Jouko Piho ??!

utelias 47

mihinkäs Jouko Piho on hävinnyt kun ei olekaan KD:n vaalilistoilla?

25

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KD ei sitten lopulta hyväksynyt minua virallisesti kansanedustajaehdokkaaksi, vaikka epävirallisesti ehdokkuuteni piti olla jo varma. Syytä ei ole minulle kerrottu tarkemmin. On vain sanottu, että minulla on liian jyrkkiä kannanottoja.

      Olen sen sijaan ollut 6.12.2010 lähtien Itsenäisyyspuolueen kansanedustajaehdokas Uudenmaan vaalipiirissä.

      • Vaaliveikkaaja

        NIin, eikös kyse ollut homokannanotoista jotka ovat jopa kristillisille liian syrjiviä.

        Pannaan pystyyn vaaliveikkaus Joukon äänimäärästä!

        Minä veikkaan 35 ääntä.


      • Totisesti amen!
        Vaaliveikkaaja kirjoitti:

        NIin, eikös kyse ollut homokannanotoista jotka ovat jopa kristillisille liian syrjiviä.

        Pannaan pystyyn vaaliveikkaus Joukon äänimäärästä!

        Minä veikkaan 35 ääntä.

        Äänimääristä viis, ei semäärä vaan laatu. Tinkimätön Raamatun oppien noudattaminen on tässä maassa konservatismia, ahdasmielisyyttä, ym.ym.
        Jouko PIholle tsemppiä ja pitäkäämme lippu korkealla. Jos ei tässä maailmanajassa ole menestystä, so what, katseemme on suunnattuna Herraamme Jeesukseen KRISTUKSEEN, teurastettuun Jumalan Karitsaan, Amen!


      • numerologi
        Vaaliveikkaaja kirjoitti:

        NIin, eikös kyse ollut homokannanotoista jotka ovat jopa kristillisille liian syrjiviä.

        Pannaan pystyyn vaaliveikkaus Joukon äänimäärästä!

        Minä veikkaan 35 ääntä.

        Minun veikkaukseni on: tuplaten kunnallisvaalisaalis 12 eli nyt tulee 24 ääntä.
        Huomatkaa, Jeesuksella oli 12 opetuslasta ja joulukuun 24. päivä on jouluaatto.


      • utelias 47

        No, olet sentään ehdokkaana, hyvä!
        Toivon että saat hyvän kannatuksen ja tuot Sanaa esille vaalitilaisuuksissa.

        Eduskunta tulee kuitenkin todennäköisesti koostumaan suurilta osin turhista julkuista, narsisteista omaa etua hakevista joilla on usein epävakaa persoona.

        Suomen puolesta tulee rukoilla nyt herkeämättä näiden vaalien alla sillä meitä vie eteenpäin se epämääräinen joukko joka tulee valituksi.
        Herra siunatkoon meitä.


      • utelias 47 kirjoitti:

        No, olet sentään ehdokkaana, hyvä!
        Toivon että saat hyvän kannatuksen ja tuot Sanaa esille vaalitilaisuuksissa.

        Eduskunta tulee kuitenkin todennäköisesti koostumaan suurilta osin turhista julkuista, narsisteista omaa etua hakevista joilla on usein epävakaa persoona.

        Suomen puolesta tulee rukoilla nyt herkeämättä näiden vaalien alla sillä meitä vie eteenpäin se epämääräinen joukko joka tulee valituksi.
        Herra siunatkoon meitä.

        Mutta näiltäkin palstoilta tuttu nimimerkki K.D on edelleen ehdolla KD:n Uudenmaan piiristä.
        Jos haluatte profetaalista näkökulmaa eduskuntaan, silloin valintasi on K.D tai Jouko Piho.


      • ()
        numerologi kirjoitti:

        Minun veikkaukseni on: tuplaten kunnallisvaalisaalis 12 eli nyt tulee 24 ääntä.
        Huomatkaa, Jeesuksella oli 12 opetuslasta ja joulukuun 24. päivä on jouluaatto.

        Huomatkaa myös että mäyräkoirassa on 12 olutta ja korillisessa 12 pulloa olutta.


      • ()
        () kirjoitti:

        Huomatkaa myös että mäyräkoirassa on 12 olutta ja korillisessa 12 pulloa olutta.

        Korjaan: korissa on 24 pulloa.


      • bers-erkki
        K.D kirjoitti:

        Mutta näiltäkin palstoilta tuttu nimimerkki K.D on edelleen ehdolla KD:n Uudenmaan piiristä.
        Jos haluatte profetaalista näkökulmaa eduskuntaan, silloin valintasi on K.D tai Jouko Piho.

        Profetaalista näkökulmaa, voi veljet, sehän vasta hauskaa seurattavaa olisi jos eduskunta toimisi prfoetioiden johdolla.


      • M........

      • M........ "aukene"
        M........ kirjoitti:

        TOIMIT, KUIN "väärä" profeetta tai selität omiasi ja joudut niitä sitten korjaamaan!!!
        Minun mäyräkoiralla on neljä jalkaa ja kolmella yhteensä 12. Pelkkiä "kaupan nahkoja" voi olla siellä täällä nurkissa enemmänkin. :)
        http://translate.google.fi/translate?hl=fi&langpair=en|fi&u=http://www.bibleplus.org/prophecy/visions-egw/tests_of_a_true_prophet.htm

        http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=en&tl=fi&u=http://www.bibleplus.org/prophecy/visions-egw/tests_of_a_true_prophet.htm&anno=2

        http://translate.google.fi/translate?hl=fi&langpair=en|fi&u=http://www.bibleplus.org/prophecy/visions-egw/tests_of_a_true_prophet.htm


      • en ite äänestä
        Vaaliveikkaaja kirjoitti:

        NIin, eikös kyse ollut homokannanotoista jotka ovat jopa kristillisille liian syrjiviä.

        Pannaan pystyyn vaaliveikkaus Joukon äänimäärästä!

        Minä veikkaan 35 ääntä.

        Vaaliveikkaus on että Jouko Piho saa 3 ääntä.


    • Profeettojen seuraaj

      Jos eduskunta olisikin toiminut profetioiden johdattamana! Silloin esimerkiksi Kaakkois-Aasian tsunamista olisi ehditty varoittaa alueella olevia suomalaisia hyvissä ajoin.

    • -

      Totisesti! Ja samoin olisi ehditty varoittaa Suomen kahtia jakavasta, yli satametrisestä halkeamasta! Ja Gorbatshovin lukemattomista uudelleentulemisista! Jokavuotisista ylöstempauksista! Venäjän jokavuotisesta hyökkäyksestä! Enkeli-ilmestyksistä pohjanmaalla! Kaikista mahdollisista onnettomuuksista missä tahansa, miten tahansa ja kenelle tahansa! Ammmmmmmmmmmen!!!

      • 1+1=3.

        Lienee itsestään selvää,että mikäli jompi kumpi esille tulleista ehdokkaista valittaisiin eduskuntaan,niin edellä mainittujen asioiden toteutumiset siirtyisivät ainakin neljän vuoden päähän tulevaisuuteen.Päivastaisessa tapauksessa,ellei tule valituksi,niin sitten lupaillaan taas kaikenlaista tapahtuvaksi joka vuosi.


    • filling guilty

      Juuri kuultua radiosta;

      Putin ja Medvedev aikovat ottaa pressapeliin mukaan yllättäen kOLMANNEN MIEHEN !

      olisko Gorba?

    • Uskovainen?
    • Kirjoitin kotisivuillani ( http://www.kolumbus.fi/jouko.piho ) seuraavasti: "On siis huomioitavaa, että katolinen kirkko tukee ja rohkaisee tällaisen uuden maailmanauktoriteetin syntymistä. Onko katolinen Timo Soini samoilla linjoilla?"

      En ole siis väittänyt, että Timo Soini palvoo Antikristusta. Olen esittänyt kysymyksen, onko Timo Soini katolisen kirkon jäsenenä katolisen kirkon linjoilla, kun katolinen kirkko näyttää olevan mukana Uuden maailmanjärjestyksen synnyttämisessä.

    • No vieläkös se Piho uskoo tähän Share Internationalin Maitreijaan vai jokos myönnät että ukkelin herätyskello oli viritetty soimaan 1000 vuotta etuaikaan. Eikun takas koisaamaan...:D

    • En usko Sharen Maitreyaan uskonkohteena, kuten esim. Jeesukseen uskotaan.
      Tiedän, että Benjamin Creme puhuu Maitreyan tulemisesta ja netti on täynnä Maitreyan opetuksia, jotka kuulostavat kyllä sellaiselta globalistiselta rauhan ja jakamisen propagandalta, mitä tuleva Antikristuskin tulee viljelemään.
      En tiedä, onko Maitreya lopullinen Antikristus, mutta ainakin hän toimii samassa New Age -hengessä ja on Antikristuksen edelläkävijä.

      • -ewq

        Älä huoli. Eivät nuo Maitreya-höpötykset uppoa kuin uskovaisiin. Eikä edes kaikkiin heistä.


    • rythh

      Taitaa onneksi kuihtua koko maitreya kultti. Koko viime vuoden tiedotteet oli ihan mitäänsanomatonta plää plää pläätä. Viime vuonna heiltä tuli 8 lehteä. Nyt huhtikuu puolivälissä eikä ensimmäistäkään tullut. Taisivat jo itsekkin kyllästyä siihen tyhjän hokemiseen

      • KTS (Ei kirj.)

        Niin kyllästyivät kun vuoden 2010 "tähtikin" kuihtui muutamaksi tunnistamattomaksi valoilmiöksi joita on ollut maailman sivu. Lössi yrittää taatusti vielä adoptoida vuoden 2013 komeettaa itselleen mutta jos sekin näkyy vain kiikarilla, niin se oli sen pituinen se.


    • Tilipookkaa.

      Mienkäs tämä Maitreya kultti profeettojen parissa nykyisin jakselee?

      Vai onko politiikan kentällä nyt sellaista vipinää ettei aihetta jakseta enää pähkäillä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe