Timosoini on PARS!!11

nöykönäksö

HEIPPA . olen yli Kolme kynppinen Tamperelainen jonka ääni ei kuulu kun Asioista päätetää .Siksi minä olen päättänyt kirjottaa oman Vaali Julistuksen . Tätä saa sitten aviomesti Lainata ja Kopioioda .

Minä vaadin näin :Ryssä pois suomesta ja rysseli myös Mietikää nyt vanhojaihmisiä jotka on koko ikänsä tehnyt työtä Isän maalle ja sitten tulee Mahanmuuttajat . Kyllä se Timo soini on .Olen päätänyt äänestää Perus suolaisia ja tehdä kaikeni sen eteen että : Post Moterni huuhaa ei vie enään veron maksajien rahoja !

Homo ja lespo suhteet tulisi joko kieltää Lailla tai sitten Homot ja Lespot pitäisi asuttaa syrjä seuduile.Sukupuolen vaihtajat kanssa , Soini on ainoa nyky Poliitikassa joka puhuu järkeviä .Hyvä että jätkä porskuttaa

Ja sittense on ihan kauheaa kun Ympäristö Asiat on muka tärkempiä kuin se että Somalainen Yrittäjä pärjää ihan kunnolla pärjää . Onko Vasemmisto Vihreät koskaan tehnyt kunnon työtä Minäpä olen !!!Kommunistit on ajettava venäjälle.Julkikset ja muut Pellet täytyy saadapois rehellisten Suomaisten Yrittäjien ja Työn tekijöiden ja Eläkeläisten silmistä.

Ilmaston muutos on Hunpuukia kylähän sen todistaa jo pakkaset .Ja se vielä että timo Soini on hyvä mies ! Äänestäkää soinia Me vaadimme suomeen Yhtenäis Kultuurin jossa ei ole :Maahan muuttia eikä Homoja Lespoja Sukupuolen Vaihtajia eikä Huumeiden käyttäjiä eikä kasvis syöjiä . Kasvis Ruoka pävät pois kouluista tilalle Karjalan Paistia ja Kuiva lihaa.Meidän suku polvi on kasvatettu Tilli lihalla me olemme oppinut arvostamaa Hyvää Suomalista Ruokaa .

Ei enään Kukka hattutätejä vaan rehellisiä Sumalaisia Miehiä Timo Soini !!! päämisteriksi Tämä Julistus on annettu Kaukon päivänä 3 .maaliskuuta vuonna : 2011

4

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakaaaa

      Timo Soini on kamala ja ylimielinen, häpeäisin silmät päästäni jos moinen kasa edustaisi suomea. miettikää nyt ihmiset vähän. sehän olis suurin vitsi!

    • nöykö taas

      ei ei ei kyllä timo soini on parsa

    • persusuomalainen

      Nyt näytetään puna viher mädättäjille, mamuille, mokuttajille, kukka hattu täteille, stalinisteille ja post modernismeille missä kaappi seisoo!!!11!1 Ei meitän vero varoilla tueta puna viher mädättäjiä, mamuja, mokuttajia, kukka hattu tätiä, stalinisteja ja post modernisteja!!!!11

    • myllistikirkko rp.

      kitos pappien sek' englilien m' kuulun joukkoon veljien hyvien!!111ykksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe