Kesä tulee ja haluisin laittaa alle kunnon kesänakit uuteen XC60:een. Toki mukana tuli 18 tuuman setti - ihan OK paketti, mutta ei niissä mitään jännää ole.
22/275/35 skekseillä olevat renkaat voisivat näyttää hyviltä XC:n alla. Kulutus, meteli ja mahdollinen uravetely ei kiinnosta. Tiedän että ulkonäön parantaminen on kompromissi mukaavuudesta.
en ole löytänyt yhtään kuvia netistä 22" vanteista vaikka esim infosite.se myy suoraan xc60 22" tuumaisia vanteita renkaineen alle 2000 €. Ilmeisesti pitää lähteä ruotsista ostamaan jos haluaa kohtuuhintaisen rengastuksen autolle.
Onko kukaan missään milloinkaan nähnyt tai kuullut aiheesta 22" XC60??
XC60 ja 22" tuuman vanteet - onko kokemuksia?
3
1369
Vastaukset
- himputihei
Joo mulla oli traktorissa sellaiset.Paskaltahan ne näytti ,mutta hällä väliä.
- Jopoman
Kuulostaa että sulla ei ole edes traktoria ja naama näytti peilissä paskilta, mutta mitä väliä! Et taida oikein ymmärtää mistä on kysymys, hommaa vahvempi lääkitys tai mene hoitoon takaisin äidin luo. Onnea elämään.
- vannepaketti 22" xc
Jopoman kirjoitti:
Kuulostaa että sulla ei ole edes traktoria ja naama näytti peilissä paskilta, mutta mitä väliä! Et taida oikein ymmärtää mistä on kysymys, hommaa vahvempi lääkitys tai mene hoitoon takaisin äidin luo. Onnea elämään.
27.5. Volvoon tulee xc60 ( 22/265/35 ) vanteet. laitan kuvia kun saan alle!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855