Pojat 13-15 (::

loveoxox

Oon siis tyttö pohjois helsingistä, ja ettisin jotai poikaa ;d Olis kiva os asuis vaikka jossai pk-seudulla ku olis kiva tavata irl, vaikka tietty vois kivan tyypin takii pikkusen kauemmaski lähee tapaamaan :DD
Mutta laittakaa viestii nii voin laitta meseni, enn nyt tähän viitti sitä laittaa ku kaikki sais tietää kuka oon ja pitäs mua nolon tai jtn : DD Mut jos siis tulis vastauksii nii voin laittaa meseni tähä ja toki saat omasi laittaa heti : DD Nii ja kyl tytötki saa ottaa yhteyt ku olisha se jtn tyttö kamuiki lisää saada, niille on aina kiva hölistä kaikkee :DDD

16

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IhminenIhminen

Minkä ikäinen olet?

• mymeseXD
    • eesamataas...

Ai joo unohin ,oon siis 13 w, tai no iha täl viikol 14, 97 syntyny ^.^

• Töttöröö :)
    • pkseudullaasuva
      • pkseudullaasuva

Olin siis poika unohdin lisätä tohon :D

• erkko h.

täs olis 40 vuotias komea mies, harrastan kehonrakennusta.
      laita mailisi niin kirjoitellaan!

• 33v mies.

Huorat kirjottelee tänne. sorkkikaa pilluanne jos nyt jo pojat kiinnostaa.

kasvaisitte edes aikuisiksi. 20v on tenava.

• loveoxoxotaas

No vittu voi anteeks ;d En oo huora, haluun vaan tutustuu poikiin enemmän, ite en oo kun ehkä yhen pojan kaveri, että olisi tavallaa kiva oppia tuntemaan enemmän poikia, kun vaan noita tyttö kavereita on :o Enkä osaa todellakaan mennä irl juttelemaan random pojille, netin kautta sekin paljon helpompaa :pp Juu lisäilin noite mesejä jo joskus aikasemmin : D

• homojaf jrkj p

• niko75659
    • pillua kutittaa?

"No vittu voi anteeks ;d En oo huora, haluun vaan tutustuu poikiin enemmän, ite en oo kun ehkä yhen pojan kaveri, että olisi tavallaa kiva oppia tuntemaan enemmän poikia, kun vaan noita tyttö kavereita on :o Enkä osaa todellakaan mennä irl juttelemaan random pojille, netin kautta sekin paljon helpompaa :pp Juu lisäilin noite mesejä jo joskus aikasemmin : D "

Ei et ole??? HA HA HA! Mutta "haluat tutustua enemmän..." hahahaha...!
      Mitähän ne huorat juuri haluaa??

• loveoxoxoxoxo

Joo hei oon huora tuun suomi 24sesta hankkii jätkii (Y) tottakai : D

Jos olisin halunnu tutustuu tyttöihi, nii olisinko joku lesbo huora tai jtn? : DDD

• jere.nikkinen
    • andE
    • sepejopo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3645
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2590
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      597
      2302
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2046
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      78
      1827
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1688
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1658
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1592
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      95
      1469
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1456
    Aihe