Onko kellään kokemuksia Simdax nimisestä lääkkeestä? Se tiputetaan suoneen sairaalassa ja on pitkä vaikutteinen. Kaikki lääketehtaan faktat on jo tiedossa mutta mielelläni lukisin kohtalotovereitteni omakohtaisia kokemuksia tämä rohdon vaikutuksista.
Simdax
3
4775
Vastaukset
- Hepreaa
Tässä jotain, että pääset alkuun Simdax-tutkimuksissasi.
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/1135219938553?ref=lk_ts_uu_2 - mops
On kokemuksia...Olen saanut Simdaxia 11 kertaa viimeisen 1,5 vuoden aikana. Alkukokemukset olivat erittäin hyviä: ennen Simdaxia pystyin kävelemään hitaasti max. 100m, ennen kuin pumppu "löi poikki". 2 päivää simdax infuusion jälkeen 1000 metriä todella ripeätä kävelyä ei tuntunut missään. Muutamien kertojen jälkeen suorituskyky parantui aina hivenen entisestään. Liian tiheästi saatuna, saattaa myös aiheuttaa ongelmia, kuten eturauhanen. Välillä olen saanut Simdaxia 4-6 viikon välein, välillä se on ollut tauolla jopa 3kk. Sanoisin omien kokemusteni myötä; Simdax auttaa selviämään päivittäisissä rutiineissa, mutta ei paranna pysyvästi.
- Anonyymi
Mieheni sai Simdax infuusiota 4.5 vuotta. Lääke sopi hänelle oikein hyvin ja mielestäni hän sen avulla sai ne 4.5 vuotta lisäaikaa. Tilanne oli erittäin paha 2015 mutta Simdaxin avulla selvisi ja siitä lähtien sai sitä siis melkein 5 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086