VIESTIPUU TAKAISIN !

VIESTIPUU TAKAS!

Ei tässä enää pysty hahmottamaan mitenkään, kuka kenellekin vastaa.
Pelkkää pitkää pötköä koko ketju.

Ai kun se onkin sitten kiva lukea jotain kymmenien viestien ketjua ja kirjoittaa, että vastaus viestiin MR. XX...

Ei yhtään mitään tolkkua pitemmissä keskusteluissa...
Alle kymmenen viestiä ehkä per ketju on hahmotettavissa,mut sit tiputaan kärryiltä niin että kolina kuuluu.
Ei semmoinen ole enää keskusteluketju.
PÖTKÖ PÖLINÄÄ se on.

24

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äÖGOJNnii

      Palsta on nyt sekaisin.

    • S24 :n loppu täällä.

      Pomo KIELSI käynnit S24-sivuilla kahvitauolla.
      Meni yli sallitun ajan .
      Viestipuun aikana ei mennyt..

      • omituista höpinää

        Vie liikaa aikaa koska kaikki on PÖTKÖSSÄ.

        Tahdon nähdä,kuka on vastannut ja kenelle.
        SELKEÄSTI.
        Tämä sekava "uudistus" on kyllä kuolinisku keskusteluille.
        Jokainen jolllottelee omiaan.
        omia aikojaan .


      • rationalistka

        Minä lopetan käynnit kokonaan S24:ssä viestipuun poistamisen takia.
        Menen sinne missä se on käytössä.


    • Rauski vaa

      Tää vanhanaikainen systeemi on paljon parempi! Pystyy seuraileen viestejä lähettämisjärjestyksessä. Puu oli täyttä sekoilua!

      • 12 + 18

        >> Tää vanhanaikainen systeemi on paljon parempi! Pystyy seuraileen viestejä lähettämisjärjestyksessä. Puu oli täyttä sekoilua!

        Niin aiemminkin, sillä viesiketjun yläoikealla oli namikka josta saattoi valita haluamansa näyttötavan.

        Nyttemmin ketjuista tulee aivan mahdottomia luettavia, sillä ei ole mahdollista seurata kuka kommentoi mihinkin viestiin. Keskustelun looginen seuranta on mahdotonta. Adios myöskin tarpeellisille väliotsikoille, jotka selkeyttivät keskusteluketjuja.

        Samoin palstan kaventaminen tekeen foorumin hyvin ahtaaksi ja tukkoiseksi, samalla kun oikeassa laidssa on turhakkeena leveä ja täysin tarpeeton "kakofoniapalsta" saastuttamassa visuaalistakin maisemaa. Mahdollisesti siihen vielä tungetaan mainoksia silmien tukkeeksi.

        Adios ergonominen, looginen, selkeä ja visuaalisesti toimiva foorumi ja tervetuloa mega - kakofonia ja taantuma.

        Oikein media-alan "ammattilaisten" työnnäyte...Ilmeisesti tavoitteena on foorumeiden alasajo.


      • Harhaoppisia jt:t
        12 + 18 kirjoitti:

        >> Tää vanhanaikainen systeemi on paljon parempi! Pystyy seuraileen viestejä lähettämisjärjestyksessä. Puu oli täyttä sekoilua!

        Niin aiemminkin, sillä viesiketjun yläoikealla oli namikka josta saattoi valita haluamansa näyttötavan.

        Nyttemmin ketjuista tulee aivan mahdottomia luettavia, sillä ei ole mahdollista seurata kuka kommentoi mihinkin viestiin. Keskustelun looginen seuranta on mahdotonta. Adios myöskin tarpeellisille väliotsikoille, jotka selkeyttivät keskusteluketjuja.

        Samoin palstan kaventaminen tekeen foorumin hyvin ahtaaksi ja tukkoiseksi, samalla kun oikeassa laidssa on turhakkeena leveä ja täysin tarpeeton "kakofoniapalsta" saastuttamassa visuaalistakin maisemaa. Mahdollisesti siihen vielä tungetaan mainoksia silmien tukkeeksi.

        Adios ergonominen, looginen, selkeä ja visuaalisesti toimiva foorumi ja tervetuloa mega - kakofonia ja taantuma.

        Oikein media-alan "ammattilaisten" työnnäyte...Ilmeisesti tavoitteena on foorumeiden alasajo.

        Jehovantodistajille kuuluu puu kun paaluun ne aikanaan laitetaan riippumaan.


      • anonyymi x

        Kellonaikako on viestissä tärkeämpi kuin se, kenelle on vastattu?
        Haloo?
        kuka vastaa kenelle ?


      • kukakenellehäh
        anonyymi x kirjoitti:

        Kellonaikako on viestissä tärkeämpi kuin se, kenelle on vastattu?
        Haloo?
        kuka vastaa kenelle ?

        "Peukuttaminen" on turha toiminto.
        VIESTIPUU takaisin !


      • kävipä huonosti !
        kukakenellehäh kirjoitti:

        "Peukuttaminen" on turha toiminto.
        VIESTIPUU takaisin !

        Ennen sai valita viestin esitystavan.

        Nyt sitten löytyi AINOA OIKEA -ko ?
        Tämä on kuluttajien aliarviointia,
        kusettamista suorastaan.Keskustelujen taso laskee entisestään.


      • ituttaa

        JOO >>
        tänään pötkössä.;
        Klo 11:00
        klo18.00
        klo14:22


    • 20+17

      Pystyy seuraileen viestejä lähettämisjärjestyksessä.
      Paskat pystyy.
      Ihan sekavassa järjestyksessä ne on.

      Myöskään viestin lukukeroja ei näy ?
      Keskustelut ei onnistu näin.
      nää on yksinpuheluja pötkössä.

      • ittuuntunut

        Äärimmäisen paska päivitys.
        Entinen
        selkeä palstakokoelma hävisi
        ja joka saatanan ryhmä on avattava erikseen nähdäkseen,
        onko siellä jotain uutta.
        Lisäksi ennen näki suoraan palstakokoelmasta
        uusimmat aloitukset,
        nyt ensin tulevat viimeksi vastatut. Ei helvetti, kenen logiikkaa tämä palvelee?

        En varmasti jatka tämän palvelun käyttöä vaikka tähän asti olin aika aktiivinen.

        Hyvästi mainostajat, hyvästi keskustelijat.
        Olisiko jossain edes kohtuullisesti toimiva keskustelu saatavissa?


      • Outo Höpöttäjä

        Mistä näkee UUSIMMAT aloitukset
        Mää en tajuu yhtään. kuka vastaa kenelle.
        ihan sekavaa höpötystä.


    • muluqqu

      Ja mitä tekee tolla kuvalla tossa reunassa kun useimmilla kirjoittajilla ei ole siinä mitään?
      Aivan turha.

    • Aiemmin näki

      myöskin melkein reaaliajassa,kuinka moni on lukenut viestin.Senkin poistaminen huononsi keskustelun tasoa.

    • jolinaa

      turha saitti tämmösenä
      ei toimi lainkaan-

    • jupinaa...

      Uudistuksia vain uudistuksien vuoksi ja lähes järjestään jokainen niistä on vienyt toiminnallisuutta huonompaan suuntaan. Ohjelmanräpeltäjät ovat umpikuuroja kaikkia parannusehdotuksia kohtaan. Muutaman vuoden sisällä tulee mieleen esimerkiksi seuraavia uusistuksia:

      - Ennen jo vastausilmoitusten otsikoista näki, mihin on vastattu. Nyt niiden otsikot ovat mitäänsanomattomia.
      - Ennen vastausilmoitus tuli vain jokaisesta omaan kirjoitukseesi annetusta vastauksesta. Nyt saat roskapostia kaikista koko viestisi jälkeisen ketjun kirjoituksista.
      - Vanhojen viestien linkit muihin s24-kirjoituksiin on rikottu.
      - Alkeellisinkin tekstin muotoilumahdollisuus (tab -> 3 väliltyntiä) on poistettu.
      - Viimeisessä uudistuksessa on nyt sitten poistettu otsikotkin.
      - Tekstitila on enää vain kapea rantu keskellä - loput 3/4 on tyhjää ja mainoksia.
      - Postikin on lakannut toimimasta monilla selaimilla.

    • SKITSO SAITTI

      Vaikuttaa " S24:nALASAJOLTA.
      Keskustelut loppuu kun keskustelun looginen seuraaminen on tehty mahdottomaksi.Goodbye!

    • hah.hah.hah.hah

      Hah.hah.hah.hah.hah.hah.hah.
      Nyt helpompi seurata kuka sekoilee ja ylläpidon poistaa sekoilijat.
      Hah.hah.hah.hah.hah.hah.

    • Juu, ei tästä keskustelusta tällaisenaan tule mitään. Taidan ainakin itse boikotoida kakkosnelosta niin kauan että puu kasvaa takaisin.

    • Jehova on Jumala

      Jehova kyllästyi tämän palstan kirjoitteluihin ja laittoi siihen rajat.

    • järjestys olla pitää

      Aivan! Olen koko painollani samaa mieltä!

    • olisiko niin ?

      *Jehova kyllästyi tämän palstan kirjoitteluihin ja laittoi siihen rajat.*
      Mielenkiintoinen näkökulma ;D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe