Oon siis tyttö pohjois helsingistä, ja ettisin jotai poikaa ;d Olis kiva os asuis vaikka jossai pk-seudulla ku olis kiva tavata irl, vaikka tietty vois kivan tyypin takii pikkusen kauemmaski lähee tapaamaan :DD
Mutta laittakaa viestii nii voin laitta meseni, enn nyt tähän viitti sitä laittaa ku kaikki sais tietää kuka oon ja pitäs mua nolon tai jtn : DD Mut jos siis tulis vastauksii nii voin laittaa meseni tähä ja toki saat omasi laittaa heti : DD Nii ja kyl tytötki saa ottaa yhteyt ku olisha se jtn tyttö kamuiki lisää saada, niille on aina kiva hölistä kaikkee :DDD
Pojat 13-15 (::
16
336
Vastaukset
- IhminenIhminen
Minkä ikäinen olet?
- mymeseXD
- eesamataas...
Ai joo unohin ,oon siis 13 w, tai no iha täl viikol 14, 97 syntyny ^.^
- Töttöröö :)
Lisää [email protected] tai laita meiliä :) Poika vantaalta oon.
- pkseudullaasuva
Asun itse pk seudulla mosassa (tapanila) :D lisää [email protected]
- pkseudullaasuva
Olin siis poika unohdin lisätä tohon :D
- erkko h.
täs olis 40 vuotias komea mies, harrastan kehonrakennusta.
laita mailisi niin kirjoitellaan! - 33v mies.
Huorat kirjottelee tänne. sorkkikaa pilluanne jos nyt jo pojat kiinnostaa.
kasvaisitte edes aikuisiksi. 20v on tenava. - loveoxoxotaas
No vittu voi anteeks ;d En oo huora, haluun vaan tutustuu poikiin enemmän, ite en oo kun ehkä yhen pojan kaveri, että olisi tavallaa kiva oppia tuntemaan enemmän poikia, kun vaan noita tyttö kavereita on :o Enkä osaa todellakaan mennä irl juttelemaan random pojille, netin kautta sekin paljon helpompaa :pp Juu lisäilin noite mesejä jo joskus aikasemmin : D
- niko75659
- pillua kutittaa?
"No vittu voi anteeks ;d En oo huora, haluun vaan tutustuu poikiin enemmän, ite en oo kun ehkä yhen pojan kaveri, että olisi tavallaa kiva oppia tuntemaan enemmän poikia, kun vaan noita tyttö kavereita on :o Enkä osaa todellakaan mennä irl juttelemaan random pojille, netin kautta sekin paljon helpompaa :pp Juu lisäilin noite mesejä jo joskus aikasemmin : D "
Ei et ole??? HA HA HA! Mutta "haluat tutustua enemmän..." hahahaha...!
Mitähän ne huorat juuri haluaa?? - loveoxoxoxoxo
Joo hei oon huora tuun suomi 24sesta hankkii jätkii (Y) tottakai : D
Jos olisin halunnu tutustuu tyttöihi, nii olisinko joku lesbo huora tai jtn? : DDD - jere.nikkinen
Lisääppäs [email protected] omistan camin
- andE
Hipheip,
jos haluut puhuu nii lisää
[email protected] (8 - sepejopo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521987
- 621912
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121445- 611251
- 501219
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33678- 40643