http://jatkoaika.com/mestis.php?sivu=kolumnit&id=11455
Mestiksen karsintasarja 2011
Keskiviikkona alkavissa Mestis-karsinnoissa ratkotaan jälleen kerran kutkuttavia kiekkokohtaloita, sillä vain karsintasarjan voittaja pelaa ensi kaudella Suomen toiseksi korkeimmalla sarjatasolla. Jatkoaika arvioi TuTon, HCK:n, RoKin ja KOOVEE:n iskukyvyn sekä mahdollisuudet karsintasarjaan lähdettäessä.
Mestiksestä karsintaan ajautui lopulta runkosarjan viimeiseksi jäänyt ja playouteissa Kajaanin Hokille 3-1-voitoin taipunut turkulainen TuTo. Sarjaporrasta ylöspäin pyrkivät puolestaan Suomi-sarjan mestaruuden pokannut keravalainen HCK, viime kaudella Mestiksessä taistellut Rovaniemen Kiekko sekä legendaarinen tamperelaisyhdistelmä KOOVEE.
Joukkueet kohtaavat reilun kahden viikon aikana toisensa kerran sekä kotona että vieraissa. Kaikille joukkueille kertyy kuusi peliä, joiden jälkeen karsintasarjan paras lunastaa paikan ensi kauden Mestiksessä. Viimeinen ottelu pelataan lauantaina 26. päivä kuluvaa kuuta.
Varsinkin tämän kauden Mestis-jumbo TuTolle kysymys on enemmän tai vähemmän elämän ja kuoleman otteluista, kun taas alhaalta yhden askelman korkeammalle pyrkiville joukkueille kevään karsintapelit ovat puolestaan suuri mahdollisuus.
Jatkoajan Mestis-toimitus 8.3.2011 22.00
HOKKI SÄILYI MESTIKSESSÄ
kyllä JA tietää
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 928415
- 926495
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586324Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344991Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593580- 453361
- 503305
- 482909
- 562872
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512846