mielenkiintoista tulee pidempien ketjujen seuraamisesta. Käytännön mahdottomuus.

      Tuon puumallin poistamisesta näyttää kirjoitetun palautetta aika paljon "Keskustelu uudistuu" -ketjuun. Toivotaan että palautteesta olisi jotain hyötyä. Vähän kyllä epäilen.

      • huono ratkaisu tämä

        Joo, pitempiä ketjuja tosi vaikeeta ja aikaa vievää tsiigailla.
        Olis edes uusimmat srivaukset ekana.
        Tylyttää.
        En tykkää.
        Ei se ole keskustelua jos tulee vain muutama kommentti ja sit lopahtaa kun systeemi on huono....


    • SUOLI24 ,huononi !!!

      Siis "Puumalli-"---josta näki HETI , kuka oli vastannut ja mihin aikaan,POISTETTIIN käytöstä?
      Ei hyvä.
      Huonompaan suuntaan menee --tämäkin EVOLUUTIO.

      En viitsi kelailla edestakas näitä txt...
      Ennen löysi hakemansa heti.

      Mullaei ole aikaa koko pv ....

      HYVÄSTI, SUOLI24 !! ;(((

    • GuardianAngel123

      Toisaalta, palstalla olevat vakiovehkeilymallia käyttävät, tietyn formaatin vehkeilyyn tottuneet venkoilijat joutuvat näkemään vaivaa sopeutuessaan uuteen venkoilumalliin kun hiekkalaatikko missä leikkivät muuttuu. Että vähän uutta askaretta näille HYVÄHYVÄ MUHAHA :D

      • huonompaan meni :(

        Kyllä loppui minunkin kiinnostus tän saitin suhteen.
        Mulla ei ole AIKAA tiirailla ja kelailla.

        Se Puu-malli oli hyvä= näki heti uudet kirjoitukset jne.
        Nyt pitää kelailla....
        PRKL.
        MY time is MONEY ....


    • Jaa, no sää sit lähdit.

      • päämäärätietoinen

        Menee hirveesti aikaa txt etsiskellessä hukkaan ...

        Raamattu on paljon helppolukusempi ! ;D


      • GuardianAngel123

        ei se minnekään lähteny... pyh


      • GuardianAngel123 kirjoitti:

        ei se minnekään lähteny... pyh

        Äkkiä pian nyt antamaan ylläpidon runkkuryhmälle ja suunnittelun tolloryhmälle palautetta asiasta.

        AAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!


      • päämäärätietoinen kirjoitti:

        Menee hirveesti aikaa txt etsiskellessä hukkaan ...

        Raamattu on paljon helppolukusempi ! ;D

        Joo, siellä on sentään numeroitu virkkeitä ja ryhmitelty lukuihin :D


      • GuardianAngel123
        helel kirjoitti:

        Äkkiä pian nyt antamaan ylläpidon runkkuryhmälle ja suunnittelun tolloryhmälle palautetta asiasta.

        AAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!

        PYYDÄ ENKELILTÄ KAUNIISTI!!!!!!


      • GuardianAngel123 kirjoitti:

        PYYDÄ ENKELILTÄ KAUNIISTI!!!!!!

        MITÄ SANOIT?? EN KUULLUT KUNNOLLA!!


    • 19 + 11

      Herää kysymys onko kyseessä foorumeiden alasasjo. Muutoin on mahdoton mieltää tehtyjä muutoksia.

      Lopputulos : Epälooginen, erittäin ahdas sivusuunnassa ja erittäin vaikealukuinen, mahdoton seurata keskustelun kulkua.

      Miten ylipäätään on mahdollista, että ns. media-alan "ammattilaiset" ovat kykeneviä saamaan aikaan suurella työllä, fiaskon ?

      • GOODBYE, S24 !

        Foorumin alasajo tämä taatusti on.
        Keskustelun kulkua ei voi seurata.

        Nobel-palkinto tän terrorityön keksijälle : taatusti käyttöä medioitten alasajossa ;D


    • nälkäinen muteityhmä

      Puu-mallista oli helppo seurata, oliko tullut vastauksia ja kenelle.
      Ei mennyt aikaa kovin paljoa.
      Nyt menis...... ei ehdi kahvitauolla katsella, enkä usko että kotonakaan
      viitsin, jos on niin aikaavievää.
      Nyt menossa ruokatauko,joten heippa vaan...en halua jäädä ruuatta tän takia.

      "uudistus" = S24 :n ALASAJO

      • 19+12

        Olen aivan sanaton tämän uudistuksen tyhmyyden suuruudesta.
        Mykistyn KOKONAAN.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe