Koska tältä palstalta jatkuvasti katoaa ketjuja ja koska Arin projekteihin liittyvä keskustelu saa heti kuittailua, jollei päälauseessa lue Ari, niin olisiko syytä nyt, että ne tahot jotka valvovat palstaa ja määrittelevät omavaltaisesti keskustelua astuisisvat esiin ja julkaisisivat säännöt msitä saa keskustella ja mistä ei. Että olisi edes avointa tuo pipoilu.
Kuka ja miten määritellään mikä keskustelu liitty Ariin?
12
137
Vastaukset
- Ylläpidon setä
Avauksesi löytyvät Idols-palstalta.
- m nc
Paitsi että idolspalstalla on Koivunen TABU vaikka fanit - ne idolsajalta saakka roikkuneet - sitä kovasti vielä siellä yrittävät mainostaa. Miksi siirtää taas keskustelu idolssivuille kun on oma palstakin olemassa?
- --------------------
m nc kirjoitti:
Paitsi että idolspalstalla on Koivunen TABU vaikka fanit - ne idolsajalta saakka roikkuneet - sitä kovasti vielä siellä yrittävät mainostaa. Miksi siirtää taas keskustelu idolssivuille kun on oma palstakin olemassa?
Jos sä puhut Idolskilpailuista tai vertailet mitä lie, niin tottakai ne kuuluu sinne. Jos ari on tabu siellä niin so what. Arin kohdalta ne kisat joka tapauksessa on ohi, joten ei ne ainakaan tänne kuulu.
- asdfsfg
Siis aripalstailijoiden mielestä on väärin jos Arin kohdalla muitetaan Idols ja väärin jos Aria ei Idolsin yhteydessä muisteta. Just just. Kireetä on.
- turhaa siirrellä
Tottakai Arin idolsajoista voi keskustella täällä, kunhan ei kirjoita esim. näistä uusista idolskilpailijoista.
- sensuuri iskee
turhaa siirrellä kirjoitti:
Tottakai Arin idolsajoista voi keskustella täällä, kunhan ei kirjoita esim. näistä uusista idolskilpailijoista.
Tuo tuli selväksi. Vaikka sen yhden tämänvuotisen kisaajan, jota siis ei saa mainita, laulamisissa ja muotista poikkeavassa hahmossa on ilmiselviä yhtymakohtia Arin Idolsissa esiintymisiin, niin tätä ei saanut pohtia täällä. Ja sitten ei saa puhua esimerkiksi erään kitaristi-laulajan tekemisistä, siis sen jonka kanssa Ari tekee duo-keikkaakin. Sekin ketju sensuroitiin. Ja nyt ilmeisti sitten jotkut ovat sitä mieltä, että raskasta joulua pitäisi käsitellä siten että Ari on ainoa solisti. Jne.
Tajuatteko kuinka naurettavan vaikutelman tuo antaa Arin faneista. Millään muulla minkään muun artistin palstalla en minäkään ole törmännyt vastaavaan. - on sulla ongelmat
sensuuri iskee kirjoitti:
Tuo tuli selväksi. Vaikka sen yhden tämänvuotisen kisaajan, jota siis ei saa mainita, laulamisissa ja muotista poikkeavassa hahmossa on ilmiselviä yhtymakohtia Arin Idolsissa esiintymisiin, niin tätä ei saanut pohtia täällä. Ja sitten ei saa puhua esimerkiksi erään kitaristi-laulajan tekemisistä, siis sen jonka kanssa Ari tekee duo-keikkaakin. Sekin ketju sensuroitiin. Ja nyt ilmeisti sitten jotkut ovat sitä mieltä, että raskasta joulua pitäisi käsitellä siten että Ari on ainoa solisti. Jne.
Tajuatteko kuinka naurettavan vaikutelman tuo antaa Arin faneista. Millään muulla minkään muun artistin palstalla en minäkään ole törmännyt vastaavaan.Ihan hyvin tänne on voitu kirjoittaa kaikesta mikä liitty Arin musiikkiin. Olet vain ylittänyt rajan joka on tän tai jonkun muun topcin välillä sen toisen hyväksi, ei sen kummempaa.
- k mikko
turhaa siirrellä kirjoitti:
täähän on arin idols-palsta, joten täällä saa keskustella kaikista ariin ja idolsiin liittyvistä aiheista. nuo bändijutut kuuluvat bändipalstoille.
- Höps.
k mikko kirjoitti:
täähän on arin idols-palsta, joten täällä saa keskustella kaikista ariin ja idolsiin liittyvistä aiheista. nuo bändijutut kuuluvat bändipalstoille.
"Keskustele Ari Koivusen musiikista".
Idols-keskustelut ovat Idols-palstalla.
- teinipalsta
sitten kannattaa jättää "herran" haltuun hömpömpömppää ..ei täysjärkisille .
- 4+20
täytyy sit lähtee täältä teinipalstalta jollekin täysjärkisten palstalle.
vaikka kitarapalstalle...24 - 23456+678
4+20 kirjoitti:
täytyy sit lähtee täältä teinipalstalta jollekin täysjärkisten palstalle.
vaikka kitarapalstalle...24Kunhan muistat, että kitarapalstalla ei saa sanoa paljon bändisoitosta, eikä ainakaan miettiä mitään sovituksia suhteessa rumpuihin tai bassoon, koska nehän ei ikinä liity kitaraan mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269