Navigaatio tuhotu, täydellisesti

...

Hitto. Mä käytänyt tätä huuhaa-portaalia alusta asti, vanha sirkuslainen. Nyt ne teki "uudistuksia" taas kerran.

"Hetkinen
Palvelu on hetken poissa käytöstä. Yritä uudelleen noin yhdeksalta.
Pahoittelemme katkoksesta aiheutuvaa haittaa.
Ystävällisin terveisin
Suomi24 ylläpito"

Eivät osaa edes suomenkielen oikeinkirjoitusta. Ja hävittivät puu-rakenteen keskusteluista.

Työntäkööt anukseensa "uudistuksensa".

Mä vääntänyt webbisaitteja itekkin yli kymmenen vuotta, kyllä käytettävyys on tärkein asia aina. Sama kuin olisivat kehittäneet sanomalehden, missä paperille painetaan vain yhdelle puolelle.

No olkaa iloisia, mä ainakin tulen käytämään tätä portaalia jatkossa todella vähän. Kuin myös moni muukin. Vähän sääli, mä olin totunut jotenkin tähän, noin vanhastaa. Muta jos ylläpidon mielestä täällä on liikaa käyttäjiä ja tämä on liian helppokäyttöinen, onhan sitä neti täynnä keskustelupalstoja. Missä ei ole nuoria mustilaisia tai jehovia huseeraamassa.

UGH.

=DW=

40

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei näytä järkevältä.

samaa mieltä. Huonnommaksi ja meni jotenkin sekavammaksi.. Tuo sininen nuolikin sellainen snadi..ei kovin luettava? mistä pitäisi aina katsoa kenelle kukin on vastanut...rullaat hiirellä ylös ja alas? Hyvä kysymys todella miksi näitä uudistuksia tehdään. Uudistuksenko vuoksi pelkästään?))) ei hitsi...

Tsau:Friidu

Ei kovin luettava.

• Heikunkeikku

Joo, olen aivan prrRrrikulleen samaa mieltä, että huono on uudistus.
        Rullaus hiirellä ylös-alas ei passaa meikäläisen pikku kätösiin laisinkaan.

Onhan se ollut ihan kiva piipahdella palstalla, esim. ennen töihin menoa tai silloin, kun ei huvita tehdä mitään erikoisempaa tai jos on semmosessa fiiliksessä, että päässä viuhahtelee kirjoitusinspis.

Jos on vain kaksi vaihtoaehtoa, kivuus kirjoittaa ja ranteen kipeytyminen, niin valitsen sen, että ranteeni ei kipeydy ylös-alas-liikkeistä ja täytyy vaan heittäytyä junasta veks.
        Äkkiäkös siihen tietysti tottuu, että ei palstalle tule ja voi olla hyväkin meikäläisen tallustella jotakin muuta tekemään.

• Ei hyvä uudistus...
        Heikunkeikku kirjoitti:

Onhan se ollut ihan kiva piipahdella palstalla, esim. ennen töihin menoa tai silloin, kun ei huvita tehdä mitään erikoisempaa tai jos on semmosessa fiiliksessä, että päässä viuhahtelee kirjoitusinspis.

Jos on vain kaksi vaihtoaehtoa, kivuus kirjoittaa ja ranteen kipeytyminen, niin valitsen sen, että ranteeni ei kipeydy ylös-alas-liikkeistä ja täytyy vaan heittäytyä junasta veks.
        Äkkiäkös siihen tietysti tottuu, että ei palstalle tule ja voi olla hyväkin meikäläisen tallustella jotakin muuta tekemään.

Harmittaa puolestasi ja myös itseni ja muiden.

Ranteet ovat ja sormet sinulle tärkeät. Ymmärtää täysin että, ylimääräiset rasitukset ovat vain pahasta sinun ammattisissasi...

Itselläni myöskin ranteet tämän nivelrikon ja reuman ansiosta kipeytyvät helposti. Onneksi kundi on usein mukana nyt auttamassa näiden painavien kauppakassien kanssa...jos, vähänkin painavampaa kannan...kipu iskeytyy sitten jo hartijoihin...pahus vie..

Täällä moni nyt varmasti tämän hankaluuden takia harventaa kirjoitteluaan. Mikä sikäli sääli....Älähän lopeta kuitenkaan kokonaan..;)) Sinun kanssasi kun ollut niin mukava rupetella;)))

Tekemättömistä töistä...eilen tuli ostettua sitä hiivaleipäjauhoja niinku lisää...Erään naisen tässä huushollissa pitäisi nyt ryhdistäytyä todella...Lupasin että, tänään leivon...kaikkee sitä;)))

Nähdään kuitenkin Heikkis.... Hyvää Päivän Jatkoa sinne Vaasaan...

• Heikunkeikku
        Ei hyvä uudistus... kirjoitti:

Harmittaa puolestasi ja myös itseni ja muiden.

Ranteet ovat ja sormet sinulle tärkeät. Ymmärtää täysin että, ylimääräiset rasitukset ovat vain pahasta sinun ammattisissasi...

Itselläni myöskin ranteet tämän nivelrikon ja reuman ansiosta kipeytyvät helposti. Onneksi kundi on usein mukana nyt auttamassa näiden painavien kauppakassien kanssa...jos, vähänkin painavampaa kannan...kipu iskeytyy sitten jo hartijoihin...pahus vie..

Täällä moni nyt varmasti tämän hankaluuden takia harventaa kirjoitteluaan. Mikä sikäli sääli....Älähän lopeta kuitenkaan kokonaan..;)) Sinun kanssasi kun ollut niin mukava rupetella;)))

Tekemättömistä töistä...eilen tuli ostettua sitä hiivaleipäjauhoja niinku lisää...Erään naisen tässä huushollissa pitäisi nyt ryhdistäytyä todella...Lupasin että, tänään leivon...kaikkee sitä;)))

Nähdään kuitenkin Heikkis.... Hyvää Päivän Jatkoa sinne Vaasaan...

Tunnustan, että pikkasen harmittaa jos joudun jättämään kirjoittelun pois, mutta asioille, joille ei voi mitään, niin ei voi mitään ja sitten vaan edetään niillä murkinoilla, mitä on. Jotenkin näin.

Oon aina ollut tarkka omista ranteista(ja sormista), kuten myös oppilaitten kätösistä. Jos omaa alusta lähtien oikean tekniikan, niin ongelmia ei tule ollenkaan. Jos taas kiäntelee ja viäntelee sormia ja ranteita kuinka sattuu, niin se on yks huraus, kun vaivoja alkaa ilmenemään. Vaivoja tulee ranteisiin, kyynärpäähän, niskaan.
        Se on tärkeää, että jos esim. ranteissa tuntuu kipua, niin silloin ei saisi soittaa ollenkaan. Täytyisi odottaa, että kipu hellittää.
        Jos minä hypistelisin hiirtä ja ranne tulisi kipeäksi, vaikka vain vähänkin, niin johan se äityisi hirmu kipeäksi, jos menisin töihin soittamaan kolme neljä tuntia.

Kohta oon lähdössä tuonne ulos, jahka kone on pessyt pyykit loppuun.

Vielä yksi asia. Sinä jossakin ketjussa mainitsit leiponeesi sämpylöitä ja siitä innostuin minäkin. Eilen olin lapsia hoitamassa ja tein aimo kasan sämpylöitä ja sitten kolme leipää. Munavoita aikamoisen kasan ja namskista, että tuli hyvää. Että kiitokset vaan vinkistä.

Oikein mainiota päivää myös sinulle:)

• 3

Siellä on joku kehityspäällikön nimikkeellä, pakko tyypin tehdä jotain työpaikkansa pitimiksi.

• keikkuheikku
        Heikunkeikku kirjoitti:

älä mee heikunkeikku.. kerro mistä sut löytää.. tee joku blogi juttu, vai mitä ne on PLIIIIS !

• Ei hyvä uudistus

Näistä sormista..Kundilla kun ovat nämä onneksi omalta isältään (saanut tämä sormet ei perinyt minun geenejä siinä....olisivat olleet varmasti nyt tässä iässä hänelläkin hankalat..)) niin tällaiset varsin pitkät ja vahvat sormet...ja näppärät..Eilen tuolta hänenkin treeneistään kun tultiin..vähän aina kyselen..näistä sormistaan kuitenkin..mutta onneksi ei mitään ilmenyt..vielä siihen viittaavaa että, jos hänkin onnistuu pitämään sormensa ja ranteensa pystyy sitten jatkossa jatkamaan tätä upeaa harrastustaan.. Toivotaan nyt että, kätesi Heikkis ei tästä pahemmin...

Olisi kurjaa jos, tämän takia joituisit jättämään kirjoittamisen. Tiedän tämän itsekin jos, omaa työntäni tekisin nyt ammattikseni tässä kotona.Tämä työskentelytaso olisi aivan liian korkea jo minulle. Eivät ranteeni jaksaisi vaan täytyisi olla sellainen työpöydän malli missä tuo näppäistö olisi pudotettu alas ja rannetuki sitten ehdoton myöskin.

Sitä ei uskoisi ellei tietäisi tämän kírjoittemasin todella myös rasittavan näitä sormia ja ranteita todeksi...

Toivon mukaan näemme vielä;)))

• Heikunkeikku

Täältä tuloo vihovimppa vastaus. Pyykit on pistetty kuivumaan ja aurinko kutsuu. Tosi hieno ilma täällä.

Oon ostanut vartavasten mahdollisimman toimivan tietokonepöydän. Tämä on oikeastaan toimistoon tarkoitettu ja on vähän liian iso tänne. Pöytä on nurkkapöytä ja niinkin iso, että toiseen suuntaan 250senttiä ja toiseen suuntaan 230 senttiä. Syvyyttäkin päädyissä 115 senttiä. Siksi niin iso, kun tahdoin lisätilaa papereille ja muihin juttuihin, kun välillä alan tekemään tässä muitakin asioita, kuin tietokonehommia.
        Näppäimistön voi säätää mille korkeudelle tahansa eli tosi hyvä juttu. Myös näyttö on omassa kolossaan, jonka voi säätää sopivaksi.

Kaikki kaikki ja kaikki on kohdallaan, paisi nyt se jos joutuisin pyörittelemään etusormella hiiren rullaa edestakaisin. Vähän aikaa käy, mutta jos vähänkin pidempään, niin pläts plörinäksi menee.

Katsotaan nyt, jos vaikka näitä uudistettuja juttuja vielä paranneltaisiin sopivammiksi kaikille käyttäjille. Toivossa on hyvä elää.

Nyt en ilikiä enää niuhottaa ja valittaa. Liika valittelu alkaa tympimään.
        Voihan olla, että muille ei haittaa hiiren käyttely suuremmasti. Tuskin kukaan mun ranteitten takia rupiaa muutoksia tekemään, heh vaikka olisikin muuuuukavaaa:)

Joten sinulle ja KAIKILLE mukaville palstalaisille hyvää päivää ja hyvää jatkoa.

• aina kotona

Miten täällä nyt tietää kuka kenelleki vastaa kun ei ole sitä puu näkymää.Eihän tämä toimi nyt ollenkaan hyvin... en tiedä tästäkään viestistä mihin menee

• Jokin pieni sininen nuoli?)
        Kertooko se jotain.. mä nyt oletan vastaavani 'aina kotona' nickille ;)

• Kyllähän tää on nyt sekametelisoppaa, hitsiläinen.. Eihän täällä tiedä missä on mitäki.? Täytyy plarata kaikkien vastauksien läpi, ei näy olevan tikapuu näkymää missään.
      EI KIVA UUDISTUS, ei sitten alkuunkaan):

• Pitäsköhän keksiä tämän tilalle jotain muuta? Hankkia elämä tms. ? Nyt näkyy naamakin. Hui... Pitäisiköhän etsiä joku kiva maisemakuva tilalle? Tällaisia ajatuksia tämä minussa herätti.

• PupuPuskasta kirjoitti:

Pitäsköhän keksiä tämän tilalle jotain muuta? Hankkia elämä tms. ? Nyt näkyy naamakin. Hui... Pitäisiköhän etsiä joku kiva maisemakuva tilalle? Tällaisia ajatuksia tämä minussa herätti.

Heh..
        Siullahan on elämä, mitä sitä enää hankkimaan:)))
        Anna naaman näkyä,ihan pirteä tyttöhän se siellä hymyää:)))) miulla on kyl toi maisema kuva, enkä aio sitä vaihtaa mihinkään..

• Juupa! Tarvis olla tosi, tosi lyhyt ketju, ettei tarvis plarata ;)

• sasus kirjoitti:

Heh..
        Siullahan on elämä, mitä sitä enää hankkimaan:)))
        Anna naaman näkyä,ihan pirteä tyttöhän se siellä hymyää:)))) miulla on kyl toi maisema kuva, enkä aio sitä vaihtaa mihinkään..

Juupa juu. Onhan tässä elämää. Ja ensi järkytyksen jälkeen en minäkään ala kuvia vaihtelemaan :) Ihan hyvältähän tuo näyttää :) Minä tätä kasvottomuutta vähän pohdinkin menneenä viikkona. Ihminen, jota en ole koskaan nähnyt -en edes kuvaa- on minulle näkymätön, mutta sille näkymättömälle minä saatankin olla järkytys vastaan tullessani. Että olen ihka oikea elävä ihminen jossain, en pelkkä kuva.

• Hei vaan minunkin puolesta ja heippa kaikkille muillekin. En usko että minäkään jaksan tällä palstalla käydä enää.

Olen menossa silmäleikkaukseen kun on nopeasti etenevä silmäsairaus. Ja saa sitten nähdä miten kirkastuu. Nyt en kuitenkaan pysty seuraamaan vaalensinisellä tai harmaalla olevalla pohjalla vaaleita kirjaimia. Ja valkoisellakin pohjalla olevat vaalensiniset kirjaimet häviää kummasti.Tavallinen valkoinen pohja ja normaalit mustavalkoiset kirjaimet vielä menee.

Joten heippa vaan, suukot ja halit, yks sokko täältä vaan kirjoittelee...

Ensiviikolla on sairaalassa ekatarkastus ja silloin päätetään leikkauspäivä. Lähettävä lääkäri on sitä mieltä, että näkökyky palautuu.

Noita pieni vaaleansinisiä nuolia en pysty muutenkaan seuraamaan, et heippa vaan.

• Heips miljoona:))

Minä oon vähentäny rutkasti täällä käyntejä, mut aiheellisin perustein kuitenki, sen mun koulutushomman takia.
        Saas nähdä joskos minäki lopetan kokonaan ainaki toistaiseksi,,, kunhan funtsailen vähän aikaa, tai käpäsen vaan joskus...

Tsemppiä ja halit siullekki, siitä se maailma kirkastuu:))))

• Kai tällä uudistuksella joku bisneslogiikan kannalta järkevän oloinen perustelu on, itse puhuivat ulkoasun yhtenäistämisestä mutta se ei tuo rahaa.

Keskustelut ainakin lyhenevät ja yksinkertaistuvat kun ei puuta pitkin pysty enää seuraamaan mihin on uutta tullut, hiirellä koko rimpsun skrollaaminen on sen verran tyhmää että jää kyllä minulta tekemättä jos ketju on vähänkin pidempi.

Mutta onhan nyt ainakin helpompi saada naamansa esiin halutessaan...

• Juupa juu. On aivan ihanaa saada naamansa esiin... Tämmöisen tavispulliaisenkin, jonka eläminen ja oleminen ei kiinnosta ketään :) Tähän sopii vastaukseksi sama, minkä kirjoitin jo tänään vastaukseksi oppimistehtävään :):
        - Vanhukselle juteltaessa asetutaan itse niin, että vanhus näkee puhujan/puhuttelijan

:=)

• ihan ulalla

Kenelle nyt vastaan???

• Donna P

Ulalla minäkin...eilen en edes päässyt tänne. Ei mulla ole kärsivällisyyttä yrittää montaa kertaa joten jään kokonaan pois junasta. :- o

• Kärsivällinen;)))
        Donna P kirjoitti:

Ulalla minäkin...eilen en edes päässyt tänne. Ei mulla ole kärsivällisyyttä yrittää montaa kertaa joten jään kokonaan pois junasta. :- o

Ohi aiheen;))) mut kävisikö tämän kuukauden..20päivän niillä main.....tuossa systerin kanssa juteltiin eilen..pääsisi silloin hänkin lähtemään?

Soitellaan..sit tarkemmin Donna.

Kärsivällisyyttä nainen;)))

• huomaatko?

Minä vastaan nyt sinulle. Painat sitä puhe kuplaa missä lukee isolla VASTAA sinisellä teksillä. Jos, haluat vastata jollekin. Kun olet lähettänyt tämän viestin. Katso...nyt menevät porttattain alekkain...nämä viestit... Jos taas haluat vaan vastata aloittajan ketjuun...painat aloittajan kuplaa...

• huomaatko?
        huomaatko? kirjoitti:

Minä vastaan nyt sinulle. Painat sitä puhe kuplaa missä lukee isolla VASTAA sinisellä teksillä. Jos, haluat vastata jollekin. Kun olet lähettänyt tämän viestin. Katso...nyt menevät porttattain alekkain...nämä viestit... Jos taas haluat vaan vastata aloittajan ketjuun...painat aloittajan kuplaa...

Lisäys näetkö tuon snadin sinisen nuolen siinä vasemmassa t..yläkulmassa. Se vähän auttaa hahmottamaan ketä vastanut ja kenelle. Koklaa vaikka tähän...viestiin...

(vastaus nyt nimimerkille: Ihan ulalla.)

• Donna P
        Kärsivällinen;))) kirjoitti:

Ohi aiheen;))) mut kävisikö tämän kuukauden..20päivän niillä main.....tuossa systerin kanssa juteltiin eilen..pääsisi silloin hänkin lähtemään?

Soitellaan..sit tarkemmin Donna.

Kärsivällisyyttä nainen;)))

Olihan se viellä tultava, onneksi ;)))) Käy, mutta muista, että 20. päivä on sunnuntai ja hinta on voimassa ma-to eli hiljaiseen ajankohtaan. Miten olis ma 21.3?

Soitellaan :)))))
        Mites opetat oinaan kärsivälliseksi? ;))))))

• m,,,,,,,.m-
        huomaatko? kirjoitti:

Jokainen näkee, kelle viestin lähettää.
        Lukijoiden on vaikea hahmottaa, mikä viesti on laitettu kenellekin.

• Kärsivällinen;)))
        Donna P kirjoitti:

Olihan se viellä tultava, onneksi ;)))) Käy, mutta muista, että 20. päivä on sunnuntai ja hinta on voimassa ma-to eli hiljaiseen ajankohtaan. Miten olis ma 21.3?

Soitellaan :)))))
        Mites opetat oinaan kärsivälliseksi? ;))))))

Sit ma-to. Ma käy mulle. Mut varmistetaan sit vielä.

Oinas niih..ei sitä opeta;))) eikä muuten oikein härkääkään...sanotaanko että, yrittää voi ;)))

• yrjönpoikana

Uudistusta uudistuksen vuoksi. Mutta nyt taisi riittää, lopullisesti. Takapakkia on menty joissakin asioissa mutta tuo viestien esitystavan (puurakenteen) puuttuminen on jo liikaa. Liian työlästä keskustelujen seuraaminen.

Toisaalta, ei täällä nyt enää nykyisin niin paljon tunnu sitä seurattavaa olevankaan. Muitakin alkanut tympimään?

• puoiy

Täysin pilalla on tämä foorumi nytten. Esim. tämänlaisen pitkän ketjun seuraaminen on täysin mahdotonta ilman viestien puurakenne-esitystapaa.
      No, ei se mitään, ennen täällä onkin tullut kulutettua aikaa vähän liiankin kanssa.

• Heikunkeikku

Tälläydyin koneen äärelle lähes Varmana, että palsta on korjattu lukukelpoisemmaksi, mutta PAH! eihän täällä mikään ole muuttunut:(

Olen siis pakotettu menemään pesemään olohuoneen maton, jonka olisin voinut välttää istahtamalla palstalle juttelemaan kivoja. Enhän voi olla kahdessa paikassa yhtäaikaa, sekä koneella, että matonpesussa. Mitä nyt keksisin tilalle, välttääkseni tuon maton pesemisen:)

Mutta asiaan.
      Niin, sitä vaan, että oon aikaisemminkin sanonut, että tykkään rönsyistä.
      Nykyisen kaltaisessa ketjupötkössä ei synny minkäänmoisia rönsyjä. Kääk! Toinenkin Kääk, että ymmärrätte minun olevan tuohtunut.

On selvää, että tämmönen tämä palsta tulee olemaan, koska eihän ennenkään ole muutettu mitään takaisin, vaikka kirjoittajat kuinka kovaa aukovat suutaan, eiku sormiaan ja ilmoittavat suurilla kirjaimilla, että Heeeeei tää ei ole yhtään kivaa, huono huono huono huono juttu.

Kun en ole ollut missään muussa palstassa, niin ei ole hajuakaan, että mistä voisi ruveta etsiskelemään jotakin muuta palstaa, jonne silloin tällöin, aamutouhujen välissä voisi mennä napsuttelemaan mieleen juolahtavista asioista.
      Jos joku tietää, niin olisin otettu, jos saisin vinkkejä.

Vielä yksi valitusvirren puolikas: Miten Ihmeessä tämä palstan sivu on saatukin näyttämään NIIN sekaiselta, rumalta, tasapainottomalta, tympeeltä ja ja ja..... Niin ja minua ei kiinnosta tipan lirua tuo "Suosituimmat ketjut tällä alueella"-juttu. Ja tuo "Tuoreimmat haut" . Lapsellisia juttuja väkisin ängetty framille.

Ei, ehei ei ei ei, en ole huonolla tuulella, vaikka lähetänkin tämmösiä vinkumisia. Loma menossa ja aurinko hemmottelee. Tulin vain pettyneeksi, kun "puunäkymää" ei oltukaan tuotu takaisin.

Sen verran vielä tuun norkoilemaan pastalle, tarkistaakseni, josko joku antaisi vinkin toisesta varteenotettavasta palstasta, jonne voisi mennä Sen jälkeen olokoot paska koko palsta. Oho, putkahti epäasiallinen paska-sana sekahan. Ottakaa pois, pyydän:)

• Ajan voi nyt sitten käyttää tärkeämpään ja järkevämpään toimintaan kuin palstoilla norkoiluun. Nyt minä näen muuten sinut sitten mielessäni pesemässä avannossa isoa mattoa :)

• Heikunkeikku
        PupuPuskasta kirjoitti:

Ajan voi nyt sitten käyttää tärkeämpään ja järkevämpään toimintaan kuin palstoilla norkoiluun. Nyt minä näen muuten sinut sitten mielessäni pesemässä avannossa isoa mattoa :)

HYI kauhiaa, että avannon reunalle tälläsit mut. Minä en mattoa menisi avantoon pesemään kirveelläkään. Noh, hmmm... riippuu vähä kirveestä. Jos se olis semmonen halon halkaisijakirves, jollaisen ostin viime jouluna pojalle joululahjaksi, paksu pötikkäkirves, niin kenties sitten kiikuttaisin maton avantoon.

Niin paljon oon edistynyt maton pesussa, että kiikutin sen suihkun alle leviälle ja huljutin vetttä sen niskaan. Olkoot nyt hetkosen sielä mojumas. Meen jatkamaan, jahka jaksan ja jos ei tule muuta keskeytystä:)

• Heikunkeikku kirjoitti:

HYI kauhiaa, että avannon reunalle tälläsit mut. Minä en mattoa menisi avantoon pesemään kirveelläkään. Noh, hmmm... riippuu vähä kirveestä. Jos se olis semmonen halon halkaisijakirves, jollaisen ostin viime jouluna pojalle joululahjaksi, paksu pötikkäkirves, niin kenties sitten kiikuttaisin maton avantoon.

Niin paljon oon edistynyt maton pesussa, että kiikutin sen suihkun alle leviälle ja huljutin vetttä sen niskaan. Olkoot nyt hetkosen sielä mojumas. Meen jatkamaan, jahka jaksan ja jos ei tule muuta keskeytystä:)

En minäkään avantoon mattoja menisi pesemään. Eikö nyt toisaalta pitäisi olla ulkona nauttimassa auringosta eikä hikoilla kylpyhuoneessa. Se avantonäkymä oli paljon romanttisempi kuin tarjoamasi kylpyhuonenäkymä. Eihän ulkona ole paljoa pakkastakaan? Olisit saanut aurinkoa samalla.

• Putkivalo
      • Heikunkeikku

Emmä, ei hutsituta, en jaksa kulutella aikaa tommosten täyttelyyn, kun ei siitä ole mitään hyötyä. Teen vain ja ainoastaan sellaisia asioita, joista On hyötyä:)

Vai opettaa meitä antamaan asiallista ja rakentavaa kritiikkiä.
        No muhun se vaikuttaa päinvastaisesti, tekee hirmu kovaa mieli vaan valittaa ja valittaa ja pätkästä rumia sanoja vähäkö pitkän pötkön.
        Ei sen puoleen, tää on toisaaltaan ihan kivaakin, valittelu meinaan. Tasapainottaa muuten liian tyytyväistä sisuskuntaani.

• Putkivalo
        Heikunkeikku kirjoitti:

Emmä, ei hutsituta, en jaksa kulutella aikaa tommosten täyttelyyn, kun ei siitä ole mitään hyötyä. Teen vain ja ainoastaan sellaisia asioita, joista On hyötyä:)

Vai opettaa meitä antamaan asiallista ja rakentavaa kritiikkiä.
        No muhun se vaikuttaa päinvastaisesti, tekee hirmu kovaa mieli vaan valittaa ja valittaa ja pätkästä rumia sanoja vähäkö pitkän pötkön.
        Ei sen puoleen, tää on toisaaltaan ihan kivaakin, valittelu meinaan. Tasapainottaa muuten liian tyytyväistä sisuskuntaani.

Onhan se inhimillistä kiukutella kun kerta kiukututtaa. Mutta viekö se tavoitteeseen? Minusta se on väärä tapa kehittää. Se on vähän kuin yrittäisi porata reikää vasaralla ;D Vai puhunko nyt vaan itsestäni, alkaa uhma jos mua hirveesti torutaan.

Mua oikeesti säälittää näitä jotka ovat yrittäneet sivuja kehittää. En minäkään tyytyväinen ole, mutta ei tämä mun maailmaa kaada. Ja positiivisest ajatellen, tämä on vain alkua, jos vaan saavat vinkkejä mitä halutaan, niin kohtahan se on meidän näköinen :)

• Ehkä ensi elämässsä

Tsau;)))

Aivan samaa ajattelen. Tätä on kurja lukea tätä palstaa visuaalisesti. Ulkonäöltään täysin väritön ja epäselvä todella kun täytyy moneen kertaan yrittää katsoa kuka kenellekin vastaa?

Paska?;))) Ei kyllä oteta sitä sanaa veks..Tuolla 60 v. palstalla kun menin oikaisemaan tätä yhtä pöpi pipipäätä;))) niin käytin kyllä vastaavaa sanaa skeida;))) hän ihan tahallaan siellä skrivaa meikäläisen nimiin ja yrittää vielä sotkea toiseen kirjoittajaan eli tahallaan meidät mielettäisiin samaksi persoonaksi. Minäkin olen sitten hutsu, ettäs tiedät ja alkoholiongelmamainen kommunisti. Joten mietihän vastaisuudessa vastaako minulle. Saattaa tarttua;))). Sain nämä ihanat ihmiset siellä todella kimppuuni. Sinne EI auta meikäläisen sotkeutua. Täällä saa onneksi sentään kirjoittaa vielä vapaasti. Joten lievästi masentunut minäkin. Mielestäni kun täysin asiaa olen siellä vain skrivanut. Toki yhdelle tutulle Dorkalle siellä vastaillut se on täytynyt olla ja liikaa... Jos se sama skeida sit tännekin. Minä kyllä lopetan täysin skrivaamisen.

Yritän ajatella nyt että, nämä tulevat vaalit ne pistävät joidenkin pään oikeesti sekaisin. On se jännää ku voi toimia vaali-avustajana;)))

laittaa nyt Heikkiselle ja kaikille muillekin mukaville palstalaisille (itsekkäästi myös itselleen minä kun olen kuulemma itsekäs koska skrivaan myöskin siten että, käytän tuota sanaa Friidua itsestäni;)) niih...nyt vähän lohdutuksesi ja kauniin kevät ilman kunniaksi. Täällä Stadissa kun upea päivä...soimaan tällaisen sipaleen http://www.youtube.com/watch?v=UxvNe761z2g

tällä nuorella naisella on todella kaunis ääni...hieman surullinen kappale mutta kuvaa nyt tällä hetkellä omianikin fiileksiäni..hyvin.

Ei hitsi täytyy ryhdistäytyä ja lähteä siivomaan;))

• Heikunkeikku

Niin onkin kurja lukea. Tulee tunne, kuin olis semmoses huoneessa, joka on pitkä ja kapia. Tekis mieli pökätä seiniä kauemmas toisistaan. Nuo sivuissa olevat jutut vois siirtää kauemmas eli sivummalle. Ai jee, ku vois itte suunnitella:) Kyllä tulis komia sivu. Toisin sanoen se olisi NIIN yksinkertainen ja siivottu, kuin vain voisi olla. Jotenkin niin.

Oon samaa mieltä, että Paska-sana voi olla paikoillaan. Harmitti vähän, kun usuttelin ihmisiä ottamaan sen pois. Joten täten kirjaan, että sen erheellä ja ajattelematta tein.

Pipipäät eivät ole kivoja. Pois pipipäät minusta ja myös sinusta.
        Yhden kerran eli toissapäivänä kirjoitin 60 palstalle. Odotin aikani, että joku tällä palstalla tekisi valitusaloituksen muuttuneesta palstasta, mutta ei sitä tullut, joten lähdin naapurin tontille kurkkaamaan ja siellähän kaivattu aloitus oli ja minä aloin heiluttelemaan sormiani.

Tässä jokin aika sitten joku kirjoitti minulle, että minä olisin sinä:) Joo, naurakaamme yhdessä. Joku oli aivan Aivan varma, että olemme sama ihminen. Heh. Kenties sen takia, että me kumpainenkin kirjoitamme minimaallisen lyhyitä kommentteja, lähes huomaamattomia parisanaselityksiä:)

Todella kaunis kappale. Surullinen tosin, meinas munkin silmänmunista rivaata nesteryöppy.

• Ehkä ensi elämässä
        Heikunkeikku kirjoitti:

Niin onkin kurja lukea. Tulee tunne, kuin olis semmoses huoneessa, joka on pitkä ja kapia. Tekis mieli pökätä seiniä kauemmas toisistaan. Nuo sivuissa olevat jutut vois siirtää kauemmas eli sivummalle. Ai jee, ku vois itte suunnitella:) Kyllä tulis komia sivu. Toisin sanoen se olisi NIIN yksinkertainen ja siivottu, kuin vain voisi olla. Jotenkin niin.

Oon samaa mieltä, että Paska-sana voi olla paikoillaan. Harmitti vähän, kun usuttelin ihmisiä ottamaan sen pois. Joten täten kirjaan, että sen erheellä ja ajattelematta tein.

Pipipäät eivät ole kivoja. Pois pipipäät minusta ja myös sinusta.
        Yhden kerran eli toissapäivänä kirjoitin 60 palstalle. Odotin aikani, että joku tällä palstalla tekisi valitusaloituksen muuttuneesta palstasta, mutta ei sitä tullut, joten lähdin naapurin tontille kurkkaamaan ja siellähän kaivattu aloitus oli ja minä aloin heiluttelemaan sormiani.

Tässä jokin aika sitten joku kirjoitti minulle, että minä olisin sinä:) Joo, naurakaamme yhdessä. Joku oli aivan Aivan varma, että olemme sama ihminen. Heh. Kenties sen takia, että me kumpainenkin kirjoitamme minimaallisen lyhyitä kommentteja, lähes huomaamattomia parisanaselityksiä:)

Todella kaunis kappale. Surullinen tosin, meinas munkin silmänmunista rivaata nesteryöppy.

Me ollaanki niin lyhytsanaisia;))) Tätä Pipo pipipäätä ei koskaan niinku meikäläisestä digannu. Aina ollut vähän semmoin himmee;))) mut nyt siitä tullut täysin pimee... Mutta, kun i aikanaan tosin laitettava tämä Pipipään tietämättömyyden piikkiin sen verran oikeesti himmee että, kun oma faijani oli juuri menehtynyt ja minä täällä palstalla sitä Stadialisena Friiduna aidosti surin...Sitten sattuikin niin että, tuon tekstini lukivat myös faijani todelliset ja pitkäaikaiset ystävät jotka myöskin surivat faijani poislähtöä ja minut he tunnistivat heti...Friiduana....hänkö oli täällä monella tapaa tunnettu;)) eri urheilupiireissä ja pitkään järjetö-elämässä kun toimi kun ikänsä mukana oli aktiivisesti..ja taxia-ajoi hänkin. joten se sana vähä niinku levisi...Nämä "hänen ystävänsä" vähän niinku suuttuivat tälle pipipäälle vedättivät sitten kunnolla;))) Enhän minä voinut sitä estää enkä totta vie silloin halutkaan;)))

Stadilaiset on (alkuperäiset) vähän Dorkia oikeesti niitä ei pitäsi mennä suututtamaan tosissaan ovat kärsivällisiä mutta kun herjataan silloin kun ihminen suree saattavat antaa nekkuun myös;)) jos, vastaan sitten kävelet..no. Mutsini kun oli sieltä Vaasasta syntyjään myöskin lähtöisin mutta tämä heidän sukunsa täältä Stadista alunperin sekin.....niin samalla vähän sitäkin kostivat senkin eikä tuo Pipo pipää mitään siítäkään huolimatta vielä oppinut...Tuo Vaasan verihän myöskään ei vapíse;)))

Joo, nauretaan me vaa täällä ja pidetään hauskaa. Minä en tuonne 60 v..palstalle enää erehdy tämän Pöpi Pipipään takia.. Jos tänne ängeevät niin häivyn;))) ei jaksa sitä aivan tahallista ilkeyttä enää...pätkääkään.

Eikö ollut muuten kaunis kappale...Tällaisia kappaleita tulee nyt välttää ;))) minunkin.. tai sit vaa alan spiidaa eikä siitä tule loppua...ja Stadilainen Friiduhan ei näytä avoimesti kyyneleitään;))) Koska on Dorka...

• Lopun alku

Taitaapi olla lopun alkua tämä:

"Suomi24 / Paikkakunnat / Etelä-Pohjanmaa / Kauhajoki

Tiedotus

Palstalla jatkuvasti esiintyvän häirinnän ja asiattomuuksien vuoksi palsta suljetaan 04.04.2011. Terveisin Suomi24toimitus"

Mikähän seuraavaksi, vaikka eipä sen väliä eihän näistä ota mitään tolkkua enää.
      Joku kutsuikin hyvin "sillisalaatiksi"

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      550
      2112
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      386
      1709
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1539
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1408
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1116
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1092
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1077
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      858
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      12
      833
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe