Eikö K. Jalonen saa ikämies Peltosta kuriin vai valmentajan luvallako Ville yrittää pistepörssin voittoa hinnalla millä tahansa?
Lapsellista touhua tuommoinen että joukkuepelissä sorrutaan tuollaiseen "sooloiluun".
No, se kostautuu kun alkaa tosipelit!
Peltonen "sooloilee"
9
166
Vastaukset
- Etyleenipolyyppi
Aika heikko provo.
- Linkreeni
No jos sä provoksi sen tulkitset niin kai se sitt on? Mutta edelleen sitä mieltä että HIFK sekoilee nää runkosarjan loppupelit kun Peltonen jahtaa pistepörssin voittoa ja Jalonen ja kumppanit mukana pelleilyssä.
Blues-pelissäkin oli surkuhupaisaa katsoa kun kolmen minuutin vaihtoja veti.
No, pellet on pellejä.
- "ville"
Peltonen on sen luokan pelimies että varmasti tietää mitä mitä jäällä tekee ja mitä ei tee!! Joten ihan vaan lämpimästi tervetuloa Stadiin "Linkreeni" juhlimaan HIFK:n Suomenmestaruutta!!
PS: ja kommenttisi "pellet on pellejä" todistaa vain ja ainoastaan kaksi tosiseikkaa; et ymmärrä jääkiekosta hevon vittuakaan ja sen että oma joukkueesi ei pärjää koska täytyy nimitellä muiden joukkueiden pelaajia/kannattajia - Linkreeni
Pellet on pellejä edelleen! Ja tosiaan "oma joukkueeni" ei todellakaan taida pärjät juuri tuon Villen sooloilun takia. Sitä en sitten tiedä millä mitataan tietämykseni jääkiekosta mutta sen tiedän että pistepörssin voittoa tavoitteleva Peltonen tekee joukkueelleen hallaa sooloilullaan.
- miää
Perttu - kuinka miehekäs nimi! Saat nähdä, että Ville haistattaa neiti pertulle pitkät paskat ennen runkosarjan loppua. Se rauman basilli hyytyy vielä!
- Linkreeni
Ville Peltonen pilasi tänäänkin HIFK:n peliä mutta on kai tyytyväinen kun sai itse puhuttua itselleen tehopisteen.
- Linkreeni
Lingren Perttu on kuningas ja voitti pistepörssin!!!
Ville Peltosella alkoi maila tärisemään ja polvet notkumaan kun tosi paikka tuli!!!!! - Kagman.
Peltosen jääräpäinen pistepörssin voiton tavoittelu viime kierroksilla vei HIFK:n pelin sekaisin, se on selvä. Ja ei tullut sitten edes sitä pistepörssin voittoa ja tuskin tulee menestystä play-offsissakaan.
- perse perttu
tota noin...Villellä on värisuora mitaleita mm-kisoista....pertulla?mitkä tehot maajoukkueessa?eli näissä isompien karkeloissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102654En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391983Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253