Simdax

Karpaatti66Vsa

Onko kellään kokemuksia Simdax nimisestä lääkkeestä? Se tiputetaan suoneen sairaalassa ja on pitkä vaikutteinen. Kaikki lääketehtaan faktat on jo tiedossa mutta mielelläni lukisin kohtalotovereitteni omakohtaisia kokemuksia tämä rohdon vaikutuksista.

3

5749

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hepreaa
    • mops

On kokemuksia...Olen saanut Simdaxia 11 kertaa viimeisen 1,5 vuoden aikana. Alkukokemukset olivat erittäin hyviä: ennen Simdaxia pystyin kävelemään hitaasti max. 100m, ennen kuin pumppu "löi poikki". 2 päivää simdax infuusion jälkeen 1000 metriä todella ripeätä kävelyä ei tuntunut missään. Muutamien kertojen jälkeen suorituskyky parantui aina hivenen entisestään. Liian tiheästi saatuna, saattaa myös aiheuttaa ongelmia, kuten eturauhanen. Välillä olen saanut Simdaxia 4-6 viikon välein, välillä se on ollut tauolla jopa 3kk. Sanoisin omien kokemusteni myötä; Simdax auttaa selviämään päivittäisissä rutiineissa, mutta ei paranna pysyvästi.

• Anonyymi

Mieheni sai Simdax infuusiota 4.5 vuotta. Lääke sopi hänelle oikein hyvin ja mielestäni hän sen avulla sai ne 4.5 vuotta lisäaikaa. Tilanne oli erittäin paha 2015 mutta Simdaxin avulla selvisi ja siitä lähtien sai sitä siis melkein 5 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      60
      1842
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      25
      1440
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1072
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      45
      820
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      783
    6. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      28
      591
    7. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      20
      589
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      523
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      518
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      453
    Aihe