Oon siis tyttö pohjois helsingistä, ja ettisin jotai poikaa ;d Olis kiva os asuis vaikka jossai pk-seudulla ku olis kiva tavata irl, vaikka tietty vois kivan tyypin takii pikkusen kauemmaski lähee tapaamaan :DD
Mutta laittakaa viestii nii voin laitta meseni, enn nyt tähän viitti sitä laittaa ku kaikki sais tietää kuka oon ja pitäs mua nolon tai jtn : DD Mut jos siis tulis vastauksii nii voin laittaa meseni tähä ja toki saat omasi laittaa heti : DD Nii ja kyl tytötki saa ottaa yhteyt ku olisha se jtn tyttö kamuiki lisää saada, niille on aina kiva hölistä kaikkee :DDD
Pojat 13-15 (::
16
325
Vastaukset
- IhminenIhminen
Minkä ikäinen olet?
- mymeseXD
- eesamataas...
Ai joo unohin ,oon siis 13 w, tai no iha täl viikol 14, 97 syntyny ^.^
- Töttöröö :)
Lisää [email protected] tai laita meiliä :) Poika vantaalta oon.
- pkseudullaasuva
Asun itse pk seudulla mosassa (tapanila) :D lisää [email protected]
- pkseudullaasuva
Olin siis poika unohdin lisätä tohon :D
- erkko h.
täs olis 40 vuotias komea mies, harrastan kehonrakennusta.
laita mailisi niin kirjoitellaan! - 33v mies.
Huorat kirjottelee tänne. sorkkikaa pilluanne jos nyt jo pojat kiinnostaa.
kasvaisitte edes aikuisiksi. 20v on tenava. - loveoxoxotaas
No vittu voi anteeks ;d En oo huora, haluun vaan tutustuu poikiin enemmän, ite en oo kun ehkä yhen pojan kaveri, että olisi tavallaa kiva oppia tuntemaan enemmän poikia, kun vaan noita tyttö kavereita on :o Enkä osaa todellakaan mennä irl juttelemaan random pojille, netin kautta sekin paljon helpompaa :pp Juu lisäilin noite mesejä jo joskus aikasemmin : D
- niko75659
- pillua kutittaa?
"No vittu voi anteeks ;d En oo huora, haluun vaan tutustuu poikiin enemmän, ite en oo kun ehkä yhen pojan kaveri, että olisi tavallaa kiva oppia tuntemaan enemmän poikia, kun vaan noita tyttö kavereita on :o Enkä osaa todellakaan mennä irl juttelemaan random pojille, netin kautta sekin paljon helpompaa :pp Juu lisäilin noite mesejä jo joskus aikasemmin : D "
Ei et ole??? HA HA HA! Mutta "haluat tutustua enemmän..." hahahaha...!
Mitähän ne huorat juuri haluaa?? - loveoxoxoxoxo
Joo hei oon huora tuun suomi 24sesta hankkii jätkii (Y) tottakai : D
Jos olisin halunnu tutustuu tyttöihi, nii olisinko joku lesbo huora tai jtn? : DDD - jere.nikkinen
Lisääppäs [email protected] omistan camin
- andE
Hipheip,
jos haluut puhuu nii lisää
[email protected] (8 - sepejopo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28110391K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2456036Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735454PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *1125119Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193335Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92744- 2142652
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.202499- 282354
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822257