Lassi jossain haastattelussa kerto että ei halua saada mainetta ja rahaa ja kunniaa liika nopeesti.
Lassin toive tässä kohtaa toteutuu koska tuon bändin kanssa sen maineen ja kunnian saamiseen voi mennä öpaut 55 vuotta.Lassi eläkeläispappana ehkä voittaa eläkeläisten K-70 piirinmestaruusrumpalikilpailun.Hakee palkinnon rollaattorilla kunnalliskodin kerhohuoneesta.Bändi on kaksimiehinen koska kitaristi ehti delata ennen kisaa..Palkinto käsittää viiden euron lahjakortin paikalliseen Sokosmarketttiin. Lassi ostaa rahalla kuulolaitteen paristoja. Lassi voi olla tosi ylpeä siitä että ei lähtenyt nuoruutensa päivinä mukaan tyhmään idolssiin ja rahanahneena tavoittelemaan levytys-sopimusta ja tyhmiä rahoja.On kunnoitetavampaa olla anarkisti ja köyhä kuin ostaa reinot omilla rahoilla.
Lassin toive toteutuu
Ou beibi
2
130
Vastaukset
- voe voe
Sul on ainekirjoitus varmaan 8
- ou beipi
Ei o kun kutonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805549
- 1263897
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423695- 663414
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72379- 252151
- 2022065
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91658