Timosoini on PARS!!11

nöykönäksö

HEIPPA . olen yli Kolme kynppinen Tamperelainen jonka ääni ei kuulu kun Asioista päätetää .Siksi minä olen päättänyt kirjottaa oman Vaali Julistuksen . Tätä saa sitten aviomesti Lainata ja Kopioioda .

Minä vaadin näin :Ryssä pois suomesta ja rysseli myös Mietikää nyt vanhojaihmisiä jotka on koko ikänsä tehnyt työtä Isän maalle ja sitten tulee Mahanmuuttajat . Kyllä se Timo soini on .Olen päätänyt äänestää Perus suolaisia ja tehdä kaikeni sen eteen että : Post Moterni huuhaa ei vie enään veron maksajien rahoja !

Homo ja lespo suhteet tulisi joko kieltää Lailla tai sitten Homot ja Lespot pitäisi asuttaa syrjä seuduile.Sukupuolen vaihtajat kanssa , Soini on ainoa nyky Poliitikassa joka puhuu järkeviä .Hyvä että jätkä porskuttaa

Ja sittense on ihan kauheaa kun Ympäristö Asiat on muka tärkempiä kuin se että Somalainen Yrittäjä pärjää ihan kunnolla pärjää . Onko Vasemmisto Vihreät koskaan tehnyt kunnon työtä Minäpä olen !!!Kommunistit on ajettava venäjälle.Julkikset ja muut Pellet täytyy saadapois rehellisten Suomaisten Yrittäjien ja Työn tekijöiden ja Eläkeläisten silmistä.

Ilmaston muutos on Hunpuukia kylähän sen todistaa jo pakkaset .Ja se vielä että timo Soini on hyvä mies ! Äänestäkää soinia Me vaadimme suomeen Yhtenäis Kultuurin jossa ei ole :Maahan muuttia eikä Homoja Lespoja Sukupuolen Vaihtajia eikä Huumeiden käyttäjiä eikä kasvis syöjiä . Kasvis Ruoka pävät pois kouluista tilalle Karjalan Paistia ja Kuiva lihaa.Meidän suku polvi on kasvatettu Tilli lihalla me olemme oppinut arvostamaa Hyvää Suomalista Ruokaa .

Ei enään Kukka hattutätejä vaan rehellisiä Sumalaisia Miehiä Timo Soini !!! päämisteriksi Tämä Julistus on annettu Kaukon päivänä 3 .maaliskuuta vuonna : 2011

4

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakaaaa

      Timo Soini on kamala ja ylimielinen, häpeäisin silmät päästäni jos moinen kasa edustaisi suomea. miettikää nyt ihmiset vähän. sehän olis suurin vitsi!

    • nöykö taas

      ei ei ei kyllä timo soini on parsa

    • persusuomalainen

      Nyt näytetään puna viher mädättäjille, mamuille, mokuttajille, kukka hattu täteille, stalinisteille ja post modernismeille missä kaappi seisoo!!!11!1 Ei meitän vero varoilla tueta puna viher mädättäjiä, mamuja, mokuttajia, kukka hattu tätiä, stalinisteja ja post modernisteja!!!!11

    • myllistikirkko rp.

      kitos pappien sek' englilien m' kuulun joukkoon veljien hyvien!!111ykksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe