hän on Messias mulle, jääkiekkomessias.
Pitäisi valita Leijoniin pääkäskyttäjäksi.
Toivon Kalpalle mitalia taas, ja sen he voivat ottaa jopa tosi kapealla materiaalilla.
Niin hieno on Kalpan pelitapa=paras yksinkertaisesti.
Nero MESSIAS Pekka Virta
juha8222
2
181
Vastaukset
- itkupillivirta
virta on liigan surkein valmentaja
ja muutenkin nolo äijä - juha82222
mies on miehinen mies, kovaluonteinen valmentaja mutta samalla pehmeä valmentaja.
kuten Curre Lindstrom sanoi kerran; -jos ote pelaajiin on liian luja se ei tee jhyvää joukkueelle ja jos ote(kuri) on liian löysä se ei tee myöskään hyvää menestystä joukkueelle.
Virran pelikirja on modernein kaikista SM-liigavalmentajista.
Virta Leijoniin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741