Sielunlain muutostekijä tarkoittaa sitä,että päähän potkimisen seurauksena
naisellisen miehen tajunta voi muuttua noin viidessä vuodessa miehiseksi,minkä on
minun lisäksi kokenut vain profeetta Muhammad ja Daniel Defoe.Sieluhan muodostuu
järjestä ja aisteista,mikä on meidän henkinen tajuntakin.Kun kaikki ihmiset elävät
Jumalan rakkaudessa,sielunlaki tarkoittaa sitä,että puolet maailman miehistä tajuaa
todellisuuden naisellisella tavalla.
Myös tällä planeetalla nais- ja miespuolisia on 50% molempia.Siitä huolimatta
kukaan naispuolinen ei voi tajuta todellisuutta miehisellä tavalla,mutta puolet
miespuolisista tajuaa todellisuuden naisellisella tavalla.Rakasta itseäsi ja
tunne Jumala.
Vaikka puolet maailman miehistä tajuaa todellisuuden naisellisella tavalla,minulla
on nykyään miehinen tajunta eli sielu,koska olen kokenut sielunlain muutostekijän
kuten esimerkiksi profeetta Muhammad ja Daniel Defoe.Muhammad perusti islamin,
ja Daniel Defoe kirjoitti muun muassa Robinson Crusoen.He uskoivat Jumalaan.
Jos haluamme tulla hyviksi ja viisaiksi.tällöin meidän pitää uskoa Jumalaan ja
luopua sielunlain perusteella rahasta ja valtioista.Sielunlain muutostekijän
perusteella minä yhdistän uskonnot yhdeksi Jumalaksi ja perustan YK:n sekä
valtioiden tilalle Rakkauden Ja Rauhan Puolueen.Sen jälkeen voimme ajatella
elävämme ikuisesti taivaassa,eikä sielumme joudu kadotukseen.
?!?!?!?!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2
144
Vastaukset
- ihmettelen vain...
Mitä muuta tähän voi sanoa kuin: täh? En ymmärrä mitään, mitä puhut, vaikka olenkin uskovainen ihminen ja mies.
- jotain...
Kun alkio alkaa kehittyä naisen mahassa olemme sukupuoli neutraaleja. Poikalapsen aivojen isoin muutos tulee 8 viikon paikkeilla kun suuri määrä testosteroonia alkaa kehittyä aivoissa ja määrittelee sukupuolen pojaksi. Näin ollen mies pystyy ymmärtämään naista paremmin kuin nainen miestä mutta ero on erittäin pieni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993