ase

niputusta

aussonius ase
John Ausonius, "the Laser Man", also known as John Stannerman, was initially one of the suspects but it turned out that Ausonius had a solid alibi, as he was imprisoned on the night Palme was shot.

Alibi on kova mutta miksi hänen aseestaan ainakin kuvissa puuttui liskuri.. Boomerang filmissä iskuri oli rikki. Aussoniuksen aseen löysi kalastaja tai onkija kun se vaan tarttui hänen onkeensa tosta vaan ja kaikki meni läoi yleisöön. Ollanko me noin saatanan tyhmiä. Matkaan murha paikalle pariskunta ei käyttänyt kuin 6 minuuttia eikä 20 minuuttia niinkuin joku väitti. Kuka tiesi olla paikalla kun kukaan ei seurannut.
Radiopuhelin miehetkö??

After the screening, the Palme family stayed outside the theatre for a while but separated about 23:15. Olof and Lisbet Palme headed south on the west side of Sveavägen street, towards the Hötorget subway station. When they reached the Adolf Fredrik's Church, they crossed Sveavägen and continued on the street's east side. They stopped a moment to look at something in a shop window, continued past the Dekorima shop (now renamed Kreatima) and headed for the subway station entrance. At 23:21, half the distance across the Tunnelgatan street and only a short distance from the station entrance, a man appeared from behind, shot Palme at point-blank range and fired a second shot at Mrs Palme. The perpetrator then jogged down Tunnelgatan street, up the steps to Malmskillnadsgatan and continued down David Bagares gata [street], where he was last seen
Mielenkiitoinen se filmi.

8

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihan 11 vee

Med god mat, personlig service och ett gott och spännande utbud av olika drycker av alla dess slag vill vi välkomna dig varmt till KGB Bar & Restaurant!
      Du hittar oss mitt i city på Malmskillnadsgatan 45 och vår dörr står alltid öppen för dig varje måndag till och med lördag!

Vill du boka bord så gör du det enklast direkt via vår web-bokning som du hittar på denna länk:

BORDSBOKNING

'Murhaajan* , huom lainausmerkit, pakoreitistä on tullut turisti rysä. Googlaa kgb bar stockholm ja voit street viewata ja kuvitella kulkevasi reittiä aina David bagarensgatania ja kurvata Smala grändille ja kadota huis nevadaan Birger jarlgatanilta.
      Tunnelgatanin rappujen yläpäässä voit pistäytyä KGB-baariin ja heittää parit vodkat naamariin vai täytyykö sinne tilata pöytä.
      Motiiveista puheen ollen niin oliko kgb:llä motiivia.
      Street viewaa itsesi alas tunnelgatanin portaita ja ota uusi piste sweavägenin kulmalta ja lähde reitti alusta loppuun ja katoa taivaan tuuliin niinkuin teki 'murhaajammekin', huom lainausmerkit.

Toi viuwaaminen tapahtuu Googlen kartalla siitä satelliitti näkymän kohdalta. Hyvin yksinkertaista. Tämä tosin on kielletty alle 11 vee.

Minä ja Kratzy Kati ja Jakin ja Booakäärme viuwaillaan täällä kaiket päivät. Hyvää viuwia vaan.

• hessu vaa

Viime kesänä käytiin kavereitten kaa reitti läpi. Saatiin ostaa yhdestä liikkeestä Spökman naamarit ja arvaa oliko jengillä hauskaa ko hilluttii siä 3 % humalassa.
      Nyt kattellaa sitä filmiä youtubesta. Otetaa bissee ja viuwaillaa sitä reittiä ja ihmetellää ettei kukaan oo antanu kommenteja.
      Nyt on tunnustanu yli 130 ihmistä sen murhan et tunkua on ollu Dekoriman kulmilla. Ne aikoo järkätä kuulema kisan ens kesänä et kuka juoksee reitin nopeinten läpi. Sinne on järjestetty huutajia reitin varrelle. Stop that man. Stop 'im stop 'im. Ajattelin kolmeen minuuttiin pistää sen läpi.

• Köpi vaari

kuinka toi street viuwaus tapahtuu. Olen vähän tietämätön näissä hommissa.

• Puust vaari
        Köpi vaari kirjoitti:

kuinka toi street viuwaus tapahtuu. Olen vähän tietämätön näissä hommissa.

Sä kirjoitat Googleen - kgb stockholm ja klikkaat sen kartan esiin. Siin kartas on sellane niikö tikka jossa on A-kirjain ni klikkaat sitä ja sit sitä kuvaa mikä siihen tulee ja alat viuwaileen. Kirjota Googleen youtube ja sit klikkaat ittes sinne ja sit kirjoitat sen kenttään Boomerang by Kazan part 1. Nii noi ainaki tääl on neuvonu. Eihän me seniorit vai ollaanko me jorija eli Sen joreja. nin eihämme tällasia osata.

• kyl määkii 12 v

me käytii kans viime kesänä reisusa, mut me oltiiki Köyliös tämmöttöses ko KGB-Köyliön Grilli Pub YTJ .
      Leikittii Lallii
      . Vähä oli vaikee viär leikki loppuu saak, ko olis tarttenu men jääl tappama sit piispa ja ningkos tiärät ni ei siäl mittän jäät ol. Kesäl.
      Onk Lalli muute tunnustanu ton Palme murha, ko seki sopis siihe sakki.

• bluffia

Kertokaa omin sanoin montako ihmistä tuli teitä vastaan kun street viuwasitte sitä vaikka David Bagaregatania. Ette muista mitään. Kuinka ne silmin näkijät muistavat niin tarkkaan. Pakenija kylläkin teki kaikenlaisia temppuja niinkuin vilkuili takksepäin ja juoksi niinkö pakoon ja semmottis. Kukaan muu ei nähnyt kunnolla hänen kasvojaan paitsi se taideopiskelija Smala grändillä, josta on täällä mainittu. Ei ihmisellä voi olla sellaista muistia että muistaa vielä aamullakin jonkun ohikulkijan kasvot. Muistammehan että hän pakenija oli pelkkä ohikulkija siinä vaiheessa.

• huuhijo 11v

mä näin jotain. en heti muista.
      mitä sitte.

• Kyllästyny valheisii

Ihmisen muisti on vajaavainen. Ainoo minkä tästä eteenpäin muistan on, että koko toi murha paska mysteeri on sellasta vedätystä, et haistakoot vienan karamellin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2221
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      22
      984
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      177
      881
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe