Onko kellään kokemuksia Simdax nimisestä lääkkeestä? Se tiputetaan suoneen sairaalassa ja on pitkä vaikutteinen. Kaikki lääketehtaan faktat on jo tiedossa mutta mielelläni lukisin kohtalotovereitteni omakohtaisia kokemuksia tämä rohdon vaikutuksista.
Simdax
3
4907
Vastaukset
- Hepreaa
Tässä jotain, että pääset alkuun Simdax-tutkimuksissasi.
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/1135219938553?ref=lk_ts_uu_2 - mops
On kokemuksia...Olen saanut Simdaxia 11 kertaa viimeisen 1,5 vuoden aikana. Alkukokemukset olivat erittäin hyviä: ennen Simdaxia pystyin kävelemään hitaasti max. 100m, ennen kuin pumppu "löi poikki". 2 päivää simdax infuusion jälkeen 1000 metriä todella ripeätä kävelyä ei tuntunut missään. Muutamien kertojen jälkeen suorituskyky parantui aina hivenen entisestään. Liian tiheästi saatuna, saattaa myös aiheuttaa ongelmia, kuten eturauhanen. Välillä olen saanut Simdaxia 4-6 viikon välein, välillä se on ollut tauolla jopa 3kk. Sanoisin omien kokemusteni myötä; Simdax auttaa selviämään päivittäisissä rutiineissa, mutta ei paranna pysyvästi.
- Anonyymi
Mieheni sai Simdax infuusiota 4.5 vuotta. Lääke sopi hänelle oikein hyvin ja mielestäni hän sen avulla sai ne 4.5 vuotta lisäaikaa. Tilanne oli erittäin paha 2015 mutta Simdaxin avulla selvisi ja siitä lähtien sai sitä siis melkein 5 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä811588Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2671516Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661242Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691242- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64817Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771- 37767