Sunnuntaina oli aivan ihana ilma. Oli hienoa vaan kävellä ulkona auringossa ja piipahtaa sunnuntaisella vakiouinnilla vapaana uimapuvun kiristyksestä. Paikalla tavanomainen määrä hallin palveluiden käyttäjiä.
Miten niin ”olenko lesbo”? Mistä ihmeestä tuollainen kysymys vai oliko peräti epäilys mahtoi kummuta? Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa tuosta suuntauksesta, mutta itse en sen kannattajiin kuulu. Kyllä minulla on ihan oma ihana mies, mutta siitä ei sen enempää. Ja ihan hyvä, että tuollainen asiaton kysymys poistettiin.
Lukiessani tätä foorumia olen tullut siihen tulokseen, että nudismi ja naturismi ei ole ongelma alan harrastajille, vaan niille, jotka eivät sitä harrasta. Ehkä haluaisivat, mutta eivät syystä tai toisesta uskalla tai kehtaa. Jos he kokeilisivat, he havaitsisivat, että eihän tässä ole mitään ihmeellistä. Ei sen kummempaa kuin rannalla uimapuku päälläkään. Tai oikeastaan ei ihan noin, vaan uimapuvutta olo on rennompaa. Ja toinen ja merkittävämpi ero nakurannalla on palveluiden puuttuminen. Tavallisesti ei ole yhtäkään kioskia tai vastaavaa. On vain se ranta käytettäväksi.
Pari vuotta sitten kävin Budvassa. Sehän on vanhaa Jugoslaviaa ja siellä nudismi oli valtiovallan erityisessä suojeluksessa, sillä Titon mielestä nudismi jos mikä edusti tasa-arvoa. Tuolta ajalta siellä on yhä nakurantoja. Yksi oli viitisen kilometriä Budvan vanhankaupungin pohjoispuolella oleva pikkukiviranta. Rannan maan puolella oli melko jyrkkä rinne, korkeutta kai parikymmentä metriä ja siinä päällä valtatie. Hauska juttu muuten; meillä Suomessa on hirvivaara-merkki, siellä oli lehmävaara. Rannalle meno oli pientä kuntojumppaa, mutta Adrian meri oli lämmin ja aurinko paistoi. Toinen hassu juttu on se, että tuo Budvan vanhakaupunki ei todellakaan ole mikään kovin vanha, vaan uusiorakennettu vanhan mallin mukaan kivi kiveltä.
No, tämä tästä ruokiksesta. Raadanta jatkuu.
Enkä laita tähän sitä loppukaneettia, mutta sinne on tämäkin laitettu.
Hieno sunnuntai
30
1359
Vastaukset
- tuttu kuvassa
Toisen kuvan käyttö profiilissa on KIELETTY ja todella mautonta.
- NaturistiN.
Ai, tunnetaanko?
Minä en ainakaan sinua tuosta nimimerkistäsi tunnista.
Ja jos kysyt silmikkäin, niin pyhästi kaiken kiellän. Tämä täällä kirjoittelu on minun oma yksityisjuttuni. - N A T U R I S T I N.
Kuvassa on nuori nainen ja nimimerkki kirjoitetaan naturistin,kuvan väärinkäytöstä kirjoittaa nimimerkki naturistIN.
Kuvassa oleva on oikea naturistin ja nuo tuntemattomat ovatnaturistinia kloonaavia ukkoja erilaisin maustein naturistinista väännettyine nimimerkkeineen. - kuva löytyy muualta
kommentti samaa sanoit eräästä toisestakin, Katsotaan miten käännät jälleen kantasi kun naturistin törkeä toisen kuvan käyttö profiilissa paljastuu....
Sairasta sanon minä.
- NaturistiN.
Ai niin, meinasi unohtua.
Ensi viikon keskiviikkona uimahallissa on naisten päivä. Sellaisen lappu siellä oli. On jotain erikoista tapahtumaa. - kuningas python.
naturistin kirjoitukset lähentelee natuglariaattorin tasoa ettei vaan olisi sama henkilö molempien nimimerkkien takana ?
- palstaa lukenut
Sinun kirjoittelusi on vielä paljon huonompaa. Sinä ainoastaan apinoit toisten käyttämiä nimimerkkejä, kuten nytkin yhtä rekisteröityä nimimerkkiä.
Luultavasti olet tämän palstan kestohäirikkö vapaus.
Ehei, tuollaiseen provoon minä en lähde mukaan.
Eilinen jäi minua askarruttamaan. Jollain on aivan ilmeisesti jotain hampaankolossa minua vastaan ja paljon. Koko ajan on jotain nälvimistä. Milloin minusta itsestäni, milloin tekemisistäni, milloin mistäkin. Jopa siitä, että en viitsi joka kerralla kirjautua nimimerkilleni. Tosin tällä uudistetulla systeemillä tuo kirjautuminen ei ole aivan yksinkertainen juttu, sillä työkoneella sivun latautuminen vie aikaa muutamasta minuutista jopa varttiin!
Mutta kerro ihmeessä, mitä Sinulla on minua vastaan, miten olen pahoittanut mielesi? Olettaisin Sinun olen joku niistä, joiden kyttäystouhuja olen ilmoittanut Seurasaaressa valvontaan. Mutta eihän siinä ole mitään väärää, sillä eihän moista saa tehdä. Samoin muutamat "ladonovet" hoitivat kerran Pihliksessä erään kyttäilijän pois alueelta. Olitko Sinä kenties tämä henkilö? Ja nyt kannat siitä minulle kaunaa.
Kyllä, tuollainen häiritsee minua. Minä kun en halua riitaa kenenkään kanssa. Haluan elää omaa elämääni kultani kanssa. Siihen ei kenelläkään pitäisi olla mitään sanomista.
Ja lisäksi, tämä nimimerkki on ollut minulle rekisteröitynä kohta vuoden, joten ei sitä ole keneltäkään varastettu. Mutta selitä Sinä, kuinka rekisteröidyn nimimerkin voisi toiselta varastaa. Lisäksi pyytäisin Sinua vastaisuudessa aina perustelemaan nuo (minusta) uskomattomat väitteesi, etkä tyytyisi vain heittelemään perättömiä syytöksiä olemattomista.- kuva netistä.
Miksi käytät toisen kuvaa profiilissasi ? todella mautonta
- Tosi on!
Aika kehno esitys. Etkös parempaa keksinyt.
todella mautonta - että kehtaat
Kyllä sinä otit käyttöösi palstalla aiemmin käytämäni nimimerkin. Olisit voinut ensin tarkistaa haulla, onko tuota nimimerkkiä aiemmin käytetty palstalla. Taidat olla sama herra, kuin joka käytti nimimerkkiä vapaus kunnes hukkasi tunnuksensa salasanan.
- Pravda.
Kaikesta tekin kinaatte. Eikös aiheesta keskustelu luonnista.
Minun mielipiteeni on, että jokainen rekisteröimätön kirjoittajan tunnus on vain tunnus, ei numimerkki. Tuskin sinunkaan nimimerkkisi on "että kehtaat". Vasta rekisteröinti saa aikaan nimimerkin omimisen.
Joten tunnusta ei kukaan voi väittää omakseen.
Minäkään en ole rekisteröitynyt. Voisin yhtä hyvin kirjoittaa jollain muullakin tunnuksella, vaikka izvestjalla.tai Kranjskolla. Enkä pahastuisi, vaikka joku käyttäisi kanssani samaa tunnusta.- Pravda.
Käytkö useinkin suomen parhaassa nakumestassa kk saunamailmassa ?
ps. todella törkeetä käyttää rekistöröidyssä nimimerkissä netistä poimittua kuvaa...HÄPEÄ.
- Pravda.
Jos sinulla on jotain muuta kuin oman pääsi sisäistä tietoa, kerro siitä meille muillekin. Todistellusti.
Jos ei, lopeta itkeskelysi.- kukka asetelma
Puristaako piposi ? Tuo naturistin käyttämä kuva löytyy venäläiseltä naturisti palstalta ja siinä puhutaan kuvan yhteydessä aivan muusta kuin tuosta lebso femakosta joka on täällä häiriköimässä milloin naturistin nimimerkillä.
ps glariaattori on todellinen naturisti toisin kuin te säälittävät nettinaturistit. - seko boltsi
kukka asetelma kirjoitti:
Puristaako piposi ? Tuo naturistin käyttämä kuva löytyy venäläiseltä naturisti palstalta ja siinä puhutaan kuvan yhteydessä aivan muusta kuin tuosta lebso femakosta joka on täällä häiriköimässä milloin naturistin nimimerkillä.
ps glariaattori on todellinen naturisti toisin kuin te säälittävät nettinaturistit.Nimimerkki naturistin on sama mieshenkilö, joka aiemmin käyttl vapaus-nimimerkkiä.
- Pravda.
ps glariaattori on todellinen naturisti toisin kuin te säälittävät nettinaturistit.Tämä menee nyt yhä hullummaksi. Mutta on se sentään hienoa, että on ainakin yksi suomalainen, joka uskoo venäläisiin ja että ne eivät enää Karjalan ja Petsamon lisäksi varasta mitään muuta. Oletko muuten suomalainen?
Lesboksi ja femakoksi en ole havainnut hänen itseään sanovan. Enkä vielä koskaan häiriköivän. Lisäksi tietää ja tuntee liiaksi Pihlista, Yrjönkadun hallia ja Seurasaarta, jotta olisi nettinaturisti. Kaiken lisäksi noista viimeksimainituista sitä naisten puolta.
Vai että venäläisessä. Kas kun ei kiinalaisessa. Ja oikein tekstiäkin. Jotenkin epäilyttävän kuuloinen väite.
Tai keksitkö sev venäisen totuus-nimimerkistäni. - Kommentti.
ps glariaattori on todellinen naturisti toisin kuin te säälittävät nettinaturistit.Olen nyt roikkunut pari vuotta näillä foorumeilla ja antanut lyhyitä ja teräviä kommentteja. Nyt teen itse aloituksen.
Nettiurani alkoi jo aikoja sitten halinetistä. Siitä alkaen eri keskustelufoorumeissa aina työn lomassa rentouttamassa itseäni. Aina jokaisessa paikassa on toistunut sama kuvio.
Foorumilla on ollut itse itseään hyvänä pitävä henkilö. Kun foorumille on tullut joku todella hyvä, on tämä itserakas hyvin pian aloittanut mustamaalauskampanjan ja nälvimisen tätä hyvää ja asiallista kohtaan. Joskus tämä hyvä on lähtenyt, sillä hänellähän on vara valita, kun taas tuolla luuserilla ei ole. Joskus tuo luuseri on savustettu ulos.
Aina tuo nälviminen ja muu vastaava toiminta on ollut johonkin muuhun kuin itse keskusteluun kohdistuvaa. Sekä luonnollisesti perättömiin ”totuuksiin” perustuvaa, jota jatkuvasti toistellaan. Juuri näin kävi mm. Nicehousen makkarissa – tänään se on kuollut paikka.
Itse ihastuin tuohon NaturistiNaisen kirjoituksiin. Melkein ainoa kirjoittaja, joka tällä foorumilla puhui todella siitä, millaista on olla rannalla tai muissa tiloissa alastomana muiden kanssa. Kuka muu on näistä kokemuksistaan kirjoittanut?
Heti astui kuvaan tuo parjaaja. Nyt NaturistiN onkin feministi, lesbo, venäläisellä kuvalla liikenteessä yms yms. Mutta tietenkään hän ei ole mitenkään puuttunut kirjoituksiin, sillä eihän hän tiedä asiasta mitään. Tai ei ainakaan niin paljoa, että osaisi lausua niistä jotain.
Luoja meitä tuollaisilta pahiksilta varjeökoon!
No niin, sitten keskitynkin taas kommentoimaan. Lyhyesti, terävästi ja pisteliäästi.
- nettikuva.
On se kumma miksi puolustelette tuolaista henkilöä joka käyttää profilissaam netistä ottamaa kuvaa.
Eihän tuo varsinaisesti ole rikos mautonta kylläkin - Kommentti.
No kerro edes, miten se vaikutta hänen teksteihinsä? Tämä kun on keskustelufoorumi.
- Mari.,
NaturistiN tulee mieleen valokuvaaja natu joka on välillä mies 56v uusimaa ja välillä nainen profiili tietojen mukaan mutta ei kukaan ole kieltänyt naturismin harrastamista seksuaalisesta suuntautumisesta epävarmoilta ihmisiltä.
Tärkeintä on tanssi. - Mari.L.
Mari., kirjoitti:
NaturistiN tulee mieleen valokuvaaja natu joka on välillä mies 56v uusimaa ja välillä nainen profiili tietojen mukaan mutta ei kukaan ole kieltänyt naturismin harrastamista seksuaalisesta suuntautumisesta epävarmoilta ihmisiltä.
Tärkeintä on tanssi.Meille oikeille naturisteile tärkeintä on nakutanssi, jossa saan tuntea puolikovan kalun peljasta reittäni vasten. Siinä minäkin tunnen olevani oikea naturisti ja aito nainen.
- Mari '
Älä sää kirjota mun nikilläni yhtään mitään!
Yksi säälittävä nilviäinen yrittää kaikin kerroin joko varastamalla rekisteröimättömiä nimimerkkejä tai herjaamalla kirjoittajia - tai kuin tällaisen tunnetun rekisteröidyn kohdalla - poistamaan kaikki kirjoitukset. Miten paljon hän haluaa kiusata tai inhota naturismia? Hänhän kirjoitti vuosia, että hän haluaa pöksyissään tuijottaa tyttöjä tietyssä kylpylässä. Mitä hän ajattelee naturismista? Kuuteen vuoteen hän ei ole saanut sitä kerrottua. Tuhansista viesteistään huolimatta. Nyt hän herjaa naturistin, ..gladiaattori ja ..kobra -nimimerkkejä, kun tietää heidän olevan viimeisimmät naturistit täällä. Suurin yhdistyshän on jo ilmoittanut, että tämä paska riittää.
- Lurahtanen fanittaja
Kuulehan lorahtanut.
Nimimerkit naturistin, ..gladiaattori ja ..kobra - ovat kaikki tuon saman tyypin käyttämiä nimimerkkejä. Hänet tunnetaan kuitenkin parhaiten nimimerkki vapaus haltijana.
Tisitkö muuten, että senkin nimimerkin hän varasti toisselta sitä aiemmin käyttäneeltä kirjoittajalta, joten perinnettä löytyy.
Ps. Joko se sun kirjasi kohta valmistuu? - Kysyn vaan
Lurahtanen fanittaja kirjoitti:
Kuulehan lorahtanut.
Nimimerkit naturistin, ..gladiaattori ja ..kobra - ovat kaikki tuon saman tyypin käyttämiä nimimerkkejä. Hänet tunnetaan kuitenkin parhaiten nimimerkki vapaus haltijana.
Tisitkö muuten, että senkin nimimerkin hän varasti toisselta sitä aiemmin käyttäneeltä kirjoittajalta, joten perinnettä löytyy.
Ps. Joko se sun kirjasi kohta valmistuu?Selitä nyt vielä, kuinka nimimerkin voi varastaa. Kun on otettu nimimerkki käyttöön, ei siihen kukaan muu pääse edes käsiksi. Tosin täällä liikkui villejä huhuja hakkerista, mutta tuollainen nyt on poikkeustapaus, jos tuollaistakaan edes oli.
Lurahtanen fanittaja kirjoitti:
Kuulehan lorahtanut.
Ps. Joko se sun kirjasi kohta valmistuu?Tiedän, että naturistin, ...gladiaattori ja oikea ..Kobra, kuten myös maur. ovat oikeita naturisteja. Osa heistä on tullut keskustelemaan kanssani eri tilaisuuksissa, moni on lähettänyt tietonsa minulle viestissä. Laitatko sinäkin multinimimerkki-herjaaja? Saat sitten kirjan, jonka sisältöön voit vielä tämän kevään vaikuttaa. En usko, että vaikutat. Uikutat ja herjaat.
Lähetä tänne: Raimo Luhtanen, Rekikatu 1 C26, 04440 JÄRVENPÄÄ, [email protected]lurahtanut kirjoitti:
Tiedän, että naturistin, ...gladiaattori ja oikea ..Kobra, kuten myös maur. ovat oikeita naturisteja. Osa heistä on tullut keskustelemaan kanssani eri tilaisuuksissa, moni on lähettänyt tietonsa minulle viestissä. Laitatko sinäkin multinimimerkki-herjaaja? Saat sitten kirjan, jonka sisältöön voit vielä tämän kevään vaikuttaa. En usko, että vaikutat. Uikutat ja herjaat.
Lähetä tänne: Raimo Luhtanen, Rekikatu 1 C26, 04440 JÄRVENPÄÄ, [email protected]Näin nämä viestit menevät vääriin paikkoihin, vaikka oikeille henkilöille. Vastaukseni oli "Lurahtanen fanittajalle".
- aivotutkija
Vaikuttaisi siltä että tällä palstalla olijoista keskimääräistä suurempi prosentti sairastaa jonkin asteisia psyykkisiä sairauksia.
Rekisteröityä nimimerkkiä ei voi varastaa ja rekisteröimättömiä ei omista kukaan joten niitä voi vapaasti käyttää kaikki. On tietenkin pöljää tarkoituksellisesti yrittää johtaa harhaan lukijoita.- palstaa lukenut
Sinulle tiedoksi. Täällä on kirjoitettu toisten rekisteröidyillä nimimerkeillä.
Kun asiasta on pyydetty selvitystä ylläpidolta, niin he ovat tutkineet asiaa.
Tutkinnan lopputuloksena he ilmoittivat, että asia on selvitetty, mutta he kieltäytyvät kommentoimasta siitä enempää. Eli tämä rikollinen kirjoittaja oli heidän omaa henkilökuntaa, kuten oli jo epäilyksetkin.
Näiden palstahäiriköiden tarkoituksena on juuri saattaa asiaa kirjoittanut rekisteröimätön nimimerkki huonoon valoon lainaamalla nimimerkkiä.
Pitää myöskin muistaa se, että ei kannat5a kirjoittaa ihan mitä tahansa herjaavaa tekstiä sillä lainatulla nimimerkillä, koska jos kunnianloukkauskriteerit täyttyvät, niin kirjoittajan henkilöllissyys on selvitettävissä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603705Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen492990Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252898Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3651961- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2091112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27929- 47921
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105904